#61
oj oj, do tej pory myslalem ze nie masz kompletnie zadnej wiedzy praktycznej, ale ze choc potrafisz doskonalne w internecie szukac :), teraz jeszcze sie okazuje ze nawet ta umiejetnosc na 3= ehhh, znowu pudlo, i znowu nie ten katalog wynalazles, mi sie juz szukac nie chce, ale skeevo ode mnie ma, wiec pewnie wklei tu prawidlowy katalog z oznaczeniem co u columbusa jest pod oznaczeniem rurek pulse, tak czy owak jeszcze musze wygrzebac w swych zasobach dokladne znaczenie literek po T w ramie skeevo, co "s" na koncu znaczy wiem, ale reszte trzeba rozszyfrowac, spij dobrze maestro z ogładą i kulturą ehhhe

#62
Ciekawy jestem masy.
Ona powinna dużo wyjaśnić - w połączeniu z katalogiem od Skoliozy.
W końcu na razie to są tylko słowa i mało faktów.
Przydałby się tylko jeszcze ten katalog Team Line z 1997r, bo team linem z 1998 to to na pewno nie jest ;)
Niemniej jeśli masa wyniesie około 2.200gram - to sprawa będzie jasna, bo tyle mniej więcej waży rama Energy 10 z 1999r ze sklepu o którym wspominałem.
Nawet jednak jeśli masa faktycznie wyniesie 1.950gram to już bez znaczenia jest czy to Team Line czy Energy z najwyższej serii - bo to ta sama rama jest i trzeba ją przyporządkować do 1997r.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#63
aaaa czyli oznaczenia producenta sa nieistotne??, jak na malucha sie nalepi znaczek mercedesa, to niewazne ze z numeru VIN wyjdzie ze to maluch, no ciekawy tok rozumowania :) , ja o swoim peugeocie tez nic nie wiedzialem, tez zaden katalog go nie pokazywal, dopiero wlasnie po oznaczeniu nabitym na haku wsio mozna sie bylo dowiedziec... T cos, to team line, i nie zmienicie swiata, tak jak EN to energy i OR to origin nie wiedzialem ze oryginalne oznaczenie producenta to tylko slowa , a zero faktow :), faktem jest natomiast to, ze nie jest to rama ktora usilnie i w szczgolach opisywales , nawet wyglada inaczej o technikaliach nie wspominajac

#64
focker pisze:Ciekawy jestem masy.
Ona powinna dużo wyjaśnić - w połączeniu z katalogiem od Skoliozy.
na forum sa dwa Team Line ;-) ....moze warto sprawdzic numery seryjne i porownac co i jak ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#65
No nareszcie ;) ... Do tego mozna, a nawet jest wskazane zrobic zdjecia tych NUMEROW i wkleic do watku, plus numery z tych ram co Focker maca regularnie w sklepie , bedzie jeszcze wiecej jasnosci, Peugeot numeruje dokladnie wszystkie swoje roweru juz od lat 70-ych , i wszystkie z jakimi sie spotkalem zawsze sie zgadzaly, o ile NIE zawsze Da sie ustalic, dokladnie wyposazenie ( bo w niektorych w numerze sa zawarte takze Dane o np kierownicy, kolorze itd ) o Tyle pierwsze litery i cyfry ktore oznaczaja serie i model zgodne byly zawsze

Re: Peugeot Energy? Niech będzie... :)

#66
Skeevo pisze:Witam!

Jak w temacie.. zacząłem znowu rujnować się finansowo i zakupiłem ramkę Peugeot-a model prawdopodobnie Energy ale dokładnie nie wiem jaki numer.
(...)
Jeżeli macie jakieś sugestie to zapraszam do dyskusji.
Skeevo ...cokolwiek to jest(team line czy nie) skladaj po swojemu ;-) .... w odroznieniu od "promotora " masz gust i fajne rowerki juz z pod Twojej reki wyszly ;-)

czekamy na kolejny 8-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#68
Łolaboga się narobiło. Wczoraj jeszcze dwie strony tylko były. Cholerne francuzy, specjalnie tak namieszały żeby ferment siać.

Myślę że rozszyfrowanie tego będzie równe złamaniu enigmy czy znalezisku kamienia w Roseccie.

Jakby waga była poniżej 2kg to lekko ale nie sama masa jest najważniejsza ale też właściwości. Na przykład Max OR do najlżejszych zestawów rur nie należy a dałbym się za nie pokroić.

#69
rozszyfrowanie generalnie jest proste, jesli chodzi o serie i model, gorzej z reszta, bo żabojady to żabojady, na rozne rynki szly rozne wersje i do tego inaczej oznaczane same ramy inaczej kompletne rowery... idzie łotoo to ze z gory zostalo zalozone ze to tani budzet na altus (dlatego ze ja ta rame polecilem ;) ) i teraz zadne konkrety nie przemawiaja do nikogo, stickery, nalepki i napisy zawsze mozna zdjac, odkleic, zniszczyc, ale numeracja na ramie o ile jej ktos nie zeszlifuje jest i ona swiadczy o tym z czym mamy do czynienia, 1950gram , wazyl model z roku 98, z 97 lub 96 , mogl byc nieco ciezszy, badz nieco lzejszy, to samo kolorystyka, na 98 mamy katalog TL i wsio jasne, ale ze nie ma takowych na rok 97 i 96 to juz nieco trudniej, tu ... http://cyclespeugeot.com/SerialNumbers.html ... jest objasnione nieco, ale tyczy sie starszych rocznikow, przy czym analogia w nowszych jest oczywista, jedynie wiecej zamieszane, w zalaczniku mamy przykladowe modele (nie wszystkie , sa te co szly na rynek UK ) i ich sposob oznaczania,to sa na rok 97-y
Ostatnio zmieniony 2013-11-03, 15:30 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#70
peugeot dawal po 10cm od koncow rur zgrubienie, co jest opisane dokladnie w temacie lutowania ,a dokladne dane odnosnie tych rur (czyli columbus pulse) jest w katalogu columbusa , a nie peugeot, a co do ramy, pierwszy trop jaki znalazlem, to rocznik 97-y i model energy 400, i wszystko by pasowalo gdyby nie oznaczenie ramy, i tu po kolejnych szukaniach wychodzi na to ze rama nie byla kompletnym rowerem tylko sama rama i to o wiele wyzej niz energy, kazda rama z serii energy ma oznaczenie EN lub ENA(jesli jest z aluminium) i numer serii modelu czyli np 400, 500, lub 40, 60 itd, a kazda rama z serii orugin ma oznaczenie OR itd, kazda z kolei rama peugeot z serii team line, ma w oznaczeniu pierwsza litere T i dalej model, ale pod warunkiem ze byla kompletnym rowerem, gole ramy oznaczane byly nieco inaczej w sensie cyfr i liter , po oznaczeniu serii, rama skeevo ma numer TI1S , co sugeruje team line, lecz nie ma malowania teamowego, ale rama jak najbardziej hi end, gorna rura o przekroju elipsy, dolna rura o przekroju trapezu, nie moge znalezc w swoich katalogach dokladnego oznaczenia konkretnie tej ramy, ale juz sama literka T na przodzie wystarcza :), szukam teraz dokladnych danych o konkretnym egzemplarzu, tak czy inaczej 97-y rok napewno
Wszystko by się zgadzała pod warunkiem, że rzeczywiście litera T na numerze seryjnym oznaczałaby Team Line - a to jest nieprawda, którą chyba sam sobie dopowiedziałeś i w którą bardzo chcesz wierzyć. Dlatego mówię o faktach - katalogach, zdjęciach itp, a nie domysłach. W żadnych materiałach nie znalazłem nic o tym sławetnym T w numerze ramy Skeeva (TI1S). Na szczęście mam pod ręką sklep, w którym stoją trzy ramy Peugeota Energy z 1999r. - gdzie mogę sprawdzić co jest na nich wybite. I co znalazłem? Wybite test TI15. Tak więc twierdzenie, że to numer Team Line jest wyssane z palca. Potwierdza to podesłany przez Ciebie materiał z którego wynika, że po numerze seryjnym niewiele można się dowiedzieć (choć numer seryjny to zupełnie coś innego - znajduje się na mufie i zaczyna się od Y, prawda? numer o którym mówimy to pewnie standardowe oznaczenie dla jakichś tam ram). Co więcej - ani w numerze o którym mówimy ani w numerze seryjnym nie jest zawarty kod ramy z katalogu, jak to sobie dopowiedziałeś. Na zdjęciach widać co i jak, choć przepraszam za jakoś zdjęć - miałem pod ręką tylko telefon bo nie spodziewałem się tego co zobaczyłem.

