#5
skolioza pisze:Ciężko porównać - Niota fo typowy full, podczas gdy Unicoi bardziej przypomina softaila (przynajmniej na foto nie widzę osi obrotu tyłu, a nawet gdyby to skok zawieszenia byłby porównywalny bardziej z softailem niż typowym fullem)
Oczywiście nie ma co, tu dyskutować o wyższości pierwszego, czy drugiego, to wizja i rozwój marki - roweru górskiego.
Oczywiście rowery są moją własnością i taki miałem pomysł na ich osprzęt i budowę.
remik76

#6
Wszystko pięknie ale ten biały Bomber jakoś mi nie pasuje do tej żółtej ramy :-/
Sam rower fajny - bo nie typowy :mrgreen:
To samo Psylo , które ma chyba ze 115 skoku w sztywniaku :shock: :?:
Sam amor na prawdę zajebisty ... chyba że masz go skręconego biedaka na 80 :oops:
Ta sztywna rama to zapewne tytan 8-) :?:

#10
hit00r II pisze:Wszystko pięknie ale ten biały Bomber jakoś mi nie pasuje do tej żółtej ramy :-/
Sam rower fajny - bo nie typowy :mrgreen:
To samo Psylo , które ma chyba ze 115 skoku w sztywniaku :shock: :?:
Sam amor na prawdę zajebisty ... chyba że masz go skręconego biedaka na 80 :oops:
Ta sztywna rama to zapewne tytan 8-) :?:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bomber ma ETA i TAS 105-125 - idealnie spełnia oczekiwanie co do wielkości zawieszenia ramy - kolor to już indywidualny temat.

Psylo obecnie ma 80mm i ten biedak mimo wszystko lekko nie ma, a robotę robi bo pracuje świetnie.
( 80-125mm - waga ok 1650gr )
remik76