A masz może jakieś zdjęcie tego chwytaka? Sory, że tak dopytuję, ale dla siebie rozeznaję tematem gwintowania - a z gwintem korby to wcale niełatwa sprawa (raz dałem do ślusarza taką robotę i miało nie być problemu - po dokładnych pomiarach okazało się, że wszystko było krzywo pogwintowane). Gwint pedału w korbie ma to do siebie, że wystarczy minimalna nieosiowość żeby skutecznie obrzydzić jazdę, bo pedał chodzi po elipsie. Stąd moja ciekawość, jak sobie z tym radzisz.Punkxtr pisze:Korbę mocuje się w imadle za pomocą specjalnego (ale banalnego w pomyśle) chwytaka - tutaj znów używam Cyclus Tools bo nie znalazłem niczego ciekawszego na rynku rowerowych narzędzi. Działa z korbami na kwadrat, Octalink i HTII.
Wolę gwintować za pomocą Cyclusa, bo Park służy generalnie tylko do poprawiania istniejącego już gwintu. Najpierw wiercę stosowny otwór, a następnie za pomocą zmodyfikowanego frezu (a'la frez do naprawy korb z zerwanym gwintem pod ściągacz, który z racji swej konstrukcji jest prowadzony idealnie równolegle) powiększam otwór do pożądanego.
#31
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .