GT Timberline '92 (93?)

#1
Starszy brat wylazł zza drzwi.
Słówkiem wyjaśnienia: to rower mojej najpierwszej żony, więc ma pewne, wymuszone przez nią modyfikacje – korba z osłoną (bo się kiecka ubrudzi!), oraz kobiece siodełko (tamto za twarde było). Zmieniono też tylną przerzutkę (altus a10 padł) – wkrótce trafi tam lx 93, od skoliozy.
Ciekawostką jest tzw. groovy tube – pozioma rura ma nerkowaty przekrój, w wyżłobieniu biegnie linka. Potem gt zarzuciło ten patent, a szkoda, bo to fajne. Widać to na środkowym zdjęciu.
A poza tym, to jest to stare, wygodne, nieźle zachowane ciapkowate gt z wielkim trzecim trójkątem, kierownicą cr-mo i mostkiem humpert, na alivio. Rury to zdaje się tange, i nie jest to wcale tak ciężkie, jak wygląda. A z żoną w duecie, wygląda nieźle :-)

Obrazek

DUŻE ZDJĘCIE 1.6MB

Groovy tube:
Obrazek

DUŻE ZDJĘCIE 1.6MB

i oborotno:
Obrazek

DUŻE ZDJĘCIE 1.6MB
Ostatnio zmieniony 2009-10-05, 00:03 przez aldek, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

Re: GT Timberline '92 (93?)

#2
aldek pisze:wkrótce trafi tam lx 93, od skoliozy.
:?: poczekaj, poczekaj, bo właśnie się pogubiłem....
:idea: aldek_allegro? to Twój nick? trzeba było pisać od razu że Ty to Ty ;-)

A dla ścisłości - ten LX to rocznik '90-'92 (seria M550), w 93 była pierwsza czarna seria, jeszcze na 7s i z krótką śrubą mocującą do ramy (późniejsze miały szerszy korpus co by luzy wolniej łapały ;-))
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#3
nie zebym byl jakims znawca, ale to bedzie raczej 93-94 rocznik, groove tube to byl wynalazek zastosowany w Avalanche LE (tym w bialo czarna panterke) z 92r, a byl to wtedy najwyzszy model! Do nastepnych modeli doszedl ow patent po roku-dwoch.

poza tym w 92r nie bylo napisow all tera na dolnej rurze. widniala na niej nazwa modelu (tequesta, karakoram) itp.
a najbardziej daje do myslenia fakt, ze do 92r fajki byly w GT malowane w ten sam wzorek ktory posiadala rama ( o ile nie zmieniales tej czesci;)

pzdr
Obrazek

#4
Zatem errata: no więc jest to model '93. Zimny, jesteś moim guru od gt. Fajki nie zmieniałem.
Cały czas łazi za mną ta korba, tzn. że jest taka-nie-od-pary. Jakby ktoś miał jakąś średniej klasy korbę z epoki, ale z osłoną przeciwsmarową, to przygarnę chętnie. Nawet moja najlepsza żona mówi, że ta co jest teraz, jest brzydka.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#6
No korby jeszcze nie mam, bo – jak pisałem – musi być z osłoną, inaczej żona mnie za brudzenie kiecki zabije. Udało mi się wykombinować taką od korby stx (czyli kawał drutu wygięty w kółko), ale nie miałem czasu nawet przymierzyć do tej korby lx, czy to w ogóle się przykręcić da. W ten weekend podjęliśmy bowiem rozpaczliwą próbę uzupełnienia grzybowych zapasów, a po jej fiasku wpadłem w wielką depresję, i to dlatego.
Zresztą, teraz skupię siły na moim hoppie # 2. Zdjęcia wrzucę za tydzień. Nic szczególnego, ale mam sentyment do tych rowerków, ot, co...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#8
Wiem, wiem, mam 44 zębowy blat na zmianę, bo 48 to dla mojej pani za dużo, poza tym nie jestem pewien, czy na tej przerzutce alivio to łańcuch da radę w ogóle wskoczyć na tak wielkie młyńskie koło...
Rzecz i tak wygląda karkołomnie, bo ten stx to rzecz jasna rozstaw MD, ale przymierzyć trzeba, a nuż się da, kto wie?
Poza tym, jak napisałem, nie teraz ten gt, nie teraz, bo na imadle wisi hopp #2...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/