No cóż.
Rower już był na moim poprzednim koncie ale na zupełnie innym secie.
To inne konto więc doszedłem do wniosku że skoro zaszło aż tyle zmian to warto pokazać.
Sprzęt raczej z kategorii Enduro ale chyba nikt się nie obrazi
Specyfikacja osprzętu:
-rama Scott High Octane FR 2003 S/M ... 48 cm
-koła na piastach Tune King Mik , szprychach DT Aero i obręczach ZTR Flow ( chyba ) , wagowo zajebiste 1450 gram
-damper FOX RP 23 HV
-amortyzator przód FOX 36 Talas Kashima FIT 120/160
-stery FSA Orbit Xtreme
-mostek Thomson X-4 80mm
-zacisk sztycy Thomson
-sztyca KS regulowana
-siodło Fizik Aliante Carbon Braided
-hamulce Hope Tech X-2 203/183
-korba Shimano XTR 970 / 172,5
-suport Shimano XTR
-pedały Dartmoor
-kaseta Shimano Deore XT 770 11/34
-łańcuch Campagnolo C9
-przerzutka przód Shimano XTR 960
-przerzutka tył SRAM X-0 carbon red
-manetki SRAM X-0 carbon
-kierownica Race Face SIXC Carbon
-chwyty Scott
Cały rower przy skokach 160/160 waży 14,5 kg
Uważam to za super wynik zważywszy na wiek ramy.
Sprzęt spisuje się rewelacyjnie - jedzie leciutko jak XC za sprawą super lekkich kół.
Rama posiada wiele ustawień - wysokości zawieszenia , skoku 130 // 240 , długości damperów 190 // 240 , kąta główki , rodzaju główki - zwykła i półtora cala , regulacja rury podsiodłowej - XC / FR / DH
Można ją dostosować prawie pod każdy styl jazdy od ciężkiego XC po typowe DH.
Jak dla mnie rewelacja ale nie jestem obiektywny bo to mój sprzęt
A jakie są wasze opinie
#2
Piękny... Zawsze podobały mi się te SCOTTy
A to Ty sprzedajesz tą drugą ramę na olx :)
Pozdrawiam
A to Ty sprzedajesz tą drugą ramę na olx :)
Pozdrawiam
#3
DziękowaćBaster pisze:Piękny... Zawsze podobały mi się te SCOTTy
A to Ty sprzedajesz tą drugą ramę na olx :)
Pozdrawiam
Tak wystawiłem ją aby sobie powisiała.
Jak się nie sprzeda to nie będę płakał
#4
Minimalny upgrade
Teraz jest ładny komplet , to niby taka pierdółka ale od razu widać że to nie są standardowe manetki
Po za tym wszedł krótki mostek Renthal ... trochę z musu ale biedy nie ma
Dodatkowo mocniejsze hamulce Avid X-0 Trail z zaciskami od Elixirów robią nie złą SIEKĘ
Sęk w tym że zapomniałem zrobić im foto
Teraz jest ładny komplet , to niby taka pierdółka ale od razu widać że to nie są standardowe manetki
Po za tym wszedł krótki mostek Renthal ... trochę z musu ale biedy nie ma
Dodatkowo mocniejsze hamulce Avid X-0 Trail z zaciskami od Elixirów robią nie złą SIEKĘ
Sęk w tym że zapomniałem zrobić im foto
#6
Dziękować ... staram się jak mogę.czajnikmtb pisze:w twoich projektach to chyba nigdy biedy nie ma i jak zawsze zacnie to wygląda
Czasami to mi nie za bardzo wychodzi ale Octany uważam za udane
#8
Zawsze możesz się za niego wziąć żeby był ciekawszyczajnikmtb pisze:mój REFLEX też nie najgorszy ale nie dorasta do pięt twoim :)
A dla czego nie ma tematu ?
Chyba że mi uleciał ?
#9
To albo z zaciskami od Elixirów albo Trail. Traile się tym różnią od zwykłych że mają czterotłoczkowe zaciski.hit00r II pisze: Dodatkowo mocniejsze hamulce Avid X-0 Trail z zaciskami od Elixirów robią nie złą SIEKĘ
#10
Sęk w tym że klamki są od X-0 Trail a zaciski od Elixirówqsik pisze: To albo z zaciskami od Elixirów albo Trail. Traile się tym różnią od zwykłych że mają czterotłoczkowe zaciski.
#11
nie zakładałem o nim tematu w sumie nie wiem nawet czemu ale jest wystawiony na sprzedaż ale jakoś chętnych brak a za darmo też nie oddam
#12
https://www.olx.pl/oferta/rower-scott-r ... 1dfb4c5eedczajnikmtb pisze:nie zakładałem o nim tematu w sumie nie wiem nawet czemu ale jest wystawiony na sprzedaż ale jakoś chętnych brak a za darmo też nie oddam
To ten ?
