Piękny nie jest ale przynajmniej funkcjonalny.
pozdrawiam
xMekpx
#573
mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium ![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
#574
Ja kiedyś zrobiłem sobie takiego z okrągłej klamki-gałki od bramy garażowej (oczywiście już niepotrzebnej i aluminiowej:mrgreen: ). Potrzebne były do tego piłka do metalu, szlifierka stołowa, kilka pilników, papier ścierny i z 5h czasu. Wyszło ładnie, schludnie i lekko. No ale to było za czasów gdy raczkowałem w tych przeróbkach i udoskonaleniach.
#575
Dobrze kombinujeszcardamon pisze:mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
P.S. Części super! Dzięki za fajne tło na pulpicie
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#576
https://picasaweb.google.com/1003734519 ... Lutego2013
Przez przypadek wygrałem takiego mosta,fajnie wygląda w łapie.Zupełnie inne wykonanie niż te popularne żółtki.
Przez przypadek wygrałem takiego mosta,fajnie wygląda w łapie.Zupełnie inne wykonanie niż te popularne żółtki.
Lodzermensch
#577
Teraz widzę, że jest klasa. Na zdjęciach z aukcji wyglądał przeciętnie. Jak stan w ogóle, jak nowy ![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#579
Laserowa grawerka, anoda, waga niższa niż zwykłe Kore no i made in USA. Całkiem niezła biżuteria i rzeczywiście w porównaniu do standardowych mostków zupełnie inna liga.
#581
Szału nie ma, 191 gramów nago.Śruby były Ti ale koleś sprzedawał bez nich.Pójdzie do pudełka to niech sobie leży i bez śrub.
Lodzermensch
#584
Roox to jest w końcu 94 czy 110 ? bo mieliśmy ze Skoliozą sprzeczne info ?
Yves, ty na ten ślub to już chyba nie odkładasz
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Yves, ty na ten ślub to już chyba nie odkładasz
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
#585
Są ważniejsze wydatki. Pastafarianie podobno za friko udzielą ceremonii a kto dzisiaj wesela wyprawia.
#586
Straszne koty
Gratki!
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#590
110/74.
prosta zasada aby rozpoznać jaki rozstaw - jeśli dziury na młynek są poza ramionami to jest 74/110, jeśli kryja sie conieco pod ramionami korby to 58/94, w wielu przypadkach działa.
94/58
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-qeOF_eY6zM0/Tj49gZot-oI/AAAAAAAAJJU/kEfwUjMMXfY/s800/SDC13057.JPG)
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-AzcuzDql2hc/S1s1kFBNx3I/AAAAAAAAAN8/yczSzTqEHJY/s800/DSCN2182.JPG)
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-YHxu2cdDKXE/TXtZgK0FeSI/AAAAAAAAE_A/K9nAcD2AfDU/s800/SDC11222.JPG)
74/110
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-b1JUg57mPJs/USt49lo3KLI/AAAAAAAATvg/E397s3PVB7I/s800/DSC01118.JPG)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-9CWkLzKjsps/Td5MlVQeapI/AAAAAAAAHnw/Jd-8pr5w3og/s800/SDC12203.JPG)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-AMvjJvXflKA/TcvtNJ8WTdI/AAAAAAAAHLk/fOma0v7kYa8/s800/SDC12090.JPG)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-WyG1WuCb2v4/Tyvcjv7c4gI/AAAAAAAAK_8/sr1a8r94Km0/s800/_MG_0826.JPG)
prosta zasada aby rozpoznać jaki rozstaw - jeśli dziury na młynek są poza ramionami to jest 74/110, jeśli kryja sie conieco pod ramionami korby to 58/94, w wielu przypadkach działa.
94/58
74/110
#591
Ostanio zanabyłem takie kółeczka, obręcze x317, szprychy dt alpine 3, piasty magura. I właśnie, co to za piasty? Szukałem ale nic o nich nie znalazłem, bębenek mają alu, odejmując średnią wagę obręczy i szprych od wagi kół wychodzi, że piasty ważą 274,5g
przód i 434,5g tył.
przód i 434,5g tył.
- Załączniki
-
- P1080165a.jpg (259.86KiB)Przejrzano 8854 razy
-
- P1080169a.jpg (152KiB)Przejrzano 8854 razy
-
- P1080168a.jpg (170.67KiB)Przejrzano 8854 razy
#592
piasty magura robione przez dt, odpowiednik starszej generacji onyx, notabene te starsze lepsze jak te nowe ;), byly jeszcze magura pro blizniacze z dt hugi i robione piasty dla hayesa i formuli, tez blizniacze odpowiednio z hugi i hugi240
#594
połączenie tych szprych do DH/FR z obręczą do XC jest lekkim absurdem, ale piasty rzeczywiście zacne, taka przednia w wersji pro zalega w Gdyni i chyba czeka na mnie ;pYvesMoi pisze:pożądne koła i mocne
#595
Jeśli to onyx, to chyba musi być z przed 2000 roku, bo w 2000 chyba była różna średnica kołnierzy w przedniej piascie? Szprychy wolałbym inne, nawet myślałem o wymianie, ale cena za konkretne szprychy to miazga, co najmniej 256 zł za dt revo z alu nyplami. Te są lżejsze od champion 2.0 więc nie ma tragedii.
#596
no oczywiscie ze przed 2000, a kolnierze w tamtych latach rozne tylko hugi mialy, oczywiscie wsrod produktow dt
#597
Taki pakiecik mi przez rączki przeszedł, ładne to, zwłaszcza klamki fajnie wyprofilowane.
Album: https://picasaweb.google.com/1071186390 ... directlink
Album: https://picasaweb.google.com/1071186390 ... directlink
#599
Rozebrałem te koła, bo długości szprych były pokopane. Zastosowanie grubszych szprych mogło być podyktowany tym, że kołnierze mają 4mm grubości, mam w domu kilka szprych Competiotion i połowy z nich w ogole nie da się tu wsadzić przez za krótkie łebki. Przednia piasta jest pod zacisk 6mm (gdzie taki znaleźć?), tylna normalnie, 5. Ciekawi mnie też odstęp który dostałem razem z kołami, ma 3mm i po co on? Nie ma tylko jednego standardu odległości tarczy od haków koła? Piasty ważą 274 i 426 g.
#600
magura gustaw ma inny offset i pewnie jeszcze by sie kilka znalazlo, po to ten dystans, a zacisk do przodu idzie normalny...