Z powyższego wynika, że temat ramy jest otwarty.
Warto tylko wskazać, że rama Energy 10 ze sklepu ma:
- dokładnie taką samą naklejkę Columbusa jak rama Skeeva;
- prowadzenie linek górą a nie bokiem, jak to jest w katalogu;
- rurki o niewielkich przekrojach; zdjęcia z katalogu przekłamują;
- blaszane logo Peugeota na główce;
- tylne rurki w S-Stay;
- rury dolną i górną o przekroju romboidalnym czy tam trójkątnym zmieniającym się w spłaszczony na drugim końcu;
- haki jak na zdjęciu
- masę 2250gram
- grafikę identyczna z grafiką Skeeva

Resztę widać na zdjęciach. Nie upieram się, ze to model 1999, bo ramy w rękach nie miałem. W szczególności nie wiem jakie są przekroje rur. Nie upieram się też, że to nie Team Line - ale nie wmawiajmy ludziom, że białe jest czarne i litera T oznacza Team Line. To jakby w maluchu numer seryjny zaczynał się od TR i mówić, ze to Turbo Racing. Skeevo - porównaj sobie detale ze zdjęć (przepraszam za jakość) - jeśli się zgadzają, wszystko będzie jasne. Jeśli nie - katalog 1997 zwykły i Team Line rozwiążą zagadkę.

Tyle z mojej strony.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#71
ja nie musze nic wmawiac, bo oznaczenia firmowe sa dosc oczywiste, mam takze rame peugeota i wyraznie sa kody, tak jak w katalogu puga z oznaczeniami, we wszystkich litera T oznacza team line, EN energy , OR origin, moja rama to origin i ma nabite ORAL, co pewnie niektorym sie jednoznacznie kojarzy, a oznacza zgodnie z katalogiem origin z alu 5086, bede w sobote w swojej kajucie zrobie zdjecie i wkleje, zeby byla jasnosc, nie wszystkie ramy maja numer seryjny na mufie, niektore maja na haku , skoro katalogi klamia( te co wkleiles) to nimi sie kompletnie nie mozna sugerowac w takim razie, zwazyles wszystkie ramy?? to daj masy wszystkich 3-ech i jeszcze ich rozmiar, a na zielonych jakie sa nalepki, bo tez widze identyczne, nie podawaj informacji szczatkowych , tylko kompletne, skoro juz sie pofatygowales, na tych zdjeciach przynajmniej widac detale podobne, czyli linki na gorze np, a nie jak w tym wklejonym przez Ciebie katalogu

#72
Energy 50 - 2200gram przy rozmiarze 18"
Energy 10 - 2250 przy 19,5"
Od sprzedawcy mam potwierdzenie, że Energy 10 ma tylko 3 rury Columbusa. Stąd różnica w pierwotnej cenie sklepowej 400zł (10) a 950zł (50). Bardziej chodzi więc chyba o właściwości stali, niż o masę. Różnica w dokładności wykonania jest widoczna - ale w przeciwieństwie do tego, co mi się wydawało - obydwie ramy mają nieokrągłe przekroje rur głównych (przepraszam za wprowadzenie w błąd - coś mi się źle zapamiętało).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#73
no to chyba pozostale rury nie od columbusa , ale lepszej jakosci, skoro energy 10 lzejsza jest od tej energy 50, katalogi peugeot nie potwierdzaja tego co mowi ten sprzedawca, w nich jest eweidentnie ze wszystki modele energy maja ta sama rame , inny osprzet i malowanie, co zreszta waga potwierdza takze, i nalepka bez napisu tretubi (w katalogach peugeot jesli rama jest z innych rur niz columbus, a glownie dotyczy to ram serii origin, to jest podane jakie to rury, we wszystkich jest ze to cr-mo butted, czyli wiadomo co to oznacza, jedynie ze nie pochodza od columbusa, ewentualnie peugeot custom tubing, albo HLE tubing, ale tego to juz chyba nikt nie rozszyfruje)
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 20:06 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#74
Tego bez spektrometru i pół litra nie ustalimy.
Tym bardziej, ze Peugeot słynął z tego, że nie ujawniał z czego są ramy.
Z drugiej strony - z tego katalogu mnożna wnioskować, że 30 miała 3 rury (sami sobie tego z palca nie wyssali - pewnie mieli info od dystrybutora):
https://lh5.googleusercontent.com/-0DGC ... _00000.png
Teraz już się tego nie dojdzie. Może to być kwestia jakości stali, a nie masy. Niemniej wg mnie Nivacrom to w przedstawionych ramach nie jest - jak to było w Team Line Pulse o masie 1950gr.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#75
focker pisze:- z tego katalogu mnożna wnioskować, że 30 miała 3 rury
no w katalogu tak stoi, i na nalepce powinno byc tre tubi, ale pozostale poza aluminiowa sa identyczne, a co do nivacrom, w katalogu columbusa, co druga rama jest z tego stopu, tyle ze maja rozne gramatury, generalnie chyba celowo to zatajane bylo, aczkolwiek oznaczenia na ramie byc powinny, na mojej jest, na starszych energy takze widzialem, wiec czemu na tych by nie mialo byc?? albo tak jak sie dowiadywalem, gotowe rowery mialy pelne oznaczenie, a gole ramy nie, tu juz taki madry nie jestem