Gdyby weń zainwestować to mógł by powstać na prawdę ładny sprzęt
Kolor jest OK.
Ja bym z nim pokombinował
#13
Ostatecznie jednak pedały HOPE zagościły w tym Scott'cie ponieważ bardziej przypasowały wizualnie.
Tu nie ma aż tyle srebrnego co w tamtym więc weszły.
Do drugiego podmieniłem białe , które lepiej się komponują z kolorem kół
Wykonanie tych pedałów to po prostu MISTRZOSTWO ŚWIATA ale 800 zł bym za nie nie zapłacił
Zastanawiam się jeszcze czy by nie nabyć na półkę jednego albo dwóch kompletów tak żeby ładniej było w pokoju
Tu nie ma aż tyle srebrnego co w tamtym więc weszły.
Do drugiego podmieniłem białe , które lepiej się komponują z kolorem kół
Wykonanie tych pedałów to po prostu MISTRZOSTWO ŚWIATA ale 800 zł bym za nie nie zapłacił
Zastanawiam się jeszcze czy by nie nabyć na półkę jednego albo dwóch kompletów tak żeby ładniej było w pokoju
#14
Po ostatniej jeździe w lekkim syfie umyłem sprzęt.
Wydało mi się że FOX 36 jakoś dziwnie ciężko chodzi.
Przyszedł więc czas aby w końcu go nasmarować bo nigdy go nie otwierałem.
Oryginalnego oleju prawie nie było ... wyleciało dosłownie kilka mililitrów
Mniej niż w FOX 32 kolegi ...
Zalałem do niego po 15-20 mililitrów na goleń 15 W od Motorexa.
Stan lag idealny zarówno dolnych jak i górnych
Czy to możliwe żeby fabryka zalała za małą ilość oleju ?
Później jak coś padnie to i tak im nie udowodnisz że amor padł z ich winy
Wydało mi się że FOX 36 jakoś dziwnie ciężko chodzi.
Przyszedł więc czas aby w końcu go nasmarować bo nigdy go nie otwierałem.
Oryginalnego oleju prawie nie było ... wyleciało dosłownie kilka mililitrów
Mniej niż w FOX 32 kolegi ...
Zalałem do niego po 15-20 mililitrów na goleń 15 W od Motorexa.
Stan lag idealny zarówno dolnych jak i górnych
Czy to możliwe żeby fabryka zalała za małą ilość oleju ?
Później jak coś padnie to i tak im nie udowodnisz że amor padł z ich winy
#15
Po dzisiejszej przejażdżce w góry Sokole stwierdziłem że w terenie opony p/t Continental X-King , Race King to jest masakra.
Ograniczają strasznie ten rower na zjazdach.
Super się spisują na asfalcie i szutrze kiedy się dojeżdża do leśnej lokacji.
Zamontowałem lochy od Schwalbe i dopiero teraz mogę uznać ten rower za enduro
Zaczął wyglądać poważnie a nie jak zabawka
Do bicia rekordów prędkości z Odrodzenia chyba przystosuję mniejszego Octane'a ... tylko jak zamontować licznik przy widelcu USD
Ograniczają strasznie ten rower na zjazdach.
Super się spisują na asfalcie i szutrze kiedy się dojeżdża do leśnej lokacji.
Zamontowałem lochy od Schwalbe i dopiero teraz mogę uznać ten rower za enduro
Zaczął wyglądać poważnie a nie jak zabawka
Do bicia rekordów prędkości z Odrodzenia chyba przystosuję mniejszego Octane'a ... tylko jak zamontować licznik przy widelcu USD
#17
Jeśli to jest na telefon to nie posiadam odpowiedniego bo te nowe działają mi na nerwy.sztopi17 pisze:Ściągnij sobie apke DigiHUD Speedometer . Powiem Cię , że całkiem dokładnie mierzy prędkość
Po za tym najdokładniejszy jest licznik ... no i odpadł mi już jeden problem z zamocowaniem bo ... wepchnę Białego FOX Talas 36 do tego drugiego Octane'a
Trafił mi się z nieszczęścia ale będzie pięknie siedział z białymi kołami - zobaczysz jak złożę
#18
hit00r II pisze:Po dzisiejszej przejażdżce w góry Sokole stwierdziłem że w terenie opony p/t Continental X-King , Race King to jest masakra.
Bzdura ...za duzo po asfalcie na tych swoich "goralach " jezdzisz
Na X-King´ach spokojnie mozna medale MP XC zdobywac ;)
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=5005&start=0
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#19
marcin74 pisze:X-King jeśli jest NOWY to jeszcze jak cię mogę ale Race King to jest masakra.hit00r II pisze:Po dzisiejszej przejażdżce w góry Sokole stwierdziłem że w terenie opony p/t Continental X-King , Race King to jest masakra.
