Cannondale Super V 2000 1997

#1
Jakiś czas temu przeglądając otchłanie OLX zupełnie przypadkiem natknąłem się na ten o to egzemplarz :mrgreen:
Sprzedający źle wpisał nazwę marki i nie użył kluczowych nazw ... rower wpadł ponieważ wyszukało go pod słowem "carbon" :->
Plan był taki żeby kupić jako dawcę albo z sentymentu ... sentyment przeważył i rower powędruje na szafę :!:
Rozmiar ramy to 50 cm ... niby elka ale kiedy na niego wsiadłem wcale nie wydawał mi się być za dużym.
Gdyby nie ten gigantyczny mostek o długości 145 mm to rower był by całkiem w porządku do jazdy :-)
Waga roweru oscyluje w granicach 13,3 kg ... katalogowo podają 11,7 na innych kołach.

Teraz krótka rozpiska co się w nim dokładnie znajduje :
-rama Cannondale Super V 2000 1997
-widelec Headshok Fatty 70
-stery Cannondale
-koła SPENGLE CARBON :lol:
-przerzutka tył Shimano XTR 950
-przerzutka przód Shimano Deore XT 739 ( jakaś specjalna wersja do tej ramy )
-kierownica CODA Competition
-mostek CODA
-rogi CODA
-chwyty CODA
-manetki Shimano Deore XT 739
-klamki Shimano Deore XT 739
-hamulce Shimano Deore XT 739
-wkład suportu Shimano BB-UN72
-korba CODA 701M
-łańcuch Sachs CH-SC-M55
-opony IRC Mythos XC 2,1
-siodło CODA 1000 Kevlar
-zacisk podsiodłowy CODA
-sztyca SYNCROS ( w oryginale była Shogun ale cholernie długa więc leży )
-damper FOX Alps 5R
-kaseta Shimano XTR 950 11//32
-pedały XTR ? 747

Rower ma jedną wadę - Headshok nie ma tłumienia :evil: więc na przyszłość do serwisu.
Podejrzewam że właśnie dla tego tyle czasu stał i przejechał około 1000 km.
Brak korka regulacyjnego spowodował że ktoś grzebał i przedobrzył :-?

Zdjęcia nie oddają w pełni faktycznych kolorów - są za jasne w rzeczywistości rower jest ciemniejszy.
Wahacz w kolorze mango a nie żółty jak na foto.
Wszystko w nim jest oryginalne po za 2 kawałkami pancerza o grubości 4 mm , które ktoś musiał wymienić.
Poprzedni właściciel nie liczył się z pieniędzmi wsadzając doń takie koła ... pytanie po co :!: :?: :shock:

Czekam na jakieś sugestie i rady.
Ostatnio zmieniony 2017-04-30, 00:20 przez hit00r II, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
Obraz 006.jpg
Obraz 007.jpg
Obraz 037.jpg
Obraz 047.jpg
Obraz 051.jpg
Obraz 054.jpg
Obraz 063.jpg
Obraz 066.jpg
Obraz 080.jpg
Obraz 081.jpg

#7
Dziękować :->
NOS to to nie jest ale stan na prawdę taki że zasługuje "na szafę".
Wyczyściłem go z PIERWSZEGO błota i smaru.
Po stanie opon można się domyślić że te 1000 km przebiegu to max.
Też myślałem nad tym żeby go doposażyć w XTR 950 ale nie wiem czy jest sens niszczyć to co wypuściła fabryka :?:
V3000 nie był cały na XTR więc to by było "sztukowanie"
Może się nim przejadę raz do roku ... żeby się za nadto łańcuch nie wyciągnął :mrgreen:
Ręczę że na żywo ten rower wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
Poszukuję o wiele krótszego mostka do niego ... focker ma mat a czy ktoś posiada połysk :-) :?:
Myślę że za taką cenę , którą za niego zapłaciłem rodzynek zayebysty :lol: :lol: :lol:

#9
sztopi17 pisze:Siemano Hitler!

Widzę , że wracasz w wielkim stylu! Rower co tu dużo pisać Odjazd!
Ile dałeś :mrgreen: ?
1700 z wysyłką :lol:
Podejrzewam że wartość rynkowa samych kół jest większa ale ja się nie znam :->

#10
Oooo!
Spoczął w zaszczytnym miejscu :lol:
Poratuje ktoś tym mostkiem ?
Headshok jak uzbieram siano pójdzie do reanimacji żeby wszystko się zgadzało 8-)
Może ktoś ma pokrętło - górny korek do opchnięcia ?
Będę wielce zobowiązany.
Załączniki
Obraz.jpg

#11
mcn pisze:To jest prom kosmiczny.
Wsadzić tam resztę osprzętu XTR 950 i siodełko flite - powstanie rower marzeń.
Gratuluję!
CODA to jest siodło robione przez Selle Italia więc Flite nie potrzebny :->

