#5
autor:zimny
a no Panowie - wlasnie o to chodzi, zeby bylo oryginalnie ;]
dziala to to normalnie, jest blisko pod reka, zatem spelnia wymaganie ergonomicznosci; ponadto nie "szpeci" czystej formy kierownicy, ktora moze teraz budzic podejrzenia o singla :)
manetka na dolnociag przy rurze jest po prostu malo efektywna, pancerz ktory stosuje w moim wariancie ulega minimalnemu zgieciu, wrecz ledwo widocznemu.
dzwignia na obejmie ma zasadnicza wade - trzeba byc w posiadaniu ie byle jakiej obejmy, a takiej z oporem (czyli praktycznie odpadaja wynalazki przekladane z dolnej rury);
Aldek - Twoj pomysl jest interesujacy i chetnie wprowadzilbym go w zycie ;) cos jak dual control, podoba mi sie !
Ramka - trudno powiedziec; gwint wloski, duza srednica sztycy, przyzwoite mufy, slizgi jeszcze puszczane gora przy mufie suportowej, waga znosna, nie oszalamiajaca - eliminuje wszystko z bloku wschodniego (zbyt porzadne wykonanie), stawiam na bianchi, albo cos taniego wloskiego.