Zerknąłem pod spód - na karbon faktycznie nie wygląda
Co do samego siodła - bierzcie pod uwagę że to w Sintesi ma z 15 lat - może stare były trwalsze
#62
W tego typu siodłach ten "carbon" tak wygląda - w moim niegdysiejszym Specu kompozyt wyglądał jak plastik ale miał wielki napis Carbon. Miałem siodło Velo na tytanowych prętach robione dla Gianta jakieś 10 lat temu. Po ok. roku jazdy wygiął mi się jeden z prętów. Co do roweru fajny, chociaż korba dla mnie jak kwiatek do kożucha. Przydałoby się coś nowszego patrząc na resztę i wyłączając przerzutki.
Do tego leżak - uwzględniając dość długi tylny widelec w ramie, mostek i jeszcze rogi. Ale kiedyś tak się jeździło, miałem podobną pozycję Fajny sprzęt.
Do tego leżak - uwzględniając dość długi tylny widelec w ramie, mostek i jeszcze rogi. Ale kiedyś tak się jeździło, miałem podobną pozycję Fajny sprzęt.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#63
czasy były takie, że osprzętu nie kupowało się co 2-3 sezony korba więc została kupiona jako ta wymarzona gdzieś pod koniec lat '90 i tak została osobiście to bardziej jako niepasujące epokowo postrzegałbym pedały, tylną piastę i kierę - reszta była dążeniem do pełnego 737/9 i komponentów z tej epoki
A tylny wideł zmierzę z ciekawości
A tylny wideł zmierzę z ciekawości
#64
Teraz zobaczyłem, że wideł jest klapnięty; pewnie potęguje wrażenie
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#65
Dopiero wczoraj dostałem adapter do pompowania
Tylny wideł zmierzony - faktycznie dość długi jak na czas produkcji - 425mm (taka długość w I połowie lat '90 wyznaczała geo sportowe, tu, przy geometrii pod amor spodziewałem się raczej 420mm - jazda pokaże jak się prowadzi)
Tylny wideł zmierzony - faktycznie dość długi jak na czas produkcji - 425mm (taka długość w I połowie lat '90 wyznaczała geo sportowe, tu, przy geometrii pod amor spodziewałem się raczej 420mm - jazda pokaże jak się prowadzi)
#67
Nie przepraszaj tylko opowiadaj jak tam wrażenia z jazdy! Geo mega fajne z napompowanym SID-em
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#68
Jazda super - czułem się jakbym jeździł na tym rowerze od lat, 0 przyzwyczajania, wyczuwania - ot geo takie do jakiego jestem przyzwyczajony
aaaa żeby nie było - dość spektakularnie mnie dziś Sintesi wysadziło z siodło chcąc mi widocznie pokazać kto tu rządzi, ale się nie dałem i już później było grzeczne
aaaa żeby nie było - dość spektakularnie mnie dziś Sintesi wysadziło z siodło chcąc mi widocznie pokazać kto tu rządzi, ale się nie dałem i już później było grzeczne
#72
Skoli ile ty masz wzrostu że tak sztycę wykręciłeś ? albo czy ta rama jest dobra na ciebie czy nie ? i dla tego tak sobie ustawiłeś ?
#73
Rama raczej pod kolegę dobrana Choć z epoki kiedy na takich masztach się jeździło...
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#74
Takie czasy były - kupowało się ramę oczko za małą, bo zwrotniejsza, z większym przekrokiem itd a rekompensowało sztycą
Sam miałem w podobnym czasie Marin Palisades Trail z ramą 15" C-C, mój późniejszy ścigant też był 14,5" C-C i dobrze mi się na nich jeździło
A tutaj obaj z kumplem jesteśmy wzrostu podobnego +/- 176cm, a ramka mierzy sobie 14" C-C
Sam miałem w podobnym czasie Marin Palisades Trail z ramą 15" C-C, mój późniejszy ścigant też był 14,5" C-C i dobrze mi się na nich jeździło
A tutaj obaj z kumplem jesteśmy wzrostu podobnego +/- 176cm, a ramka mierzy sobie 14" C-C
#75
Ładny :) Skolioza, masz v brejki 950 i 951 ? Czy oba to 950 tylko jeden ma wymieniony pantograf ( zestaw naprawczy ) ?
Pytam, bo ciekawy jestem czy po zastosowaniu tego zestawu naprawczego luzy powstają dużo później niż w oryginale( wcale ? ) czy w zasadzie tak samo jak w oryginale. Ewentualnie jak to się ma do podkładek - na to samo wychodzi czy podkładki żyją jednak krócej od nowego zestawu naprawczego.
Pytam, bo ciekawy jestem czy po zastosowaniu tego zestawu naprawczego luzy powstają dużo później niż w oryginale( wcale ? ) czy w zasadzie tak samo jak w oryginale. Ewentualnie jak to się ma do podkładek - na to samo wychodzi czy podkładki żyją jednak krócej od nowego zestawu naprawczego.
