Rower w zeszłym roku trafił do mnie właściwie przypadkiem. Miałem za zadanie znaleźć rower dla znajomego. Znajomy zrezygnował. A Rower już kupiłem. Miałem sprzedać, ale nie bardzo miałem na to czas. Ktoś wnikliwy mógł zobaczyć, że wisiał przez trzy tygodnie na olx w zeszłym roku.
W sezonie zimowym nie rowerował. A teraz stał się moją jedyną maszyną w tym sensie, że Cilo i przełaj mieszkają we Wrocławiu. A ten spec ze mną w Zabrzu. Cały czas mam zamiar go sprzedać ale póki co jeżdżę i na tyle mi się jeżdżenie nim podoba, że postanowiłem zrobić mu galerię
http://pokazywarka.pl/2ty23u/
Ponoć rama waży około 1600gram a wicelec ponad 1kg. Tak na jakimś niemieckim forum wyczytałem
Zabrze miło mnie zaskoczyło jeśli chodzi o tereny do jazdy rowerem:
http://pokazywarka.pl/jribl4/
#2
Na lesne drozki fajna rakieta.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#3
Łączy w sobie zalety rowerów MTB i szosy / trekinga.
Przydał by mi się taki
Aczkolwiek kolorystycznie nie specjalny.
Przydał by mi się taki
Aczkolwiek kolorystycznie nie specjalny.
#4
Moja żona ma Sirrusa. Kupiłem go już prawie 10 lat temu. Rama alu-carbon - waga ok. 1700g. Widelec jakiś strasznie ciężki bo ze stalową rurą a niby cabronowy (ponad 900g).
Taki rower serii fit - nie wejdą szersze opony niż 35c i geo raczej szosowe (krótki, wysoki, strome kąty). Równolegle jeździłem na Globie i tam wchodziły praktycznie koła 29" i był długaśny.
Żony w całości waży poniżej 9kg.
Taki rower serii fit - nie wejdą szersze opony niż 35c i geo raczej szosowe (krótki, wysoki, strome kąty). Równolegle jeździłem na Globie i tam wchodziły praktycznie koła 29" i był długaśny.
Żony w całości waży poniżej 9kg.
#5
no to piękny wynik, te 9kg. Tak z tyłu głowy mam taki pomysł by wykorzystać tę ramę jako lekkie serce i coś tam po swojemu pokombinować w stronę lekkiej maszyny, ale raczej się na to nie zdecyduję, bo w mojej "logice" musiało by to oznaczac pozbycie się przełaja, a póki co lubię go bardziej. Co do geometrii to mam podobne odczucia. Co do opon to trochę inaczej to wygląda, myślę że weszłyby nawet 700x42
zdjęcie z http://farm7.static.flickr.com/6211/624 ... 7e0298.jpg
A może wrzuciłbyś fotkę roweru żony?
no wszystko zgodne z rodowodemAdamello pisze: geo raczej szosowe
zdjęcie z http://farm7.static.flickr.com/6211/624 ... 7e0298.jpg
A może wrzuciłbyś fotkę roweru żony?
#6
Mam też aktualnie sirrusa w wersji szosowej. Rama cr-mo, full 105tka. Ale to zupełnie inna bajka i nawet się do niego nie przywiązuję - rozbieram i idze na części.
Znalazłem galerię zdjeć Sirrusa żony. Nawet foto widelca i ramy na wadze. Nawet nie pamiętałem, że on tak wyglądał kiedyś. Aktualnie nieco inaczej - sztyca carbonowa speca zastąpiona jest tytanową USE, klamki nie XT tylko XTR i nieco szersze opony Bontragera. I inna RD tam teraz siedzi - plasma.
http://tufotki.pl/0wtOk
Znalazłem galerię zdjeć Sirrusa żony. Nawet foto widelca i ramy na wadze. Nawet nie pamiętałem, że on tak wyglądał kiedyś. Aktualnie nieco inaczej - sztyca carbonowa speca zastąpiona jest tytanową USE, klamki nie XT tylko XTR i nieco szersze opony Bontragera. I inna RD tam teraz siedzi - plasma.
http://tufotki.pl/0wtOk
#8
mam identyczny ..
Przyjemnie się na nim po mieście jeździło, dropy do metra znosi bez problemu, geo takie jakie lubię.
Wagę 1,6 kilo możesz miedzy bajki włożyć ,korba fsa jest zrobiona z gównolitu ,koła też klocowate.
Odblaski z przodu mogą przeciążyć przód..
Przyjemnie się na nim po mieście jeździło, dropy do metra znosi bez problemu, geo takie jakie lubię.
Wagę 1,6 kilo możesz miedzy bajki włożyć ,korba fsa jest zrobiona z gównolitu ,koła też klocowate.
Odblaski z przodu mogą przeciążyć przód..
