#5
Naraże się ale stosuje tylko Łt43. Do motorów, samochodu i roweru.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#7
Uszczelka nie ma styczności ze smarem. Miałem 15 lat Kandsa na Alivio i jakoś uszczelki nie sparciały. Jednak są na pewno lepsze i bezpieczniejsze smarowidła niż Łt43.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#8
Retromen pisze:Uszczelka nie ma styczności ze smarem. Miałem 15 lat Kandsa na Alivio i jakoś uszczelki nie sparciały. Jednak są na pewno lepsze i bezpieczniejsze smarowidła niż Łt43.
Alivio nie miało chyba uszczelek na konusach, Aldkowi chodziło o nie właśnie, wtedy styczność jest i szlag je trafia.
Lodzermensch

#11
Litu czy tam czegoś innego przez co guma robi się dwa razy większa, te cywilizowane smary nie mają tego czegoś, a te gorsze niszczą gumę. Więc jak dbasz o gumę to nawilżaj.
Lodzermensch

#17
mekp pisze:Przecież zawsze powinno się tak robić - minimalny luz a potem kasacja w zamykaczu. Pełno piast umarło przez brak tego luzu.
Niektórzy co bardziej rozsądni producenci jak Chris King, wspominają o tym nawet w instrukcji obsługi.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl