Temat nie retro, ale może mi ktoś pomoże. Szczególnie liczę na Adamello, bo on robił już takie hocki.
Zastanawiam się, czy nie wstawić kół 27,5 do mojego Cannona serii F z 2006 r.
No i teraz pytanie - czy to w ogóle ma sens. Czy się sprawdza - szczególnie w kontekście podwyższenia środka suportu. Jak to wpływa na prowadzenie?
Drugie pytanie - wiem, że różnica pomiędzy 27,5 a 26 to CA 4cm. Matematycznie wychodzi więc, że w widełkach powinno być 2cm więcej miejsca, żeby operacja się powiodła. Jak to jednak jest w rzeczywistości - szczególnie, jeśli opony Conti Mountain King 2.2 wymieniłbym na coś 27,5 o szerokości 1,95.
Czy może jednak zamiast zmieniać całe koła, spróbować po prostu szerszych opon - np. Mountain King 2,4? Ale to jednak traktory są jak nie wiem.
Koła 27,5 w ramie 26
#1OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .