Re: SCOTT SPARK LTD 2009

#33
Jestem dobrej myśli,czas pokaże :)
Napiszę coś o kołach, marka https://industrynine.com/
Do kół dostałem osie pod inne rozmiary, więc można je zaadaptować pod inne systemy.
Łożyska 4 z tyłu,2 z przodu. Standardowa ilość szpych 32 więc można zapleść dowolną obręcz, szprycy aluminiowe i na każdej logo producenta. Ale wiadomo że zawsze jest coś nie tak. Wiedziałem o tym kupując ten zestaw. Aluminiowy bębenek posiada trzy łożyska w tym jedno ogromne(prawie jak w sterach a może większe)
Posiada on 6 zapadek z czego każda z nich ma jeszcze dodatkowe nacięcia.Wszystkie zapadki mają osobne naprężenia w postaci blaszek które są mocowane śrubkami, tak małymi że potrzeba do nich specjalnego imbusa. No i tu właśnie jedna śruba miała urwany łepek a gwint został w bębenku. Cóż udało się to zrobić w moim warsztacie :-D
Koszt nowego ?? 189 dolców !!
Cyka to niesamowicie i wygląd jest czadowy.
Wiertłem minimalnie większym nawierciłem otwór i dałem inną śrubę,działa jak trzeba .
Zważyłem kompletny rower 9,5 kg
Muszę jeszcze popracować nad hamulcami, bo coś nie chcą współpracować.
Załączniki
20200201_144345_HDR.jpg
20200201_150900.jpg
20200201_152512.jpg
20200202_123406.jpg
20200202_123437.jpg

Re: SCOTT SPARK LTD 2009

#37
Hamulce zrobione, przelałem je na nowo i teraz działają. W sumie rower skończony, pozostał problem adapterów są za wysokie, nawet orginalny z formuli nie pasuje. Trzeba oba sfrezować z 2 mm żeby klocek objął całą tarczę...
Resztą zajmę się później.
Załączniki
20200213_153422.jpg