Cannondale Delta V600

#1
Rower kupiony w zeszłym roku w Norwegii (od Polaka ;) )
Z rzeczy które zmieniłem to gripy, wywaliłem rogi, przeserwisowałem headshoka. Dałem nowy łańcuch ale napęd nie był tknięty więc łańcuch przyjął się bez problemów. Rower służy teraz mojej dziewczynie i śmiga jak marzenie. Jeśli dobrze pamiętam z katalogów, jest to rocznik 92. Do wymiany siodło i sztyca, są obleśne.

Na szybko specyfikacja z pamięci, z tyłu LX, z przodu STX, manetki, klamki STX, hamulce canty Diacompe, korba XT M737. Koła piasty STX, obręcze ritcheya.
Zdjęcia:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-04-18, 18:23 przez sany, łącznie zmieniany 2 razy.

#4
@skolioza, ciemno było i mój aparat nie daje rady w takich warunkach, pierwsza jazda w tym roku, postaram się zrobić więcej zdjęć. To znaczy na pewno będzie więcej :)
@BiriaBiria, też bym przyjął. Potrzebuję dawcę sztywnego elastomera do przyjaciela Delty, F1000 ;)


Obrazek



A tu rodzinka w komplecie:
Obrazek

#6
Wiem że w Delcie jest elastomer bo go rozbierałem, na f1000 nie miałem jeszcze czasu, tam na 90% jest olej i elastomer (to jest ten z blokadą).

#10
Zrobiłem małe przeszukiwanie netu i...

Z czego są/były zrobione "elastomery" w tych zawiasach Cannondale:

Micro-cellular urethane - MCU - czyli po naszemu poliuretan https://www.sheldonbrown.com/cannondale ... ual_en.pdf

Idąc za głosem zacnej braci z CNC forum:
https://www.cnc.info.pl/topics80/czy-w- ... t52264.htm


Do nabycia na przykład tutaj:
http://allegro.pl/walek-poliuretan-pur- ... 59441.html

Tylko wiadomo, parametry są różne więc trzeba sobie dobrać odpowiednio "twardą" gumkę pod swoje własne potrzeby i możliwości ;) Cena jednak niższa, a koszty przesyłki zdecydowanie niższe.
Lubię stare rowery