cycletech

#1
ramka jak widac cycletech zakupiona w opłakanym stanie dawno temu na allegro
wszystko zostało gruntownie odnowione
rowerek jest moją zimówką co nie znaczy że się o niego nie dba :
jak do tej pory jest to moja najlżejsza stalowa rama waży zaledwie 1800gr
amortyzator marcoch chyba 400 [naklejek nie było]
hamulce klamki i canti CODA
koła crosslink
przerzutka tył xt
korby lx
manetki lx
sztyca point
siodło fizik pave titanium
mostek raceface
wszystkie fotki z picassa :
Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-01-09, 00:19 przez himayer, łącznie zmieniany 1 raz.

#7
Nie za bardzo.
Marzocchi nie malował nigdy w serii XC podkowy w tym samym kolorze co golenie (nie licząc anodowania w XC600-700). XCR miał takie malowania w 1995r.:
http://fotos.mtb-news.de/p/262560
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#9
tu jest trochę więcej fotek czystego już rowerka
https://picasaweb.google.com/1024421175 ... pPqOse7KSw
lakierowanie ramy i amort nie jest oryginalne . zrobiłem to wg własnego uznania , rama troszkę na wzór fondriesta
http://www.fondriestbici.cz/wp-content/ ... ilram1.jpg
amort , co popadło mi w ręce to sie nalakierowało a że zostało mi białego lakieru to jest biały ;-)
co do sztywności ramy , to jakoś nigdy nie zwracałem na to uwagi , na pewno się wygina jakoś na boki ale mi to nie przeszkadza
ps jesli ktoś ma z forumowiczów bardzo zdjęcia szczegółowe tego fondriesta to bardzo bym prosił o kontakt
chodzi mi o bardzo dokładne malowanie tego wzoru co i jak w którym miejscu się znajduje

#10
Swietnie wykonana (jak na przypuszczam) garazowe mozliwosci. Czy jest to naklejka czy aerograf?

Rownie ciekawie puszczona linka tylnej przerzutki. To jest rozwiazanie orginalne? Nic nie ingerowales? Czy w podobny sposob rozwiazano prowadzenie linki do tylnego canti (podobnie jak u Kony) moze rowniez do FD? Prawdziwie lajt-retro bajk. Mam jeszcze pytanie odnosnie tych klamek CODA - zdjales z nich farbe prawda? A obejmy pilowales czy takie byly orginalnie?
Obrazek

#11
To nie są garażowe możliwości... ;-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#12
no nie garażu bym sie zadławił od oparów już dawno :-D , mam pomieszczenie z wyciągiem gdzie się raczej nie kurzy , jest maseczka , mozna powiedzieć że półprofesjonalnie się to robi .
klamki faktycznie ścięte końcówki zrobione na dwa palce po czym wypolerowane , obejma bez zmian , prowadzenia linek tak były oryginalnie do fd też goła linka idzie.
naklejek nie stosuję [ jeszcze ] wszystko aerograf

#14
skolioza pisze:klamki i canti robione przez Diacompe - klamki bardzo ładne z tymi dziurami, w oryginale zdaje się całe czarne
Klamki widziałem na swoje oczy czarne także więc może było kilka wersji.
Lodzermensch

#15
odświeżę temat troszkę
rama została wypiaskowana na zimę i otrzyma pewnie nowy lakier , na razie wygląda tak :

Obrazek


i teraz pytanie może ktoś coś wie , z jakich to mogło byc rurek robione
waga ramy z podkładem to 1800 gr przy rozmiarze ok. 18"
może ktoś ma jakieś informacje odnosnie tej firmy

#16
taka waga
to jakieś wylajtowane tange prestige?, może Truetemper,?
może coś innych producentów, ale raczej wyższa półka
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#19
To zupełnie zmienia postać rzeczy. Cycletechy kojarzę raczej ameliniowe ale kto ich tam wie.

Więc mtb cycletech to Szwajcarzy. Dalej są na rynku chociaż ostatnio mają w ofercie rowery miejskie i turystyczne. Tutaj sprawa jest w miarę prosta bo oni od początku istnienia do dzisiaj używają Reynoldsa do swoich modeli wyższej klasy.

Reynolds 5xx możemy raczej wykluczyć. Jeżeli rama jest wykonana po 95 to najprawdopodobniej będzie to 853, może 631 jak rama bardziej komfortowa i sprężysta niż sztywna. 631 to 853 bez utwardzania termicznego. W każdym razie, jakiś Reynolds.

#20
to juz jakis trop
ja w necie niestety nic nie mogę się doszukać
a jeśli to nie jest mtb cycletech ? może ktoś sobie kiedyś nakleił coś na główkę ?
napisałem to szwajcarii ale nie dostałem jeszcze żadnej informacji
a może po nr. fabrycznym ktoś coś skojarzy :
Obrazek

#21
masz charakterystyczne mufy na rurze suportowej,
to chyba angole
arbo maccaroniarze
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 15:07 przez dovectra, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#23
heh
właśnie pisałem że wyczuwam columbusa
jakimś zmysłem 7-mym
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#24
ale u japońców i amerykańców czegoś takiego nie widziałem
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,