Zakładam nowy temat ponieważ jest to zupełnie inny rower niż poprzednio.
Dodatkowo będzie też zwykły Octane.
Rama jest i cała reszta natomiast nadaje się ona do kapitalnej odnowy przez fachowca bo zaprawki tutaj nie pomogą - stan agonalny
No ale znacie mnie i wiecie że musi błyszczeć będzie dobrze
Spis części Octane FR:
rama - Scott High Octane FR 2003 rok
damper - FOX RP23 , montaż 190
amortyzator przód - Marzocchi Shiver SC 2003
koła - Mavic Crossmax XL 2003 rok , polerowane szprychy ( custom made )
sztyca - Kind Shock regulowana , wyższy model z ulepszonym jarzemkiem
przerzutka tył - SRAM X0
manetki - SRAM X0
przerzutka przód - Shimano XTR 960
siodło - Fizik Aliante Carbon Braided
chwyty - Odi dla Intense
hamulce - Avid Juicy Carbon
pedały - Dartmoor na maszynach
mostek - Sunline XC
kierownica - Truvativ NOIR Carbon Riser
korba - Shimano XTR 970
Kaseta - Shimano Deore XT 770
Łańcuch - Campagnolo Record C9
stery - FSA Orbit Xtreme
oponki - Continental X-King // Schwalbe Black Jack
I jak wam się podoba ?
Całkiem ciekawy zestaw części no i dobrze jadący.
Waga pewnie ze 14,5 kg więc nie mało ale cóż ... :D
Skok na tyle 180 - nie zmieniałem na mniejszy gdyż damper się bardzo utwardza i brak mu czułości.
Po za tym aby go napompować musiał bym odkręcać śruby ... wentyl jest tak umieszczony że się nie podejdzie
Skok przód 120.
#2
Twoje zabawki i Twoje podwórko, ale i tak popękają na zawiasie po lewej stronie przy mocowaniu, warto tam co chwile zaglądać , chyba ze sie nie jeździ tylko gada, gada, gada , gada..........
#4
No ale chodzi ci o wahacz czy o ramę główną?Piotr pisze:Twoje zabawki i Twoje podwórko, ale i tak popękają na zawiasie po lewej stronie przy mocowaniu, warto tam co chwile zaglądać , chyba ze sie nie jeździ tylko gada, gada, gada , gada..........
Mam te drugą skatowaną ramę i nie widzę tam takich przypałów ... a w tej ładnej tym bardziej
Ja tam tylko czasami zjadę sobie ponad 90km/h po lekkich dziurach :-
#5
to na ciul ci taki rower na małe dziury , zapraszam Cie w Gorce, ja na sztywniaku a Ty możesz se na kanapach jechać , poczytaj dzisiejszą relacje ..... chętnie zobacze jak sie rozwiniesz do .....20
#6
droper, xtr, hope, sram? karbon? stare alu i shiver?
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#7
Nie za bardzo wiem do czego pijesz
Koła , amor i rama są z 2003 roku.
Nie składałem tego roweru z jakimś zamysłem aby wszystko w nim było stare - miał ładnie wyglądać wizualnie i dobrze jeździć.
Wynik jest satysfakcjonujący.
#8
Te małe to z przymrużeniem okaPiotr pisze:to na ciul ci taki rower na małe dziury , zapraszam Cie w Gorce, ja na sztywniaku a Ty możesz se na kanapach jechać , poczytaj dzisiejszą relacje ..... chętnie zobacze jak sie rozwiniesz do .....20
Bo przy takiej prędkości potrafiło domknąć zawiechę
A pcham się na Przełęcz Karkonoską ... to już chyba każdy wie bo pisałem o tym nie raz i nie dwa razy
W tej konfiguracji z małym Shiverem tym rowerem byłem tam tylko raz chyba ze 2 lata temu gdy na chwile go przerobiłem
Te kamienie co u ciebie widać na foto to ten rower połyka w całości ... przynajmniej z tyłu
Kiedyś wpadnij to ci dam spróbować.
Zobaczysz jak po renowacji sklecę drugiego ... tam będzie się na tyle 240 uginać a przód wiadomo 190.
#9
nie to Ty wpadnij i ja ustawie trase , zobacze kozaka jak śmiga , bo ja po płaskim to szosówką daje 90
nie znasz innych tras tylko przełęcz Karkonoska ?? rusz dupe w Gorce , to zweryfikuje Twoje podejście do prędkości i skila
nie znasz innych tras tylko przełęcz Karkonoska ?? rusz dupe w Gorce , to zweryfikuje Twoje podejście do prędkości i skila
#10
Owszem znam inne trasy ale nie uznaję czegoś takiego że jak idę na rower to muszę dojechać na miejscówkę pociągiem albo autobusem.Piotr pisze:nie to Ty wpadnij i ja ustawie trase , zobacze kozaka jak śmiga , bo ja po płaskim to szosówką daje 90
nie znasz innych tras tylko przełęcz Karkonoska ?? rusz dupe w Gorce , to zweryfikuje Twoje podejście do prędkości i skila
A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ...
Czasami się pcham w teren.
Nie jestem kozakiem Mości Panie ... ja po prostu coś tam sobie jeżdżę
Re: Scott High Octane & Scott High Octane FR 2003 rok
#12dywan tapeta meble - WSZYSTKO ZAJEBISTE ! to z jakiegoś muzeum PRL ?hit00r pisze: I jak wam się podoba ?
