http://img2.imageshack.us/img2/7392/garden008.jpg
http://img541.imageshack.us/img541/6522/garden005.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/9021/garden006.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/7392/garden008.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/6826/garden010.jpg
Jak widać stan nie najlepszy,ale był w jeszcze gorszej kondycji.I pierwszy raz rozebrałem rower na prawie części pierwsze Na początku pojechałem do rowerowego,ale mnie trochę wyśmiali z czym ja do ludzi przychodze i powiedzieli,że nie ma sensu go naprawiać bo więcej w niego włoże niż bym kupił nowy.Ale się zaparłem i na razie włożyłem w niego 25zł za centrowanie koła
#4
nie przesadzaj, tragedii nie ma z tym stanem Trzeci kolor (koniec tylnego trójkąta) wyblakły, ale jeszcze nie widziałem aby któryś dotrwał w niezmienionej barwie do dziś Zaskoczyło mnie natomiast umiejscowienie blachy z flagą Wedle "standardów" powinno być między dolną śrubą od koszyka a osią suportu na podsiodłówce - przeklejałeś?
PS Dla porządku wydzieliłem "konkrety"
PS Dla porządku wydzieliłem "konkrety"
#5
Z blachą to było tak...kilka lat temu odpadła mi i zgubiłem ją,ale na szczęście się znalazła i wsadziłem ją do szuflady i tak sobie tam leżała,dopóki się nie zabrałem za rower.Gdy czyściłem bika zauważyłem,że tam gdzie teraz jest blaszka jest wyblakłe miejsce idealnie pasujące do niej.Więc poszła pod super glu i teraz troche tego żałuje,ale co tam
Teraz trochę z innej beczki jakie ogumienie ma scott z tych lat???
Teraz trochę z innej beczki jakie ogumienie ma scott z tych lat???
#6
hehe, chcialbys.... Bouldery staly w 91 na gumach Ritchey Force Tyle ze ja takich jeszcze na oczy nie widzialem.... Mysle ze jesli postawisz go na jakichkolwiek (sensownych) skinwallach bedzie OK
#7
ha, nic nie zmieniaj jesli to ma być retro bike, mogą Ci sie blaty wytrzeć , czy kaseta , jest to do dostania czasem , no i piasty - konusy, bo reszta to raczej sie nie zestarzeje.
hm, znowu Boulder na forum, z pomalowaniami będzie kłopot bo lakier już wyblakł, ewentualnie tam gdzie rdza to jakieś podróbki dać i tyle , jeździć.
hm, znowu Boulder na forum, z pomalowaniami będzie kłopot bo lakier już wyblakł, ewentualnie tam gdzie rdza to jakieś podróbki dać i tyle , jeździć.
#8
Opony muszę zmienić bo pękają w szwach jak stare kapcie (co to są te skinwalle:P?) i środkową zębatkę też-łańcuch spada jak się mocniej przyciśnie i zazwyczaj kończę na ramie.
A co do malowania to raczej go zostawię tak jak jest,nie ma co szaleć na początku przy moich zdolnościach do tego:)
A co do malowania to raczej go zostawię tak jak jest,nie ma co szaleć na początku przy moich zdolnościach do tego:)
#9
jeśli łańcuch skatował koronkę na tyle że skacze, to proponuję zmień cały napęd Zakładanie nowej zębatki do wyciągniętego łańcucha to tylko zmiana na chwilę - łańcuch wypiłuje ją szybciutko....
Oczywiście kasetę można śmiało zastąpić współczesną (jest do dostania srebrna HG40 7s która nie będzie kłóć w oczy), łańcuch też O koronki pytaj na forum lub grzeb po allegro
A skinwalle to po prostu opony z cielistym bokiem Charakterystyczne dla lat 90, obecnie w zasadzie nie stosowane Metodą szemraną przez forum masz szanse znaleźć coś z epoki z ładną sygnaturą, możesz ratować się także współczesnymi laczkami niższej półki które cały czas dostępne są z żółtym bokiem (np Duro)
Oczywiście kasetę można śmiało zastąpić współczesną (jest do dostania srebrna HG40 7s która nie będzie kłóć w oczy), łańcuch też O koronki pytaj na forum lub grzeb po allegro
A skinwalle to po prostu opony z cielistym bokiem Charakterystyczne dla lat 90, obecnie w zasadzie nie stosowane Metodą szemraną przez forum masz szanse znaleźć coś z epoki z ładną sygnaturą, możesz ratować się także współczesnymi laczkami niższej półki które cały czas dostępne są z żółtym bokiem (np Duro)
#11
Dzięki za przetłumaczenie,nie wiedziałem o co chodzi
Czyli zdało by się zmienić cały napęd,niedobrze niedobrze... :-/Do tego jeszcze byłem tak zdeterminowany,że załatwiłem prawą manetkę:Di najgorsze,że pogubiłem części bo ułamał sie tylko kawałek gwintu.
Czyli zdało by się zmienić cały napęd,niedobrze niedobrze... :-/Do tego jeszcze byłem tak zdeterminowany,że załatwiłem prawą manetkę:Di najgorsze,że pogubiłem części bo ułamał sie tylko kawałek gwintu.
#12
I jeszcze z innej beczki...
Kojarzycie pierwsze scotty z amortyzatorami??W ogóle pierwsze amory w mtb...
