Z ciekawostek , można wymienić piasty HOPE z elementami tytanowymi-korpusy, bębenek, amortyzator Bomberek Z2 , reszta osprzętu XT i XTR,. stery Race Face, itd.


Specyfikacja :
Rama 18" Cr-Mo, True Temper OX Platinum
Widelec - Marzocchi Bomber Z2 Biłay, sprężyny
Stery - Race Face czerwone
Mostek - Cr-Mo, Trek/Ritchey coś ala w tym stylu ze srubą chowaną wewnatrz
Kierownica - alu Easton ze znakiem Kona Race Light
Chwyty - Author gąbka
Rogi - karbon firmy Thoemus
Klamkomanetki - XTR - 3x8
Hamulce - XTR z wkładkami Ritchey
Pancerze - srebrne
Koszyk - carbon Zeffal , śrubki alu
Sztyca - ROOX
Siodło - Tioga
Przerzutka przód - XT
Przerzutka tył - XT
Kaseta - XT 8 s
Piasty - Hope tytanowe
Szprychy - DT 2/1.9
Nyple z przodu alu, z tyłu mosiądz
Korbowód - XT
Pakiet - XT
Pedały - mają być Ritchey Comp
Opony Continental kevlar Supersonic
Detki Maxxis ultralight
Szpilki - X-LIGHT Tytanowe
Do zmiany pójdzie przerzutka przód i tył na XTR-a szarego i zapinka podsiodłowa na kolor czerwony anoda.












Rowerek budowany-składany przez lata