#76
Wiesz że nawet nie zwróciłem uwagi że Vki mają różne wykończenia pantografów?
Obie pary to M950, w detalach żadnej nie rozkręcałem żeby sprawdzić co siedzi w pantografie, fakt faktem jednak że tył luzu nie ma wcale, przód ma i do już wyraźny
Obie pary to M950, w detalach żadnej nie rozkręcałem żeby sprawdzić co siedzi w pantografie, fakt faktem jednak że tył luzu nie ma wcale, przód ma i do już wyraźny
#77
950 miały srebrne blaszki/łączenia pantografu ( i miały dziurki ), 951 miały już pełne czarne oraz sprężynkę napinającą pantograf. Jeśli ktoś wymienił pantograf w 950 na zestaw naprawczy to już miał te pełne łączenia jak w 951 ale wciąż nie miał sprężynek ( plus ciut inaczej wygląda sam pantograf - a właściwie przeciwne miejsce obok sprężynek w nim )
Tu masz 950 z wymienionym pantografem ( jak u Ciebie ) oraz 951 - oba na zdjęciach.
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-xtr-b ... w8oIR.html
a tu sam zestaw naprawczy
http://www.swiatroweru.com.pl/item.php? ... t&pid=2235
( dodam że zestaw naprawczy to szukając znalazłem tylko w Rumunii za około 110 pln plus wysyłka )
Tu masz 950 z wymienionym pantografem ( jak u Ciebie ) oraz 951 - oba na zdjęciach.
https://www.olx.pl/oferta/hamulce-xtr-b ... w8oIR.html
a tu sam zestaw naprawczy
http://www.swiatroweru.com.pl/item.php? ... t&pid=2235
( dodam że zestaw naprawczy to szukając znalazłem tylko w Rumunii za około 110 pln plus wysyłka )
#78
To że 951 ma sprężyny to wiem - przewinęły mi się te heble przez łapy jakiś czas temu i w sumie żałuję że je wypuściłem...
Zestaw naprawczy tez znam, można go było kiedyś kupić za około 50zl (Skeevo gdzieś linkował - również żałuję że nie wziąłem - byłby tu jak znalazł...)
Natomiast samej historii tego setu hamulców nie znam, skąd wzięły się różne pantografy powiedzieć nie umiem
Pamiętaj jednak, że to są hamulce, w których ktoś grzebał prawie 20 lat temu - dostępność elementów zamiennych była wtedy jaka była, więc i niewykluczone że tu jakaś hybryda została zastosowana a niekoniecznie zestaw naprawczy w pełnym tego słowa znaczeniu (zwłaszcza, że jak pamiętam, to Tomek - budowniczy roweru - deklarował że kupił te heble prawie nieużywane, bez luzów)
Zestaw naprawczy tez znam, można go było kiedyś kupić za około 50zl (Skeevo gdzieś linkował - również żałuję że nie wziąłem - byłby tu jak znalazł...)
Natomiast samej historii tego setu hamulców nie znam, skąd wzięły się różne pantografy powiedzieć nie umiem
Pamiętaj jednak, że to są hamulce, w których ktoś grzebał prawie 20 lat temu - dostępność elementów zamiennych była wtedy jaka była, więc i niewykluczone że tu jakaś hybryda została zastosowana a niekoniecznie zestaw naprawczy w pełnym tego słowa znaczeniu (zwłaszcza, że jak pamiętam, to Tomek - budowniczy roweru - deklarował że kupił te heble prawie nieużywane, bez luzów)
#79
Na 99 % jedna szczęka ma po prostu już ten zestaw naprawczy założony ;) 1 % to jakaś hybryda 950 i 951, ale nie sądzę.
/edit
Na tym zdjęciu ( strona 4, koło przód ) masz właśnie juz z wymienionym pantografem :
Powiadasz to on ma luz a tył ten oryginał nie ?
/edit
Na tym zdjęciu ( strona 4, koło przód ) masz właśnie juz z wymienionym pantografem :
Powiadasz to on ma luz a tył ten oryginał nie ?
Ostatnio zmieniony 2018-07-09, 10:13 przez SoloTM, łącznie zmieniany 1 raz.
#80
To ja jeszcze sprawdzę dziś dla pewności czy to na pewno goni ten set z nieoryginalnymi pantografami
#81
Sprawdziłem i wprowadzam sprostowanie - tył na ori pantografie ma lekki luz, przód na pantografie z zestawem naprawczym luz ma ciut większy ale dalej relatywnie niewielki (musiałem ten większy luz pokopać z Vkami XT w rowerze mojej żony)
#82
Hmm, czyli po zestawie naprawczym też łapie luzy... może jednak nie warto ładować takiej kasy w to ustrojstwo bo za 50 pln to już nigdzie nie będzie, słowem, podkładki i tak do bólu.