Witam,
czy tego typu pekniecia farby oznaczaja oslabiona strukture ramy?
#3
Wygląda jak pokrzywiony hak koła - jeśi jest prosty to znaczy że jeszcze ktoś się nad nim znęcał.
Paradoksalnie jest to umocnienie ale nie do końca. Jednak to nie wygląda na duże. Imo monitorować i czekać co się bedzie działo.
Paradoksalnie jest to umocnienie ale nie do końca. Jednak to nie wygląda na duże. Imo monitorować i czekać co się bedzie działo.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#4
Wygląda jak pokrzywiony hak koła - jeśi jest prosty to znaczy że jeszcze ktoś się nad nim znęcał.
Paradoksalnie jest to umocnienie ale nie do końca. Jednak to nie wygląda na duże. Imo monitorować i czekać co się bedzie działo.
Paradoksalnie jest to umocnienie ale nie do końca. Jednak to nie wygląda na duże. Imo monitorować i czekać co się bedzie działo.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#5
No ale ten hak jest taki po obu stronach, dlatego wydaje mi sie, ze rama po prostu taka jest. Ale ta farba peknieta i cos jakby pod nia tez jest, jakies minimalne nierownosci w tym miejscu. Rowerek to GT tequesta.
#6
spękanie lakieru przypisałbym pracy materiału i ew dostaniu sie gdzieś pod lakier wilgoci (np jeden z roczników Scotta miał jakiś feralny lakier, który w wyniku pracy materiału pękał na spawach, szczególnie przy główce Jak ktoś o tym nie wiedział to można było najeść sie strachu, a i ci co wiedzieli zdrapywali lakier dla pewności Ramy z tego rocznika i modelu jednak pękniętej nie widziałem, choć wyglądało to dużo bardziej drastycznie niż u Ciebie)
Reasumując - zeszlifowałeś dla pewności i bardzo słusznie Po zeszlifowaniu nie wygląda aby rama była pęknięta, wiec składaj i jeździj
Reasumując - zeszlifowałeś dla pewności i bardzo słusznie Po zeszlifowaniu nie wygląda aby rama była pęknięta, wiec składaj i jeździj
#7
Dzieki :) Po zeskrobaniu zmartwilo to niby spekanie, rowki, ktore sie pokrywaja z tamtym peknieciem lakieru. Nie jest to na pewno pekniecie, ale jakos zlowieszczo wyglada.
#9
Haki są skrzywione celowo - dla zachowania prostopadłej powierzchni względem osi koła. Nie widać żadnego pęknięcia, haki są lutowane mosiądzem i czasem lakier gorzej się zachowuje w tym miejscu po długim czasie
#11
Wódką:)Lukasz pisze:cos mi swita ze pekniecia w alu się sprawdza denaturatem, a w stali ?
Lodzermensch
#12
A może to pęknięcie lakieru wynika tylko z założenia do ramy piasty o niewłaściwej szerokości?
Stal na szczęście ma dużą elastyczność - nawet jeśli lakier popękał od wygięcia, to z samym materiałem ramy nie powinno się dziać nic złego. To nie aluminium.
Stal na szczęście ma dużą elastyczność - nawet jeśli lakier popękał od wygięcia, to z samym materiałem ramy nie powinno się dziać nic złego. To nie aluminium.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Penwtranty
#13Można użyć penetrantów. Kupujesz w sklepie spawalniczym trzy puszeczki .....zmywacz....penetrant....wywoływacz. Stosujesz według instrukcji i masz czarno na białym (powinno być czerwono na białym bo takiego koloru jest penetrant) wszystkie micro pęknięcia , których gołym okiem nie widać.Lukasz pisze:cos mi swita ze pekniecia w alu się sprawdza denaturatem, a w stali ?
#14
ach ta wodka panaceum na wszystko :)corrado1111 pisze:Wódką:)Lukasz pisze:cos mi swita ze pekniecia w alu się sprawdza denaturatem, a w stali ?