![Obrazek](http://img90.imageshack.us/img90/5112/peugeot1p.jpg)
![Obrazek](http://img526.imageshack.us/img526/9374/mavict.jpg)
![Obrazek](http://img710.imageshack.us/img710/8485/geniusj.jpg)
![Obrazek](http://img413.imageshack.us/img413/443/itmb.jpg)
![Obrazek](http://img90.imageshack.us/img90/9708/suntourb.jpg)
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/4920/looktm.jpg)
![Obrazek](http://img522.imageshack.us/img522/553/michelinw.jpg)
pokażesz?Radziej pisze:ale jest taki wynalazek jak DMR mech-verter
Tak coś mi switało w głowie że Bianchi miał linię na geniusie. O ramach na max wiedziałem że były w Konach Explosif a i rownież w Peugeotach jako że ten zestaw rur był bardziej populary w MTB ze względu na większe przekroje. Rama waży 1920 gram co nie jest chyba złym wynikiem jak na ramę wielkości bramy wjazdowej, co ciekawe pomimo tego że wygląga na dużą górna rura to 22.8 cala (58 cm) czyli perfekcyjnie jak dla mnie.docent pisze:W 96r był bianchi genius or na columbusie genius nivacrom db tig a w 91r scott pro racing na columbus max,kona tez na max i cyber.Chyba wszystkie topowe rury stalowe w mtb były z szosowek.Genius to rury ciagnione z dodatkiem niobu i wanadu.Ciekawe ile wazy ta rama?