Bzdura ...za duzo po asfalcie na tych swoich "goralach " jezdzisz
Na X-King´ach spokojnie mozna medale MP XC zdobywac ;)
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=5005&start=0
Na asfalt są super ale do roweru Enduro w PRAWDZIWY TEREN się kompletnie nie nadają.
Trzeba po prostu zdecydować czy chcesz się męczyć na lochach aby dojechać na miejscówkę i mieć później super parametry czy bardziej cenisz sobie szybkość ale o wiele gorsze parametry w terenie.
#20
A więc żeby dać wszystkim odpocząć od tematu Cube'a zamieszczam foty z ostatniego apgrejdu
Moim zdaniem rower na tym zyskał bo koła robią robotę.
Korba również wygląda dobrze
Powodem wymiany kół jest budowa nowego lekkiego roweru do którego będę potrzebował tylnego Tune'a.
Stwierdziłem że nie ma sensu kupować całego zestawu skoro szare SX'y zalegają mi na półce
Moim zdaniem rower na tym zyskał bo koła robią robotę.
Korba również wygląda dobrze
Powodem wymiany kół jest budowa nowego lekkiego roweru do którego będę potrzebował tylnego Tune'a.
Stwierdziłem że nie ma sensu kupować całego zestawu skoro szare SX'y zalegają mi na półce
#21
ech . . .
Dobre koła lekkie i sztywne to wyłącznie na obręczach karbonowych, temat sprawdzony i przetestowany, zysk i trakcja na wersjach tubless hokkless i przy szer C ok 25 mm w XC.
Pamiętam jak kumplowi poskładałem takie koła do 29" , jeździł cały dzień po okolicach Babiej Góry aż uwalił oponę dyszał do telefonu że już nigdy alu obręczy nie założy . . . .
Dobre koła lekkie i sztywne to wyłącznie na obręczach karbonowych, temat sprawdzony i przetestowany, zysk i trakcja na wersjach tubless hokkless i przy szer C ok 25 mm w XC.
Pamiętam jak kumplowi poskładałem takie koła do 29" , jeździł cały dzień po okolicach Babiej Góry aż uwalił oponę dyszał do telefonu że już nigdy alu obręczy nie założy . . . .
#22
Pytanie po cholerę komu karbon w rowerze Enduro ?Piotr pisze:ech . . .
Dobre koła lekkie i sztywne to wyłącznie na obręczach karbonowych, temat sprawdzony i przetestowany, zysk i trakcja na wersjach tubless hokkless i przy szer C ok 25 mm w XC.
Pamiętam jak kumplowi poskładałem takie koła do 29" , jeździł cały dzień po okolicach Babiej Góry aż uwalił oponę dyszał do telefonu że już nigdy alu obręczy nie założy . . . .
Jeden ostry kamień i masz po obręczy.
Crossmax SX to klasa sama w sobie - idealny kompromis między niską masą a wytrzymałością.
No i ten wygląd
Ja już nie używam bezdętek ... nawet jak mam taką oponę to robię superciężki zestaw z dętką - 1,5 kilo opona z dętką
To głupie ale w końcu muszę zajechać taką oponę a kombinować z wentylami i zakładaniem UST już nie mam zdrowia.
PS - dlaczego nie napisałeś że rower jest brzydki Tak bardzo na to liczyłem w twoim wykonaniu
#23
Bo rower w tym przypadku gówno mnie obchodzi, był temacik o kołach to podałem ciekawostke, a nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.
Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb
Hejtować ? Ty już masz swój świat
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.
Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb
Hejtować ? Ty już masz swój świat
#24
No ale te koła co testował McAskill to ewenement i najnowszy twór.Piotr pisze:nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.
Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb
Hejtować ? Ty już masz swój świat
Zapewne nie do kupienia w rozmiarze 26 cali.
Enve wcale nie są takie mocne - gość miał po prostu fart.
Twoim zdaniem Crossmaxy kosztujące niegdyś ponad 3 koła są chaujota warte bo obręcz jest z alu ?
Hmmm tyle lat używam Crossmaxów i jakoś nie miałem większych problemów.
Karbon wszedł dopiero nie dawno i wcześniej alu spisywało się bardzo dobrze.
Czyli teraz jest ZŁE ... tak samo jak koła 26 cali ponieważ 27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE
No właśnie Enduo Uphill ... tylko cioty i słabiaki podprowadzają rower
Ja wolę PODJECHAĆ a później jest Enduro w terenie.
Ty byś wprowadzał ?
