#573
mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium 8-)

#574
Ja kiedyś zrobiłem sobie takiego z okrągłej klamki-gałki od bramy garażowej (oczywiście już niepotrzebnej i aluminiowej:mrgreen: ). Potrzebne były do tego piłka do metalu, szlifierka stołowa, kilka pilników, papier ścierny i z 5h czasu. Wyszło ładnie, schludnie i lekko. No ale to było za czasów gdy raczkowałem w tych przeróbkach i udoskonaleniach.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#575
cardamon pisze:mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium 8-)
Dobrze kombinujesz 8-)
siedem3 pisze:A tak, z nudów, dokumentując ostatnie zakupy...

Obrazek
P.S. Części super! Dzięki za fajne tło na pulpicie :-) Zdjęcia zawsze Ci kozackie wychodzą!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#577
Teraz widzę, że jest klasa. Na zdjęciach z aukcji wyglądał przeciętnie. Jak stan w ogóle, jak nowy :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#579
Laserowa grawerka, anoda, waga niższa niż zwykłe Kore no i made in USA. Całkiem niezła biżuteria i rzeczywiście w porównaniu do standardowych mostków zupełnie inna liga.

#586
Straszne koty 8-) Gratki!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#591
Ostanio zanabyłem takie kółeczka, obręcze x317, szprychy dt alpine 3, piasty magura. I właśnie, co to za piasty? Szukałem ale nic o nich nie znalazłem, bębenek mają alu, odejmując średnią wagę obręczy i szprych od wagi kół wychodzi, że piasty ważą 274,5g
przód i 434,5g tył.
Załączniki
P1080165a.jpg
P1080165a.jpg (259.86KiB)Przejrzano 8854 razy
P1080169a.jpg
P1080169a.jpg (152KiB)Przejrzano 8854 razy
P1080168a.jpg
P1080168a.jpg (170.67KiB)Przejrzano 8854 razy

#592
piasty magura robione przez dt, odpowiednik starszej generacji onyx, notabene te starsze lepsze jak te nowe ;), byly jeszcze magura pro blizniacze z dt hugi i robione piasty dla hayesa i formuli, tez blizniacze odpowiednio z hugi i hugi240

#594
YvesMoi pisze:pożądne koła i mocne
połączenie tych szprych do DH/FR z obręczą do XC jest lekkim absurdem, ale piasty rzeczywiście zacne, taka przednia w wersji pro zalega w Gdyni i chyba czeka na mnie ;p

#595
Jeśli to onyx, to chyba musi być z przed 2000 roku, bo w 2000 chyba była różna średnica kołnierzy w przedniej piascie? Szprychy wolałbym inne, nawet myślałem o wymianie, ale cena za konkretne szprychy to miazga, co najmniej 256 zł za dt revo z alu nyplami. Te są lżejsze od champion 2.0 więc nie ma tragedii.

#599
Rozebrałem te koła, bo długości szprych były pokopane. Zastosowanie grubszych szprych mogło być podyktowany tym, że kołnierze mają 4mm grubości, mam w domu kilka szprych Competiotion i połowy z nich w ogole nie da się tu wsadzić przez za krótkie łebki. Przednia piasta jest pod zacisk 6mm (gdzie taki znaleźć?), tylna normalnie, 5. Ciekawi mnie też odstęp który dostałem razem z kołami, ma 3mm i po co on? Nie ma tylko jednego standardu odległości tarczy od haków koła? Piasty ważą 274 i 426 g.
Załączniki
P1080193 (800 x 600).jpg