#9
że koła i korba ciężkie to wiem ale mimo to rower jest dość lekki, jak bardzo nie wiem. Czytałem kiedyś dokładnie o tym modelu o tym 1.6kg. Może kiedyś zważę
#10
przeszukałem internet i udało mi się ustalić, że prawdopodobnie jest to model z 2006
osprzęt przedstawia się następująco
korba RPM (~1030gram)
rd-4400 (=280gram)
fd-r443 (=105gram)
klamki tektro mt 3.0 (narmalne ważą 188-194gramy) te moje z dzwonkiem pewnie (~220gram)
mini Vbrake tektro 926A 85mm (~320gram)
manetki sl-r440 (=276gram)
opony schwalbe marathon plus 700x28 (=1500gram)
kaseta 12-26, 8s, lekko wygląda, podziurkowana i bez nadmiaru materiału (~240gram)
sztyca amortyzowana - waga jest zagadką, ale szacuję (~470gram)
Pedały wellgo z alu ramką (=241gram)
kierownica 580mm, mostek 120mm
i "najlepsze" na koniec KOŁA (obręcz p/t: alexrims DA-16 28h (550gram)/Ryde Andra 10 36h (800gram); piasty: p/t: noname 28h/Shimano FH-RM70 (440gram); caołość szacuję na 2.5kg!) - tylne koło raczej nie jest oryginalne, bo wg danych do jakich dotarłem tam też powinna być obręcz alexrims da-16; wygląda to tak jakby ktoś rozwalił koło oryginalne i kupił najcięższe jakie było...
osprzęt przedstawia się następująco
korba RPM (~1030gram)
rd-4400 (=280gram)
fd-r443 (=105gram)
klamki tektro mt 3.0 (narmalne ważą 188-194gramy) te moje z dzwonkiem pewnie (~220gram)
mini Vbrake tektro 926A 85mm (~320gram)
manetki sl-r440 (=276gram)
opony schwalbe marathon plus 700x28 (=1500gram)
kaseta 12-26, 8s, lekko wygląda, podziurkowana i bez nadmiaru materiału (~240gram)
sztyca amortyzowana - waga jest zagadką, ale szacuję (~470gram)
Pedały wellgo z alu ramką (=241gram)
kierownica 580mm, mostek 120mm
i "najlepsze" na koniec KOŁA (obręcz p/t: alexrims DA-16 28h (550gram)/Ryde Andra 10 36h (800gram); piasty: p/t: noname 28h/Shimano FH-RM70 (440gram); caołość szacuję na 2.5kg!) - tylne koło raczej nie jest oryginalne, bo wg danych do jakich dotarłem tam też powinna być obręcz alexrims da-16; wygląda to tak jakby ktoś rozwalił koło oryginalne i kupił najcięższe jakie było...
Ostatnio zmieniony 2016-07-27, 12:22 przez jacob, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: Specialized sirrus sport
#12Spec jest rowerem narzeczonej, zrobiłem go tak by cały był szary. Szarość wzbudziła słuszny zachwyt. Nawet pedały są szare.
Po pewnym czasie, a dokładniej dzisiaj, RD postanowiło opuścić ten padoł... RD - nic specjalnego, dość współczesna Acera, była z tworzywa, przez co była przyjemnie lekka. Sądziłem, że wytrzyma kilka lat zwyczajnej rekreacyjnej jazdy. Nie przedłużając..
Jakie szare-matowe RD, długi wózek? M95x raczej nie biorę pod uwagę, zbyt stare, zbyt drogie, zbyt kultowe - tu mi jakoś nie pasuje. Zastanawiam się nad LX 570. Ale może coś innego? Współczesne sramy X-3 i X-4 są czarne czy szare? M592 jest czarne czy szare? inne pomysły? Zmiana systemu manetek mi nie przeszkadza, póki co są jeszcze szosowe z tymi półbiegami co jest denerwujące w stosowaniu z korbą MTB i taką FD
Po pewnym czasie, a dokładniej dzisiaj, RD postanowiło opuścić ten padoł... RD - nic specjalnego, dość współczesna Acera, była z tworzywa, przez co była przyjemnie lekka. Sądziłem, że wytrzyma kilka lat zwyczajnej rekreacyjnej jazdy. Nie przedłużając..
Jakie szare-matowe RD, długi wózek? M95x raczej nie biorę pod uwagę, zbyt stare, zbyt drogie, zbyt kultowe - tu mi jakoś nie pasuje. Zastanawiam się nad LX 570. Ale może coś innego? Współczesne sramy X-3 i X-4 są czarne czy szare? M592 jest czarne czy szare? inne pomysły? Zmiana systemu manetek mi nie przeszkadza, póki co są jeszcze szosowe z tymi półbiegami co jest denerwujące w stosowaniu z korbą MTB i taką FD
Re: Specialized sirrus sport
#13Szosowa Ultegra Grey z długim wózkiem ? 105 10sp?
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
Re: Specialized sirrus sport
#14hm ciekawy kierunek, ale zupełnie nie potrzebuję 10s, niepotrzebne koszty a w sumie zysku dla nas nie ma. Nepęd 3x8 jest zupełnie wystarczający, a kasety, manetki są prawie za darmo w porównaniu z 10s.
Re: Specialized sirrus sport
#15Szosowe 10 sp to nadal 2:1 wiec można stosować z manetkami 8sp. Jak świeże to może Tiagra 4700.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
Re: Specialized sirrus sport
#16Właśnie to jest największa wada szosowego i trekkingowego 10s, że jest w indexie sis czyli 2:1. Mam pełną ultegre 6700 i te nowsze na 11s działają lepiej po prostu. Jedyna sensowna 10s to Dura-Ace 7900, bo ma zmieniony ciąg właśnie na taki bliższy 1:1. Także dla mnie w tym rowerze zostań przy 8 lub 9 i będzie działało wybornie.
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/