
Po 24 latach od tego wydarzenia stałem się posiadaczem tegoż o to

Rzeczywiście :) sprytnie schowane lagi w dolne golenie - dobra fantazja. No i masz tak jak by dwa lefciaki w jednym roboty :) :)2ass pisze: ↑2022-10-16, 22:29Cos w tym musi byc
Malo kto wie, nie wiem czy to ze zdjec mozna wyluskac, to jest upside-down
Jest ciezki (Moto), ale dzieki tej budowie, cholernie sztywny
https://youtu.be/rTwf81p3jyk
Hmmmm, nie sadze zeby mozna je porownac, DD60 ma tylko 60mm skoku, a moto 100mm, No dobra porównywalna jest tylko sztywność, która jest niespotykana w żadnym innym amortyzatorze. Co do ustawienia to ja zawsze ustawiam na czuja, zawsze jak sag ustawiałem, to jakoś nie chciało to działać Więc przestałem się tym przejmować.DOMAN pisze: ↑2022-10-16, 22:10
Abstrahując od tematu pozyskania roweru to z ciekawości:
Który amortyzator bardziej Ci odpowiada, ten z nowego nabytku czy fatty z drugiego Cannona? Ja mam pierwszego lefty z 2002 i na przykład względem innych amortyzatorów zauważyłem, że jeśli ma poprawnie działać to nie da się ustawić go tak by miał sag jakikolwiek, nie wiem czy to wina konstrukcji USD czy czegoś innego, zauważyłeś podobną rzecz?
Dokładnie tak, łożyska i bieżnie od pierwszego leftiego pasują PnP, nie sprawdzałem tłumika, a wiadomo że sprężyna od lefftiego będzie twardsza.
Oryginalnie miał czerwone piasty, niestety miałem tylko przednie koło.
Był na czerwonych CODAch?
Mega, aż przyjemnie popatrzeć na całość, ile to czasu trzeba czekać cierpliwie i składac :)
czy dobrze kombinuję, że jeżeli ma poprawnie działać to ma nie być sagu?
Ja ustawiam jak mi jest wygodnie, zmieniam jesli trasa tego wymaga.