#76
Naklejka na 30 jest taka sama - bez Tre Tubi.
Przynajmniej egzemplarz, który kiedyś oglądałem, bo chciałem kupić.
Wiec to żaden wyznacznik. Jedna mogła mieć - inna nie.
Zresztą wątpię, żeby model za 3.500zł miał gorszą ramę niż za 2.300zł - choć z Peugeotem nie wiadomo.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#77
no tu bym taki zdziwiony nie byl, roznica w osprzecie, popatrz na corrateca, wszystkie ramy zr-mo sa identyczne, najnizszy model bez amorka i na alivio, a najwyzszy na judy sl i na xt cena x4

#78
Po zdjęciach, które pokazałeś Focker moja rama wygląda identycznie... Jutro podam dokładną wagę bo dziś już się nie wyrobiłem z pożyczeniem wagi i zrobię dokładne fotki swojej ramy.
U mnie nie ma wszystkich naklejek bo zostały tylko dwie ale kształt ramy, haki, rury wyglądają tak samo.
Co do oznaczenia na trójkątach to jest to samo. ANDRIU napisał TI1S bo nie mogłem dokładnie odczytać ostatniego znaku, niestety był odprysk lakieru po obu stronach. Teraz widać że S-ka zamieniła się w cyfrę 5.
Panowie podsumowując.... nie spinajcie się :mrgreen:
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#79
czyli to nie ten numer jest, zamieszcze foto numeru z mojej ramy, trzeba teraz odnalezc co oznacza w takim razie Ti15, ale w takim razie w mojej ocenie to bedzie oznaczenie golych ram, kompletne rowery maja oznaczenia na bank jak mowi katalog ktory zamiescilem, moj orygin jest z 97-ego roku, tez nie mam dokladnych danych o ramie, bo o ile pierwsze litery symbolu dokladnie podaja ze to origin al 5086, to reszta juz sie nie zgadza z tym katalogiem, trzeba grzebac dalej az sie znajdzie, tak czy inaczej nadal podtrzymuje bo taka jest prawda ze oznaczenia na ramach kompletnych rowerow sa takie jak pisalem T team line, OR/ORAL origin i EN/ENA dla energy, po tym cyfry oznaczajace model

#81
ale to sprzedawane jako gole ramy, juz pisalem ze teraz trzeba to odszyfrowac, bedzie nie bedzie latwo ale sie uda, na wszystkich kompletnych rowerach jest oznaczenie modelu, w niektorych wyposazenia nawet, ktos tu pisal ze ma trakkinga , na bank jest na nim oznaczenie jak w tym katalogu co podalem, a ENA jest dla ram energu z aluminium, wiec tu musialoby byc tylko odpowiednio EN10, EN50 itd

#82
Znowu pudło - czerwona była z demontażu. Podobnie jak jedna zielona (mają nawet minimalne ślady po przerzutkach, osiach itp). Druga zielona była dostarczona przez dystrybutora jako rama na sprzedaż. Potwierdził to sprzedawca. Nawet potwierdził na jakim amorze stała czerwona - zgadza się z katalogiem.
Można zresztą porównać - jeden hak dziewiczy, drugi ze śladami:
Obrazek