Znajomy miał właśnie kiedyś Scotta,(z USA)i jeszcze go ma ale wywiózł go do babci kawał drogi z tąd i on miał właśnie chyba pierwszy amor jakie wychodziły...pamiętam,że wyglądało to mniej więcej tak że między widełkami była zwykła sprężyna .Skocik był pomarańczowo czarny,ale chyba to nie był boulder
Kojarzycie pierwsze scotty z amortyzatorami??W ogóle pierwsze amory w mtb...
Znajomy miał właśnie kiedyś Scotta,(z USA)i jeszcze go ma ale wywiózł go do babci kawał drogi z tąd i on miał właśnie chyba pierwszy amor jakie wychodziły...pamiętam,że wyglądało to mniej więcej tak że między widełkami była zwykła sprężyna .Skocik był pomarańczowo czarny,ale chyba to nie był boulder
#13
Nie wiem o jaki system z tą sprężyną ci chodzi
1 Pantografowy
http://www.retromtb.pl/galerie/sprzet/mountaincycle.htm
albo
http://www.retromtb.pl/galerie/sprzet/r ... xizang.htm
2 Headshock od cannona
http://www.vintagecannondale.com/cannon ... /99_02.jpg
Co do rocznika to trzeba walczyć z katalogami (jest ich sporo)
1 Pantografowy
http://www.retromtb.pl/galerie/sprzet/mountaincycle.htm
albo
http://www.retromtb.pl/galerie/sprzet/r ... xizang.htm
2 Headshock od cannona
http://www.vintagecannondale.com/cannon ... /99_02.jpg
Co do rocznika to trzeba walczyć z katalogami (jest ich sporo)
#14
Pierwszy seryjny amortyzator to RS-1 z 1989r (prototyp wraz z rowerem Kestrel Nitro zaprezentowany w 1988r.) i jedyna sprężyna jaka w nim była to malutka część tłumika olejowego, dociskająca zaworek.
Scott montował do swoich rowerów amory sygnowane swoją marką pod nazwą Unishock. Ale to było dopiero od 1991r.
AMP pierwszy swój amortyzator zaprezentował też dopiero w 1991r.
Z opisu wynika, że to może być tez Girvin (Noolen, K2 w zależności od rocznika) - ale one też zostały zaprezentowane dopiero w 1992r (pierwotnie nawet w wersji tytanowej sygnowanej przez Merlina).
Może trochę więcej informacji - to wspólnie dojdziemy co to za amor został zabrany daleko stąd ;)
Scott montował do swoich rowerów amory sygnowane swoją marką pod nazwą Unishock. Ale to było dopiero od 1991r.
AMP pierwszy swój amortyzator zaprezentował też dopiero w 1991r.
Z opisu wynika, że to może być tez Girvin (Noolen, K2 w zależności od rocznika) - ale one też zostały zaprezentowane dopiero w 1992r (pierwotnie nawet w wersji tytanowej sygnowanej przez Merlina).
Może trochę więcej informacji - to wspólnie dojdziemy co to za amor został zabrany daleko stąd ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#15
Pierwsze Unishocki to nawet można dostać jeszcze band new, nieśmigane jakbyś się uparł I to za psie pieniądze
http://retromtb.pl/galerie/sprzet/unishock.htm
Opis przywodzi mi na myśl widelec montowany kiedyś w hamerykańskich maszynach Huffy
Słabo to widać tu, w każdym razie sprężyna jest centralnie jako przedłużenie rury sterowej
A co do manetek - jak nie poradzisz to powinienem znaleźć jakieś zmieniarki DXa
EDYSZYN popatrzyłem na zbliżenie Twojej kasety - nie wygląda źle! może faktycznie wystarczy zmiana samej koronki w korbie
http://retromtb.pl/galerie/sprzet/unishock.htm
Opis przywodzi mi na myśl widelec montowany kiedyś w hamerykańskich maszynach Huffy
Słabo to widać tu, w każdym razie sprężyna jest centralnie jako przedłużenie rury sterowej
A co do manetek - jak nie poradzisz to powinienem znaleźć jakieś zmieniarki DXa
EDYSZYN popatrzyłem na zbliżenie Twojej kasety - nie wygląda źle! może faktycznie wystarczy zmiana samej koronki w korbie
#16
Najbardziej pasuje mi amortyzator pantografowy,ostatni raz ten rower widziałem z 5 lat temu więc ciężko mi powiedzieć coś więcej.Ale w nie dalekiej przyszłości możliwe,że go będę miał:)Tylko trzeba jechać przez całą Polskę stąd:lol: czyli z Kłodzka
To mnie pocieszyłeś,że na razie zmieniać całego napędu nie trzeba
A z manetki zostało tylko tyle...
http://img51.imageshack.us/img51/2372/deoredx.jpg
jakiś czas temu na allegro były takie tylko że XT i ktoś sprzątnął mi je z przed nosa
To mnie pocieszyłeś,że na razie zmieniać całego napędu nie trzeba
A z manetki zostało tylko tyle...
http://img51.imageshack.us/img51/2372/deoredx.jpg
jakiś czas temu na allegro były takie tylko że XT i ktoś sprzątnął mi je z przed nosa
#17
no toż mówię że jak potrzebujesz to mam - albo całe klamkomanetki, albo same manetki bez klamek Sporo Boulderów je miało więc coś tam mi zostało
#19
Czarli172, mam takie nieśmiałe pytanie:
Czy możesz mi wysłać resztki twojej manetki
Potrzebuje takiej jednej części, która u ciebie wygląda na sprawną :)
Czy możesz mi wysłać resztki twojej manetki
Potrzebuje takiej jednej części, która u ciebie wygląda na sprawną :)