#91
bart
autosol sobie kup.
niemiaszki wiedzą co i jak
Się zdziwiłem jak użyłem
to prawie samo poleruje. ale podstawowe do metalu nie do alu.
pozdro
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#93
a teqesta nie była na sztywnym widle?
co za opony? i skąd?
pozdro
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#104
No i jest gitara :-) Daj więcej fotek. :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#108
jazda!!!
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#109
Małe zmiany z racji słabego hamowania tyłem. Skróciłem pancerz prowadzący linkę i założyłem buster. Na "sucho" zdecydowanie sztywniejszy układ się zrobił. Jutro test nie na "sucho".

Zmieniam też oponki na bardziej uniwersalne. Maxissów mi szkoda. Rower będzie głównie służył na dojazdy do pracy i na wojaże z żoną. Do lasu jest dzik DB.

Obrazek
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939

#111
Poczytaj o ustawianiu canti, ja po foto widze że jest nie tak. Jak Skolioza mówi trójkąt zbyt wysoko masz i ramiona zbyt blisko opony. Ja sie nie rozpisuje bo wszystko co powiem jest w internecie.

#113
Masz uzyskać jak największą dźwignię po prostu, to by hamowało dobrze nawet i bez boostera jak ustawisz.
Tak jak mówiłem po tajniki odsyłam do google i sie nie wymądrzam.

#115
Masz uzyskać jak największą dźwignię po prostu, to by hamowało dobrze nawet i bez boostera jak ustawisz.
Tak jak mówiłem po tajniki odsyłam do google i sie nie wymądrzam.
Następna mądrość z googli.
Jak przesadzisz z dźwignią, to hamowania też nie będzie, bo przełożenie będzie za duże. Szczególnie w przypadku tylnego hamulca. Dźwignia musi być w sam raz. Milion razy już to było opisywane na forum.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#118
Następna mądrość z googli.
Jak przesadzisz z dźwignią, to hamowania też nie będzie, bo przełożenie będzie za duże. Szczególnie w przypadku tylnego hamulca. Dźwignia musi być w sam raz. Milion razy już to było opisywane na forum.
Ja tam dźwignie zawsze staram sie jak największą robić bo takie akurat lubie. Zerowy skok klamki, twarda modulacja oczywiście komuś może sie to nie podobać ale to indywidualne.

Bart nie kombinuj wieszaczek a czy b tylko wpisz w google model hamulca techdocs pdf i znajdziesz pdf gdzie bedzie podane jaki wieszaczek. Albo używaj wieszaków uniwersalnych jak Aldek mówi i ustaw pod siebie jak najbardziej lubisz.