Bliźniaki, czyli Corratec Husky Bow 204 razy dwa!

Nie wiem co napisać, po prostu stoją, historia kupna krótka lecz burzliwa.

https://picasaweb.google.com/1071186390 ... directlink

Napiszę więc tylko o sprzęcie: Z rzeczy które nie widać na zdjęciach, to rowery są dwa niewiele się odsiebie różniące. Jeden ma ramę 47,5cm i rozwaloną tylną obręcz, drugi ma 51cm i obręcz już zmienioną na Mavica 217, który też podobno lubi pękać. Poza tym rowery są w oryginalnym wypuście jak mniemam, brakuje siodeł niestety. Wszystko chyba co się dało zrobiono w czerwonej anodzie, która miejscami jest już niestety jasnoróżowa. Ramy na rurkach Tange MTB, ciekaw jestem ile ważą choć konstrukcja na rekordy nie wskazuje niestety. Indyki pracują tak sobie, ale może będzie się je dało odratować- nie wiem, nie znam się.
Piasty są na maszynach i kręcą się jak szalone, ciekawe kto je robił.
Przerzutki tylne niestety lekko wytrzepane, choć sam napęd w niezłym stanie. Kierownice bajeranckie, będę testował z pewnością.
Jak umyję rowerki to zrobię ładniejsze zdjęcia.

Jakie plany wobec rowerków? Jeśli już to ten większy zostanie w rodzinie, mniejszy raczej pójdzie w świat. W każdym razie będzie nad czym myśleć przez te święta ;D

Witam.

Dzisiaj kupiłeś na młynie po 11 napweno :D

Myślałem nad jednym z nich jako zabawkę do miasta ale... chyba wolę szose.

Ps. Jaki wymiar ma sztyca?

Jak coś to po nowym roku piszę się na zaciski i sztycę jeżeli jest 27,2 :D

pozdrawiam
xMekpx

Zawsze mi się podobały te konstrukcje Corrateca. Jestem ciekaw co z tego powstanie ostatecznie.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

corrado1111 pisze:Wy to macie fajnie w tym Wrocku i Krakowie.W zasranej Łodzi to nawet na giełdzie nic nie ma, już nie mówiąc o samym mieście ogólnie.
U mnie to samo... :-/
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...