Witam!
jakiś czas temu za śmieszne groszaki kupiłem od szwagra rowerek z wielgachną naklejką na ramie 'MAGIC TRAVEL".
i się zaczęło: rama poszła do lakierowania, stare pocentrowane koła wymieniam na nowe, niby takie lepsiejsze, heble z Cantileverów wymieniam na V-brake, korba to mus (w starej lewej dziura na kwadrat delikatnie mówiąc się wyrobiła), i masa innych pierdół. na razie przerzutki zostawiam sis7 (oryginalne) ale przy pierwszej okazji tez planuje wsadzić coś nowszego (ale bez szaleństw- jakieś altusy, acery, ewentualnie używane deory- ale z tych raczej nowszych)
O tym, że przy okazji nauczyłem się że najpierw rozkręca się stary suport, a potem dopiero zamawia nowy już nie wspomne :)
Generalnie na tamtą ramę wrzucam (w większości) nowszy osprzęt.
Ale, jak znalazłem to forum pomyślałem że się zapytam: czy warto? Nie jest mi dokładnie wiadome pochodzenie roweru, a że był kupowany chyba nawet koło roku 2000-2005 to już nikt nie pamięta czy w sieciówce, czy w jakimś sklepie typowo rowerowym. Ktoś cokolwiek wie na temat takich dwukółek?
Głupotę strzeliłem, bo mu nie kliknąłem zdjęć jak był jeszcze w kupie- teraz to w sumie karton części, i rama która leży w lakierni.
rowerek, zanim go rozbebrałem wyglądał mniej więcej tak:
Myślicie, że może z tego wyjść coś fajnego do śmigania głównie po mieście, okazyjnie do lasu?
+ przy okazji (nie bede już ładował drugiego topicu): Idzie gdzieś dostać frontowy amor, na stery ahead, z rurą sterową długości ponad 20cm? czy takich wydziwiań raczej nikt nie robi?
Z poprzednim setem amor + kierownica wyszedł mały problem, i na 95% trzeba będzie wymienić, więc tutaj dałbym kolejny powiew świeżości :)
#2
Cześć
niestety to nie jest rama wysokiej klasy, więc i z dobrym amorem nie przesadzaj (bo nie zgra się z tyłem)
Widelec dostaniesz raczej bez problemu, o ile rama ma główkę 1 1/8"
niestety to nie jest rama wysokiej klasy, więc i z dobrym amorem nie przesadzaj (bo nie zgra się z tyłem)
Widelec dostaniesz raczej bez problemu, o ile rama ma główkę 1 1/8"
#4
Niestety nie warto tu nic inwestować, co byś nie zrobił to i tak będzie żeliwo.
Zacznij od dobrej ramy a reszta jakoś pójdzie.
Zacznij od dobrej ramy a reszta jakoś pójdzie.
Lodzermensch
#6
Daaawno temu znajomy od właśnie takiej ramy zaczynała swoją rowerową przygodę. Na wadze wyciskała grubo ponad 5 kilo :)
Co do widła to nie ma sensu zmieniać, lepiej kupić drugi bardziej optymalny rower :D
Co do widła to nie ma sensu zmieniać, lepiej kupić drugi bardziej optymalny rower :D
#7
Z amorkiem swoje waży, to fakt :D
Póki co chyba zostane przy niej na jakiś czas przynajmniej. Mozliwe że od tego szrocika zacznie się jakaś moja większa przygoda z RMTB :D
Póki co dostałem pomalowaną ramkę:
i chce w niej jeszcze tylny amor zmienić. ale problem mały wyskoczył mi z tym wsporniczkiem:
dostane gdzieś takowy? albo jak ten jakoś sprawnie wyczyścić z nalotu i odbarwień?
głupia sprawa, ale nie przyszło mi do głowy żeby i to oddać do lakierowania :(
Póki co chyba zostane przy niej na jakiś czas przynajmniej. Mozliwe że od tego szrocika zacznie się jakaś moja większa przygoda z RMTB :D
Póki co dostałem pomalowaną ramkę:
i chce w niej jeszcze tylny amor zmienić. ale problem mały wyskoczył mi z tym wsporniczkiem:
dostane gdzieś takowy? albo jak ten jakoś sprawnie wyczyścić z nalotu i odbarwień?
głupia sprawa, ale nie przyszło mi do głowy żeby i to oddać do lakierowania :(
#8
Pasta tempo zrobi tu robotę.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#10
Brud zejdzie.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#11
dobra, jutro z tym pomyślę już. jak zrobi robotę, to może odpadnie mi kupno nowego amora na zadek. dzięki!