Przecież to OBCIACH
#25
Do samotnego, niedzielnego tułania się na kacu po okolicy, 26'' na pewno wystarczy. Nie zależy Ci na średnich prędkościach i lepszych czasach. Tym bardziej, że nigdzie się nie ścigasz.hit00r II pisze:27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE
#26
Ciężko się ŚCIGAĆ na rowerze do EnduroBart pisze:Do samotnego, niedzielnego tułania się na kacu po okolicy, 26'' na pewno wystarczy. Nie zależy Ci na średnich prędkościach i lepszych czasach. Tym bardziej, że nigdzie się nie ścigasz.hit00r II pisze:27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE
A w dół to zapierdziela co pokazują moje maksymalne prędkości
Gdyby to był rower do XC to można by sobie te ślepe teorie dorabiać że większe koło to już jest nie wiadomo jaka różnica.
A prawda jest taka że jak nie masz łydy to pozostaje ci tylko pseudo rower elektryczny żeby siebie oszukać iż jesteś kozak
#27
Masz dziwną filozofie życia , której nie pojmuję , a żyję sporo dłużej . . . .hit00r II pisze:No ale te koła co testował McAskill to ewenement i najnowszy twór.Piotr pisze:nawet McAskil dawał na karbonach . . . . .
jest taki mały team w Zakopanem i gość śmiga na enduro na karbonach z Enve i parę lat koła żyją, raz do roku przywozi do sprawdzenia i tyle, jak się nie umie to palec w dupie też można złamać.
Enduro Uphill ? po asfaltach ? nie ma takiej dyscypliny mtb
Hejtować ? Ty już masz swój świat
Zapewne nie do kupienia w rozmiarze 26 cali.
Enve wcale nie są takie mocne - gość miał po prostu fart.
Twoim zdaniem Crossmaxy kosztujące niegdyś ponad 3 koła są chaujota warte bo obręcz jest z alu ?
Hmmm tyle lat używam Crossmaxów i jakoś nie miałem większych problemów.
Karbon wszedł dopiero nie dawno i wcześniej alu spisywało się bardzo dobrze.
Czyli teraz jest ZŁE ... tak samo jak koła 26 cali ponieważ 27,5 , 27,5+ i 29 jest trendy - KUPUJ PAN KUPUJ BO TO NOWE WIĘC MUSI BYĆ LEPSZE
No właśnie Enduo Uphill ... tylko cioty i słabiaki podprowadzają rower
Ja wolę PODJECHAĆ a później jest Enduro w terenie.
Ty byś wprowadzał ?
Przecież to OBCIACH
Cena produktów firmowych nie odzwierciedla rzeczywistości , a Mavic wybitną kichą jest.
Enve jakie miał, były seryjne i to bardzo mocne koła.
Teoria ewolucji mówi że karbon zastępuje alu wszędzie, zwłaszcza ramy i obręcze.
Jak pojeździsz na karbonowych dobrych kołach to możemy wznowić polemike.
Co do wprowadzania . . .praktyka mówi tak . . .że czasem lepiej podejść te parę metrów niż przeciążyć mięśnie i stracić na następnym podjeździe lub podjazdach, nie jest to żaden wstyd, jedynie kalkulacja, zakładając że robimy to świadomie, a nie że nie mamy kondychy i zdychamy.
Przejście się odpręża nogi i rozluźnia napięcie, po zakwaszeniu już nie będzie dobrze.
A obciach jest jak się na fulu enduro po asfaltach goni . . ..
#28
Ja bym raczej napisał że WZBUDZAM PODZIW turystów , którzy widzą jak PODJEŻDŻAM tym rowerem takie podjazdy bo ktoś inny dawno by sobie odpuściłPiotr pisze: A obciach jest jak się na fulu enduro po asfaltach goni . . ..
Później zapierniczam terenem więc nie za bardzo rozumiem ten twój ból
Jeśli jest odpowiedni wiatr do bicia rekordu na tym asfaltowym odcinku to próbuję pocisnąć po czym podjeżdżam z powrotem i cisnę terenem
#29
hit00r II pisze: Ja bym raczej napisał że WZBUDZAM PODZIW turystów , którzy widzą jak PODJEŻDŻAM tym rowerem
Rozumiemy ...wszystko rozumiemy
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#30
Nie ośmieszaj się.marcin74 pisze:[url=https://images91.fotosik.pl/25/4966a5cabf8a923fmed.jpg]Obrazek[/URL]hit00r II pisze: Ja bym raczej napisał że WZBUDZAM PODZIW turystów , którzy widzą jak PODJEŻDŻAM tym rowerem
Rozumiemy ...wszystko rozumiemy
To zupełnie KRETYŃSKIE porównanie