Ostatnio trochę dłubie przy kolejnym Stevensie, nie pamiętam jego "numerka" ale był to jakiś wysoki model na rurkach dobble i triple butted z tymi lepszymi hakami od Ritchey.
Rower składam dla kolegi, zalożenie jest takie że będzie 90% retro.
Poszedł proszek gruba warstwą w wersji na błysk, bo rama była lekko sponiewierana, pierwotnie czerwono biała, P-Bone był fioletowy, a mostek RooXa goły bez farby.
Będzie LX m56x i reszta gratów czarno srebrna.
RAMA..................Stevens
WIDELEC.............Cannondale P-Bone
STERY..................FSA Orbit Extreme
MOSTEK...............RooX Danny's Stem
UPDATE: Znalazłem na alledrogo ramę w identycznym malowaniu - Stevens 8.1.2 Race, chociaż u mnie nie były rurki Ritchey Comp tylko jakieś włoskie chyba db i tb.
#3
Oryginale malowanie bardzo fajne, szczególnie ta perłowa (?) biel.
Ta na allegro też jest na włoskich rurkach (25CrMo4 by Dedacciai )
Ta na allegro też jest na włoskich rurkach (25CrMo4 by Dedacciai )
--
Cypis
Cypis
#4
Kuba, znam takich co by od razu napisali że znowu farbowany lis ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a poważnie - hak przerzutki jest OK? strasznie do tyłu jest wygięty, w tym z allegrosza jest normalnie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a poważnie - hak przerzutki jest OK? strasznie do tyłu jest wygięty, w tym z allegrosza jest normalnie
#5
Cypis, rama byłamocno sponiewierana, tak biała perła i czerwień to było fajne połaczenie kolorów. Przez monet był nawet na allegro sztywny wydelec taki ładny filigranowy z fabrycznego zestawu, zawahałem się i znikł.
Marcin, rower nie dla mnie, było zamówienie na niebieski
Hak sprawdzałem przez malowaniem, rzeczywiście dziwny kąt, ale nie było na nim spękań czy odkształceń, w moim Stevensie 9.2.1 jest bardziej "pod ramą".
Jutro postawie na kołach i wkręce przerzutkę. Jak będzie lipa to będzie single ;)
Dzięki za spostrzegawczość![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Marcin, rower nie dla mnie, było zamówienie na niebieski
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hak sprawdzałem przez malowaniem, rzeczywiście dziwny kąt, ale nie było na nim spękań czy odkształceń, w moim Stevensie 9.2.1 jest bardziej "pod ramą".
Jutro postawie na kołach i wkręce przerzutkę. Jak będzie lipa to będzie single ;)
Dzięki za spostrzegawczość
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
#6
Kurde, nie wiem co z tym hakiem zrobić. Rzeczywiście wygięty do tyłu.
Niby przerzutka prosto wisi, ale nie wiem jak to będzie działać w trakcie pracy napędu![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Niby przerzutka prosto wisi, ale nie wiem jak to będzie działać w trakcie pracy napędu
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
#7
Nie ma rady - trza złożyć i sprawdzić
Ew możesz popytać w serwisach - Park Tool miał w ofercie przymiar pozwalający ustalić właściwą pozycję haka po jego zgięciu - może któryś serwis w 3city go ma? W Krk wiedziałbym gdzie Cię skierować... W Nishiki też hak mi poszedł w tył (i do tego w bok) i odpukać pacjent przeżył i ma się dobrze
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/flYHu5ygN0tdUIFx5CLPu9vqTHwHfkYVpHJxsh5_8jGELv_WHw8wG0JUEiKpz1n9rr145wruSId8hBPOmGW7VwgKpdgUanN7nnPW7u2Uhf4G5lfjpc-6HTTjY5unuye3VFEJ91dOD7EHwvu8W-isUr9kMdPBTUMx9eu8VshbTKF5Xy2rkBanziSylbudpxPSHXaOlyPU8KqlTbqPe4e_ldSIeMsoYJPW_w_1uOh8WuDcBZwxaLd1qK0p7N1-KG4335JizH5eauJPl5TQ_eMDUFUAUEmX6Uv3a7JJ2JMVhC7S-BTA10VCzBwJt0vGCvsjMDIk0V1giC9ms2FY19jtgKUr6hAsjLFlhJxsISVcBqBl54dqPs5lUxEQhHUqiR8xgAvjn2gYT-yAtVSBVGeAAwA-tPPNyT8ky3P4gu7_6ITrU6BHAUsWwmikx_I1XqwUXpSdJi1AF6H_uJp8KGKejqyPUiFEPG6jIVGFjhTyYli_CV4E9tM-vLHIE7Wtp9NsPQgQSUVolskvcWa8hvOJPwheT999kQaWiFXFmYzyd7SYcY4HoLT-40BgnHzp_WO1LVJ-E1g8zwrkzvRZWDAR16m0FRbHBcu1MZ_ttg69r0KV-DKD6lbCOjyiGlZRCJ_lzE-noTRBMg=w398-h299-no)
Ew możesz popytać w serwisach - Park Tool miał w ofercie przymiar pozwalający ustalić właściwą pozycję haka po jego zgięciu - może któryś serwis w 3city go ma? W Krk wiedziałbym gdzie Cię skierować... W Nishiki też hak mi poszedł w tył (i do tego w bok) i odpukać pacjent przeżył i ma się dobrze