Obrazek

Numery te same.
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 20:55 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#83
jakos nie chce mi sie wierzyc zeby od 99 roku , nagle peugeot przestal stosowac oznaczenia ktore stosowal od lat 70-ych, i we wszystkuich rowerach peugeot z jakimi mialem stycznosc tak jest, a tu nagle cuda niewidy, a co do ramy team line na rurach pulse, to ta sama rama co te energy, przynajmniej z opisu samego pugolota, skeevo wklej ten katalog columbusa, bo ja go chyba zeby Tobie wyslac wycialem u siebie i mam brak
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 20:57 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#86
focker pisze:
peugeot dawal po 10cm od koncow rur zgrubienie, co jest opisane dokladnie w temacie lutowania ,a dokladne dane odnosnie tych rur (czyli columbus pulse) jest w katalogu columbusa , a nie peugeot, a co do ramy, pierwszy trop jaki znalazlem, to rocznik 97-y i model energy 400, i wszystko by pasowalo gdyby nie oznaczenie ramy, i tu po kolejnych szukaniach wychodzi na to ze rama nie byla kompletnym rowerem tylko sama rama i to o wiele wyzej niz energy, kazda rama z serii energy ma oznaczenie EN lub ENA(jesli jest z aluminium) i numer serii modelu czyli np 400, 500, lub 40, 60 itd, a kazda rama z serii orugin ma oznaczenie OR itd, kazda z kolei rama peugeot z serii team line, ma w oznaczeniu pierwsza litere T i dalej model, ale pod warunkiem ze byla kompletnym rowerem, gole ramy oznaczane byly nieco inaczej w sensie cyfr i liter , po oznaczeniu serii, rama skeevo ma numer TI1S , co sugeruje team line, lecz nie ma malowania teamowego, ale rama jak najbardziej hi end, gorna rura o przekroju elipsy, dolna rura o przekroju trapezu, nie moge znalezc w swoich katalogach dokladnego oznaczenia konkretnie tej ramy, ale juz sama literka T na przodzie wystarcza :), szukam teraz dokladnych danych o konkretnym egzemplarzu, tak czy inaczej 97-y rok napewno
Wszystko by się zgadzała pod warunkiem, że rzeczywiście litera T na numerze seryjnym oznaczałaby Team Line - a to jest nieprawda, którą chyba sam sobie dopowiedziałeś i w którą bardzo chcesz wierzyć. Dlatego mówię o faktach - katalogach, zdjęciach itp, a nie domysłach. W żadnych materiałach nie znalazłem nic o tym sławetnym T w numerze ramy Skeeva (TI1S). Na szczęście mam pod ręką sklep, w którym stoją trzy ramy Peugeota Energy z 1999r. - gdzie mogę sprawdzić co jest na nich wybite. I co znalazłem? Wybite test TI15. Tak więc twierdzenie, że to numer Team Line jest wyssane z palca. ]

Grzesiek fajnie ze prostujesz te wszystkie brednie ;-)
a ode mnie nr seryjny Team Line´a 2000 (Columbus Genius) : 601C2626
team line pozdrawia :lol: :lol:

ps

Skevo tak jak pisalem wczesnie team line czy nie dawaj do przodu :-P
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#87
to jeszcze podaj kod ramy, a nie tylko numer seryjny, brednie , oj czlowieczku, renifery juz wpedzone ? ;) :mrgreen: juz pomine twoje brednie, bo nie douczyli ze genius to rury od TANGE pozdrawiam takze chloptasia na posylki ;)

#88
Właśnie wróciłem z pracy gdzie czekała na mnie miła niespodzianka w postaci wagi. Kumpel mi podrzucił we własnym zakresie więc zważyłem ramę. Foto trochę liche bo z telefonu ale widać co jest 5

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#89
Komedia jakaś sie zrobiła normalnie z tego, 3 tygodnie obsrywania forum bo Andrzejek poczuł sie urażony że napisałem żeby postawić nowy nabytek Skeevo "tylko" na m739 zamiast jak to "promotor" radzi na m95x.
Człowieku racji nie mialeś wiec może troche skruchy okażesz czy dalej bedziesz brnął w zaparte ? :roll:

Skeevo, gratuluje ramy ! Najważniejsze że nie jest przerdzewiała, składaj rower, jeżeli efekt będzie pewnie równie dobry co w przypadku Twojego Wheelera z zeszłego roku to ja śpie spokojnie 8-)
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 21:34 przez cardamon, łącznie zmieniany 1 raz.

#90
noo, team line, katalog podaje ze model z 98 roku ma wazyc 1950 , do tego jednakowe oznaczenie co na ramach danych przez Fockera, trzeba tylko jakos to oznacznie rozszyfrowac, dla pewnosci, no trudno musisz go zmontowac na altusie ;)