#13
Lukanio pisze:Gdzie oddajesz Headshoka ?
Ja myślałem nad headshok.pl
Ktoś z was oddawał panowie do nich ? Kogo jeszcze polecacie ? Ponieważ u mnie też krucho z sianem...
No właśnie tam mam zamiar bo podaliście mi tego linka.
Gadałem z tym gościem i rozmowa przebiegła w przyjaznej atmosferze.
Ale te 300 zl z wysyłką trzeba wydać :-/ co mi się średnio podoba.
Pociesza mnie jedynie fakt że jak już go zrobię to następny serwis będzie potrzebny za kolejnych 20 lat :mrgreen:

#15
Lukanio pisze:twój bedzie nie uzytkowany, a ja na swoim chce juz sie nawet scigac ;p Ale myślę że po takim serwisie 4 lata pośmiga ;p
Wiesz uważam że męczenie roweru , który jest w takim stanie jak mój to barbarzyństwo :roll:
Do jazdy mam inne odrobinę młodsze i sprawniejsze sprzęty.
Taki zabytek posiada wartość jeśli jest w super stanie , którego już się nie poprawi.
Z każdym obrotem korby wartość kolekcjonerska i rynkowa takiego sprzętu spada :-/
Gdybym miał podobny w słabszym stanie to bym go nie oszczędzał.
Chyba rozumiesz o co chodzi :-) :?:

#16
Król wrócił :mrgreen:
Głupi ma szczęście. Gratuluje zakupu!

P.S Jakiś czort? Mój 666 post na Twoim nowym profilu? Haha.
GT RTS3 ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

#18
Dziękować :->
Retromen wpadnij to dam ci polizać opony :lol:
Wciąż czekam na ratunek w postaci mostka ... fockerowy chyba będzie najlepszym rozwiązaniem :-)
Może mi ktoś wyjaśnić dla czego te korby CODA 701M są tak cholernie drogie :!: :?:
Na Ibeju ich ceny są wysokie jak za złoto ...

#20
Lukanio pisze:Hitek dla czego ten mostek tobie się nie podoba ?
145 mm długości przy rozmiarze ramy 50 cm to jest na mnie STANOWCZO za dużo.
Jeździć wiele nie będę o ile w ogóle ale lubię mieć coś co się nadaje do wyjechania po bułki :mrgreen:

#22
A taki mostek jak tu ?
Ile może mieć długości ?
Wygląda na jakieś 90 mm ... rocznik roweru chyba ten sam - rama identyczna jak moja :-)
Załączniki
CODA V900.jpg

#23
piękny, żal jeździć, V2000 chyba najwyższy model z alu. Osprzęt bardzo fajny, sam mocno bym się zastanawiał czy pchać w niego M950 czy zostac przy serii. W sumie nic mu nie brakuje. Napewno nie ruszał bym korby, musi zostać choć byś miał na półce Kookę, ta Coda oddaje ducha cannondale z tamtych lat.

#24
Czacha pisze:piękny, żal jeździć, V2000 chyba najwyższy model z alu. Osprzęt bardzo fajny, sam mocno bym się zastanawiał czy pchać w niego M950 czy zostac przy serii. W sumie nic mu nie brakuje. Napewno nie ruszał bym korby, musi zostać choć byś miał na półce Kookę, ta Coda oddaje ducha cannondale z tamtych lat.
Dziękować :lol:
Był jeszcze model V3000 z alu oraz V4000 DH , którego w sumie ciężko tutaj wliczać.
V3000 był na jeszcze lepszym osprzęcie - inna korba CODA 5 ramienna , Crossmax itp.
Sądzę że po za mostkiem nic tu nie będę zmieniał - niech stoi taki jaki jest :->

Re: Cannondale Super V 2000 1997

#26
Panowie kupiłem tę Vkę od kolegi byłego forumowicza..
Na początek - ten shogun.. sztyca, nie znam tego, dobre to to? Pytam, bo mi nie pasuje kolorem chyba, no i trzeba by ciąć, a nie wiem czy szkoda :/
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.
Załączniki
20200512_175847.jpg

Re: Cannondale Super V 2000 1997

#28
skolioza pisze:
2020-05-13, 09:18
"Tuningowa" marka sredniej klasy - byly to fajne komponenty w dobrych cenach, nie jest to raczej jednak sw grall ktorego szkoda bezczescic
I o to mi chodziło dzięki za info. Ale i tak muszę coś do niego znaleźć, w ori secie był shit kalloya, w sumie rower nie ori konfiguracja więc poszaleć można :)
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.

Re: Cannondale Super V 2000 1997

#30
Wedle życzenia..:
(ps nie kupiłem od Ciebie Stumpjumpera niedawno we wro? ;) )

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.