Nie mam rowków, pancerze idą z przodu owiązane taśmą a potem owijka.
Kierownica PRO Compact II typ.
Jakich linek ? bo przerzutkowe mają swoje regulatory w ramie, podobnie jak w szosówce.
Są dostępne regulatory z gwintem i wciskane.
Regulatorów do hamulcowych nie mam, ale można wstawić regulatory od przerzutkowych pośrednie w środku kabla, co pomoże na szybkie podregulowanie w trasie, jakby się starły mocniej klocki.
#35
Fajnie chodzi, szczególnie w błocie. Uważaj jednak na patyki. Jak taki wlezie w przerzutkę, to najczęściej kończy się pęknięciem. Szczególnie, że masz wersję "sprzed liftu" - czyli bez wzmocnienia ostatniej części pantografu. Mam dwie takie pęknięte :)Piotr pisze:A zmieniłem, zmieniarke z tyłu na taką, ciekawe jak się będzie sprawować w terenie
[url=https://s1.postimg.org/8c77su2ptr/WP_20171107_001.jpg]Obrazek[/url]
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#36
Ładnie chodz , tzn lekko, zmiana biegów jest cicha i w miare szybka, choć wiadomo że przerzutki mtb-owskie troche są za wolne do klamek szosowych, tu potrzebna jest mocniejsza sprężyna zwrotna, ale pasuje mi lekkiea zmiana biegów na razie.
Na razie też odpukać, nigdy takowej nie pekłem, lata praktyki jazdy wyczulają na każdy szelest czy szmer patyków w napęd, może pożyje długo i szczęśliwie
Co do kół to są dwa komplety jakie używam, pierwszy jest na felgach DT460 jak tylko weszły do sprzedaży zaplecione w systemie 24/28 szprych, to koła szosowe/przełajowe , c=18mm, bardzo lekkie ok 1520-1600 g zależnie od wersji piasty tył ( 100 g różnicy od modelu ).
Drugie to system 20/24 h i felgi Alexrims 510 wyższe niż tamte, obydwa modele są w tublesie.
Cenowo tak z głowy, komplet zaczyna się od ok 700 do 1300 tak mniej więcej.
Konkretnie to już tylko na zapytanie pod konkrety i klienta.
Na razie też odpukać, nigdy takowej nie pekłem, lata praktyki jazdy wyczulają na każdy szelest czy szmer patyków w napęd, może pożyje długo i szczęśliwie
Co do kół to są dwa komplety jakie używam, pierwszy jest na felgach DT460 jak tylko weszły do sprzedaży zaplecione w systemie 24/28 szprych, to koła szosowe/przełajowe , c=18mm, bardzo lekkie ok 1520-1600 g zależnie od wersji piasty tył ( 100 g różnicy od modelu ).
Drugie to system 20/24 h i felgi Alexrims 510 wyższe niż tamte, obydwa modele są w tublesie.
Cenowo tak z głowy, komplet zaczyna się od ok 700 do 1300 tak mniej więcej.
Konkretnie to już tylko na zapytanie pod konkrety i klienta.
#38
A powiedz mi dlaczego nie stosuje się w szosach, przełajkach kierownic prostych ?
Dlaczgo ostre koło wymaga bardzo wąskiej kiery nie tylko aby zmieścić się miedzy dwoma samochodami ?
Już odpowiadam, spróbuj szybko poderwać rower do góry i zobacz co robi kierownica, baranek jest zazwyczaj płaski z boku i nie dostaniemy kantem w ryj abo żebra.
Aczkolwiek stosowanie różnych elelementów nie jest zabronione.
Ostatnio w szosie troszkę poszli w kierunku właśnie rozszerzenia kierownicy na końcach, ale jest to uwarunkowane pozycją przy dłuższej jeździe i uwolnieniu przy podniesieniu się od styku rąk z górną powierzchnią - tzw łamacz naggarstków.
Dlaczgo ostre koło wymaga bardzo wąskiej kiery nie tylko aby zmieścić się miedzy dwoma samochodami ?
Już odpowiadam, spróbuj szybko poderwać rower do góry i zobacz co robi kierownica, baranek jest zazwyczaj płaski z boku i nie dostaniemy kantem w ryj abo żebra.
Aczkolwiek stosowanie różnych elelementów nie jest zabronione.
Ostatnio w szosie troszkę poszli w kierunku właśnie rozszerzenia kierownicy na końcach, ale jest to uwarunkowane pozycją przy dłuższej jeździe i uwolnieniu przy podniesieniu się od styku rąk z górną powierzchnią - tzw łamacz naggarstków.
#39
Chodziło mi właśnie o tego typu kierownice z rozszerzanymi końcami, które teraz powszechnie są montowane w tzw. gravelach a kiedyś np . w bridgestone mb-1.
#40
ale gravel to nie przełaj i nie ten sam typ sportu, ja bym rozszerzonej nie zakładał na tryb zawody bo można by sobie krzywdę zrobić , ale Ty turystycznie pewnie tak , jak pisałem wyżej wszystko jest dobrze pomyślane już kiedyś, a co teraz ? jak komu pasuje . ja =swojej nie zmieniam mam Compact i tak zostanie .