warto się podzielić takimi ciekawostkami. dostałem na kilka dni najwyższy model roweru do cyclocrossu od FOCUSa.
juz na drugi dzień plan był żeby go objechać. idealnie, akurat pogoda w dychę - słońce, na plusie, długo jasno :D
rower na sucho w ogóle nie zdradza się ze swojej wartości rynkowej, a jest ona na równi z np pasatem B6,,,
pozatym żadnych fajerwerków, z przodu nie ma biegów, full carbon, śrubki tytanowe, sram force, dt, hydraulika,,,,
ale jak się na niego wsiądzie i depnie to jest odejście, nie ma co. sztywność, przyspieszenie i zwrotnośc to 3 zalety. w terenie idzi ejak kuna do momentu aż nie trafi się grzaski teren albo gęsta trawa - wtedy rower zwalnia. dziwne opony, a podobno jedne z najlepszych schwalbe x one.
ciekawa kieorwnica, bardzo zwarta i kompaktowa, mały drop, krótki reach do tego wysoko zaciśnięte kl-minetki i na poczaki ręce bolą nim sie oswoją w terenie.
sztywne osie w obu kolach pozwalają zostawić rozwagę i poczucie prędkości na rzecz frajdy z jazdy i gdy tylko zaczynają się ubite krete single z mini przeszkodami typu korzenie to wtedy już jest najlepiej.
zmiana biegów.
szybka i perfekcyjna, 11 do wyboru. samo piórko na klamce dość utrudnia ergonomiczny chwyt, nie da się wygodnie i bezpiecznie trzymać dłoni na klamce i jej uzywac bo można się zdziwić jak się zatrzyma na naszych pacach bez docisku a rower jedzie dalej.
rower ogólnie lepi się drogi (drogi $$$$) nawet pokrytej lodem czy pośniegowa mazią, pełna prędkość, zero wywrotek.
kilka fotek - https://goo.gl/photos/fWVx61YCxHtzJhya8
jutro znowu jazda <3
#2
ile takie cudo waży, i podaj powód (w tys. zł) dlaczego nigdy go nie kupię
tak z ciekawości - ile zębów ma przednia tarcza? zastanawiam się, czy w swojej konie nie zrobić 1x, i szukam inspiracji
a tak we wogóle, to tarcza jest już dopuszczona do zawodów cx?
tak z ciekawości - ile zębów ma przednia tarcza? zastanawiam się, czy w swojej konie nie zrobić 1x, i szukam inspiracji
a tak we wogóle, to tarcza jest już dopuszczona do zawodów cx?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#3
https://www.bike24.com/p2186660.html a masz Ci.aldek pisze:ile takie cudo waży, i podaj powód (w tys. zł) dlaczego nigdy go nie kupię
tak z ciekawości - ile zębów ma przednia tarcza? zastanawiam się, czy w swojej konie nie zrobić 1x, i szukam inspiracji
a tak we wogóle, to tarcza jest już dopuszczona do zawodów cx?
Lodzermensch
#4
Dzięki
Ten z linka ma z przodu dwie tarcze - myślę że ten yvesa będzie jednak droższy
Ten z linka ma z przodu dwie tarcze - myślę że ten yvesa będzie jednak droższy
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#6
aldek, z tego co widze na relacjach z zawodów to już smigaja na wszystkim, jedyne ograniczenie to chyba nadal szerokośc opony - max 42mm ??
specyfikacja i cena
http://www.northernride.com/Focus-Mares ... 1-2017.htm
specyfikacja i cena
http://www.northernride.com/Focus-Mares ... 1-2017.htm
#7
kawał fajnego pędzidła - choć ja za cienkimi gumkami nie przepadam, to mi się podoba
nie zepsuj go!
nie zepsuj go!
#8
Oj corri, corri, za te twoje 3300 jołro to by ino rama beła. On 3600 ale funciaków woła
Ma 42/11-32. I tak tyż zakombinuję u siebie (42/11-33), dzięki
Ma 42/11-32. I tak tyż zakombinuję u siebie (42/11-33), dzięki
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#9
aldek, przerzutkę przednią zostaw, albo zastosuj jakiś "patent trzymający łańcuch na blacie" bo jak nie masz tych nowoczesnych tylnych ze sprzęgłem i narrowwide na przodku to może on spadywać, a to bardzo wkurza.
#10
Yves jesteśmy w podobnych klimatach, bo ja ostatnio zbudowałem taką pomarańczkę:
Tylko budżet był mniejszy
Założenia konstrukcyjne widzę bardzo podobne. Napęd 1x (tylko u mnie kaseta chyba większa), te same hamulce, sztywne osie, etc. O ile tarczówki MTB są względnie dopracowane tak ja nie mogę się przyzwyczaić do szosowych. Klamki miękkie, jakoś dziwnie to działa.
W Focusie dziwi mnie tylko prowadzenie pancerza do tylnej przerzutki zwłaszcza, że to rower przełajowy narażony (hehe) na błoto.
Tylko budżet był mniejszy
Założenia konstrukcyjne widzę bardzo podobne. Napęd 1x (tylko u mnie kaseta chyba większa), te same hamulce, sztywne osie, etc. O ile tarczówki MTB są względnie dopracowane tak ja nie mogę się przyzwyczaić do szosowych. Klamki miękkie, jakoś dziwnie to działa.
W Focusie dziwi mnie tylko prowadzenie pancerza do tylnej przerzutki zwłaszcza, że to rower przełajowy narażony (hehe) na błoto.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#11
Adamello, znam to dobrze, wytuningowana (czytaj:wydrenowana) fd daje radę z wyjątkiem jednej jedynej sytuacji, gdy rzucisz rower na bok o ziemię. Tylko wtedy spada, acz nie zawsze
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#12
Przepraszam, kajam się.aldek pisze:Oj corri, corri, za te twoje 3300 jołro to by ino rama beła. On 3600 ale funciaków woła
Ma 42/11-32. I tak tyż zakombinuję u siebie (42/11-33), dzięki
Lodzermensch
#13
punk, co masz na myśli z tym prowadzeniem linki? w fosusie jest maksymalnie na końcu wypust na linke i tez od góry jak w pomarańczy.
mares ma jeszcze jeden ciekawy patent, niby taka osłona dla łańcucha i zebatki
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... tBSVNMNVhR
mares ma jeszcze jeden ciekawy patent, niby taka osłona dla łańcucha i zebatki
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... tBSVNMNVhR
#14
Gdzie takie rozdaja ...uklady z dealeremYvesMoi pisze:dostałem na kilka dni najwyższy model roweru do cyclocrossu od FOCUSa.
Tak sobie podgladam zimowe poczynania i az sie boje spotkania w Lodzi
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#16
Co sie tak cieszysz ...rower latw bo znow cie ominie to co najlepszecorrado1111 pisze:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#18
Yves chodzi o to, że On-One ma wyjście pancerza na rurce przez co ostatni odcinek można poprowadzić po bardzo łagodnym, estetycznym i zmniejszającym tarcie łuku. W Focusie wychodzi straszna pętla, a wystarczyło dać przerzutkę z innym mocowaniem linki i otwór umieścić w innym miejscu. To dobre rozwiązanie pod Di2 - wtedy kabelek ładnie się układa - chyba, że zrobili tę ramę specjalnie pod sramowską mechanikę do CX Bo oczywiście gdyby nawiert był w innym miejscu, a zmieniarka ta sama, byłoby jeszcze gorzej.YvesMoi pisze:punk, co masz na myśli z tym prowadzeniem linki?
Za to patent chroniący ramę przed łańcuchem bardzo fajny.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl