No i mam taką Koge.
Kupiona w super stanie więc nie ma się czym chwalić.
Ja jedynie zakonserwowałem i dałem nowe opony.
![Obrazek](https://s13.postimg.org/jp1agpw6r/IMG_8507_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/mx5rtrigj/IMG_8509_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/fv7u7keur/IMG_8510_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/3ume6u7g3/IMG_8516_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/scehuqa0j/IMG_8520_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/lal5m9vsj/IMG_8525_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/dj4fnprn7/IMG_8527_Large.jpg)
![Obrazek](https://s13.postimg.org/524xcsmyb/IMG_8533_Large.jpg)
上传图片的地方
Jak na TEN swiat to ona nie taka stara ;)kapelusznik pisze:Ostatnio trochę przypadkiem zostałem wkręcony w świat starych szos
mam miniszlifierke (z jakiegoś niemieckiego marketu) i do tego mała filcowa tarcza Dremel (te chińskie końcówki są słabe)Cypis pisze:kapelusznik,
korba i kiera to rzeczywiście łatwe choć pracochłonne, ciekaw byłem czy masz jakieś elektronarzędzie z fajną końcówką do polerki zagłębień np. przerzutki.
Wróć do „Retro SZOSA / PRZEŁAJ”