Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#34
Skolioza, sensowna sztyca 25,4 z setbackiem mająca minimum 350mm to nie jest łatwy temat do zdobycia. Bardzo bym chciał jakąś lepszą, ale nie zabardzo widzę taką do kupienia.
Rzeczywiście jest mocno zaciśnięta, ale zastosowałem redukcję o grubości ścianki równo 0,1mm i nawet po rozcięciu w ramie widać, że nie schodzi się ku górze.
Właśnie chętnie porównałbym tego mojego xc z jakimś innym, żeby mieć odniesienie. Albo olej jest zbyt gęsty, albo jakiś słaby, reagujący mocno na niskie temperatury. Sprawdzę jak będzie działał jak postoi w ciepłym.
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/

Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#37
Zdjąłem w końcu ciężką podkowę tektro i założyłem węglową, którą dostałem od kolegi. Co prawda przez ażurowe z alu przynajmniej trochę widać ładny hamulec 737, ale są wyraźnie cięższe od tej, którą założyłem. W pierwszej chwili po zamontowaniu mi się nie podobała, ale ostatecznie zostanie, bo zgrywa się z czarnymi elementami, których w rowerze nie brakuje. Ot zwykła pierdoła, ale szkoda mi było ramę hamulcem rozginać.
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
Załączniki
96FB5B56-B20F-4C41-B857-81095B6FBE20.jpeg
96FB5B56-B20F-4C41-B857-81095B6FBE20.jpeg (28.88KiB)Przejrzano 7661 razy

Re: Simplon Titanium 1995

#38
Zmieniłem w końcu sztycę. Chińczyk po może 300 kilometrach wygiął się do tego stopnia, że na oko to było widać, a poza tym nie trzymał średnicy. Kupiłem za 20 złotych nową sztycę uno wraz z zaciskiem (komuś nie pasowała średnica), a sama sztyca ma o 0,5 grubszą ściankę niż poprzednia to może wytrzyma 600 kilometrów bez wygięcia się 😁. Problem jest taki, że mimo, iż ta sztyca jako tako średnice trzyma (jest 25,35) to i tak wpada do ramy całkiem luźno i trzeba naprawdę mocno zapiąć zacisk żeby się nie obracała, pewnie będzie zjeżdżać w dół w czasie jazdy... nie wiem już czy rama jest po prostu wytarta czy może jest pod sztyce 25,6 ... nie kupię 3 sztycy na pewno, także chyba już tak zostanie. Założyłem też opony, które dotychczas jeździły w moim Cannonie, także rower spadł z wagi jakieś 500 - 600 gramów.
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
Załączniki
D29053C7-1275-467C-8F98-07A3784F2FB4.jpeg

Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#39
To może spróbuj puszkę po piwie? Wiem, że to brzmi słabo przy takiej ramie, ale z dwojga złego lepiej mieć bezpieczną rurę podsiodłową, która może pęknąć jeśli średnica sztycy jest faktycznie za mała.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#41
Fajna ta rama, kolor ma ekstra. Ja bym widział tutaj czerwonego Marcoka XC700 i dodatki w czerwonym kolorze typu śruby, podkładki, końcówki pancerzy. Ten czerwony zacisk jakoś od razu mi się rzucił w oczy jak zobaczyłem pierwsze zdjęcia. Fajnie pasuje ta czerwień do ramy.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#42
Też mi się podoba, dużo bardziej mi pasuje ten kolor niż jasne czy polerowane Ti ramy. Czerwony zacisk zdjąłem, chcę sprawdzić czy może ten nowy będzie mocniej trzymał sztycę, jeśli nie będzie różnicy to może wróci czerwony. Myślałem nad wszystkimi rurkami czarnymi w połysku, do tego osprzęt 900/910/737 i jakiś amor amp czy coś innego niż zwykły teleskop. W dalszym ciągu w mocy jest to, że rower będzie powstawał powoli. Tytan nie rdzewieje więc czekają go długie lata rożnego rodzaju zmian 😉
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/

Re: Simplon Titanium 1995 - będzie powstawał powoli

#43
Szukałem przez jakiś czas pedałów 747, za jakieś normalne pieniądze w granicach 40 złotych. Nie udało się znaleźć nic sensownego i kupiłem ostatecznie pedały 737 w bardzo dobrym stanie technicznym za 25 złotych. Średnio pasują do smukłej korby 737 i są ultra ciężkie, ale póki co założę je, bo to kolejny element, który przybliża mnie do końca zmian w tym rowerze. Nie będę wrzucał zdjęć, bo Czajnik w temacie o swoim Specu wyczerpał temat renowacji tych pedzi. A! Jakby ktoś potrzebował 737 i chciałby się zamienić za 747 to jestem chętny 😅
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/