#13
To chłopie nie pojeździsz za dużo...hit00r pisze: Owszem znam inne trasy ale nie uznaję czegoś takiego że jak idę na rower to muszę dojechać na miejscówkę pociągiem albo autobusem.
No to super, w mtb chodzi o to żeby podjechać asfaltem i zjechać asfaltem...hit00r pisze: A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ...
No i wsio jasne.hit00r pisze: Czasami się pcham w teren.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#14
Wcale nie muszę robić tego podjazdu ASFALTEM ... są też boczne drogi prowadzące do głównej ostatniej jego części.Wojtas pisze: To chłopie nie pojeździsz za dużo...No to super, w mtb chodzi o to żeby podjechać asfaltem i zjechać asfaltem...hit00r pisze: A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ...No i wsio jasne.hit00r pisze: Czasami się pcham w teren.
Natomiast sam asfalt jest tam tak mocno skatowany że można by uznać że to teren
Polecam żebyś kiedyś się wybrał i sam zobaczył trudność
A tras mam u siebie multum więc ... MOGĘ POJEŹDZIĆ AŻ ZA DUŻO.
Gór wszędzie opór - z każdej strony.
#16
Przeważnie jeżdżę sam więc niby jakPiotr pisze:dawaj foty z jazd
Ewentualnie foty roweru w terenie
Jestem mało fotogeniczny
Znalazłem mocno stare foto ... no ale żebyś nie gadał że tylko asfalty się tym jeździ
#18
Bo jesteś taki jak jacardamon pisze:dlaczego mnie to nie dziwihit00r pisze:jeżdżę sam
A tak na serio ... muszę się pchać sam bo to nie jest rower do XC ... ktoś na XC po pierwsze nie zjedzie tam gdzie ja swoim rowerem a po drugie będzie się męczył pod górę czekając na mnie aż się dowlokę.
Jedno z drugim nie gra.
Natomiast ludzie z rowerami DH pchają je godzinę i to ja musiał bym czekać na nich
Czy teraz wszystko jest jasne
#19
No więc przyszedł czas aby coś ruszyć projekt
Stary damper mi się nie podobał więc wymieniłem na coś o zboczonej nazwie
Najprostszy jego model ale to powoduje że uniknę problemów z przekombinowaną konstrukcją.
Do mojej jazdy wystarczy , no i ten wygląd jest zajebisty
Przy najniższym ustawieniu rama ma 240 ugięcia na tyle
A odnośnie samej ramy - poszła do naszego forumowego magika od lakieru
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo osprzęt mam z najwyższej półki i leży zapomniany
PS - może ktoś z was miał podobny damper
Chętnie poczytam opinie jego użytkowników.
Stary damper mi się nie podobał więc wymieniłem na coś o zboczonej nazwie
Najprostszy jego model ale to powoduje że uniknę problemów z przekombinowaną konstrukcją.
Do mojej jazdy wystarczy , no i ten wygląd jest zajebisty
Przy najniższym ustawieniu rama ma 240 ugięcia na tyle
A odnośnie samej ramy - poszła do naszego forumowego magika od lakieru
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo osprzęt mam z najwyższej półki i leży zapomniany
PS - może ktoś z was miał podobny damper
Chętnie poczytam opinie jego użytkowników.
#20
No i stało się
Piękna robota naszego forumowego magika od lakieru - pozazdrościć umiejętności
Nie mogę się doczekać jak poskładam do kupy
Piękna robota naszego forumowego magika od lakieru - pozazdrościć umiejętności
Nie mogę się doczekać jak poskładam do kupy
#23
No najwyraźniej ... ale to nie moje dzieło bo jestem jej entym właścicielemskolioza pisze:dostała strzała od widelca z boku?
Obydwa moje Octany mają wgniota od dwópuły
I obydwa wgnioty to nie moja robota.
Majster od lakieru spisał się bardzo dobrze
#24
Na razie tak to wygląda
Lepsze zdjęcia w najbliższym czasie ... walka z suportem na kwadrat ... oryginalny , który pasował gdzieś pogoniłem i teraz trzeba rzeźbić
Waga roweru jest zajebista ... 19 kg będzie na oko albo lepiej
Lepsze zdjęcia w najbliższym czasie ... walka z suportem na kwadrat ... oryginalny , który pasował gdzieś pogoniłem i teraz trzeba rzeźbić
Waga roweru jest zajebista ... 19 kg będzie na oko albo lepiej
#25
Mi się cholernie podoba.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#26
Świetnie się prezentuje z tym Shiverem.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
#28
Dziękować
Sprężyna wejdzie czerwona 450 bo to co jest teraz to masakra ... taka miękka
Będą lepsze foty w sobotę.
Powiem wam że różnica między srebrnym a czerwonym octanem jest kolosalna ... ta sama rama a właściwości jezdne zupełnie inne .
No i waga ... czerwony z 5 kilo mniej na wadze
Sprężyna wejdzie czerwona 450 bo to co jest teraz to masakra ... taka miękka
Będą lepsze foty w sobotę.
Powiem wam że różnica między srebrnym a czerwonym octanem jest kolosalna ... ta sama rama a właściwości jezdne zupełnie inne .
No i waga ... czerwony z 5 kilo mniej na wadze
#30
No ale to nie Retroskolioza pisze:Hitek, widzisz - jak chcesz to potrafisz
ładna maszyna!
A czerwona to już nie ładna
Będą lepsze zdjęcia to ocenicie ... jedna dziadowska fota wiele nie mówi.