
#32
Tak, Bomber jest z allegro.cardamon pisze:Bomber z allegro ? :)
szkoda że na konkurs nie zdazysz
Nigdzie nie napisałem, że będzie tarcza. Raczej nie będzie. Jest już komplet szarych v-breaków a przednie koło było z innego roweru tak na zdjęcie tylko. Nie chciało mi się przekładać opony do właściwego koła.Piotr pisze:No Panie, ...ale z tarczami nie startuj , tzn zrób może na v-kach przynajmniej do galerii a później to ....wiesz ....no i kolorki dobierz ładnie.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#34
W konkurs to ja na razie wbijam :) To jeszcze potrwa, a kto wie może się jeszcze jakiegoś świętokradztwa dopuszczę :)
To mam w takim razie dwie kolejne zagwozdki.
1. Widzę, że rura sterowa jest za krótka. Rozumiem, że odkręcając te dwie śruby w koronie jestem w stanie wyciągnąć tą rurę i zamienić ją na taką o właściwej długości. No i właśnie tu mam pytanie. Czy to musi być specjalna rura, czy można ją dorobić. Mam kumpla z nieograniczonym w zasadzie warsztatem (łącznie z tokarkami, frezarkami i maszynami CNC). Powiedział, że dorobi. Dorabiać, szukać?
2. Damper. Cała rama była w bardzo ładnym stanie w momencie zakupu. Nie widać było wielkich oznak zużycia. Pytanie co zrobić z damperem? Nic nie cieknie, wszystko bardzo ładnie wygląda. Serwisować go? Proszę się nie śmiać ale moja wiedza na ten temat jest żadna. Nie wiem czy tam są jakieś uszczelki? Co będzie jak się go rozbierze i jakaś uszczelka się uszkodzi która będzie nie do dostania bo będzie jakaś nietypowa? Nie wiem co z tym począć. Wy jesteście bardzie doświadczeni to może coś podpowiecie.
To mam w takim razie dwie kolejne zagwozdki.
1. Widzę, że rura sterowa jest za krótka. Rozumiem, że odkręcając te dwie śruby w koronie jestem w stanie wyciągnąć tą rurę i zamienić ją na taką o właściwej długości. No i właśnie tu mam pytanie. Czy to musi być specjalna rura, czy można ją dorobić. Mam kumpla z nieograniczonym w zasadzie warsztatem (łącznie z tokarkami, frezarkami i maszynami CNC). Powiedział, że dorobi. Dorabiać, szukać?
2. Damper. Cała rama była w bardzo ładnym stanie w momencie zakupu. Nie widać było wielkich oznak zużycia. Pytanie co zrobić z damperem? Nic nie cieknie, wszystko bardzo ładnie wygląda. Serwisować go? Proszę się nie śmiać ale moja wiedza na ten temat jest żadna. Nie wiem czy tam są jakieś uszczelki? Co będzie jak się go rozbierze i jakaś uszczelka się uszkodzi która będzie nie do dostania bo będzie jakaś nietypowa? Nie wiem co z tym począć. Wy jesteście bardzie doświadczeni to może coś podpowiecie.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#35
Miałem kiedyś taką dorabianą rurę ze sztycy. W miejscu gdzie wchodziła do korony miała chyba z 8mm grubości ściankę. Złamała się po ok. pół roku tuż za wzmocnieniem. Szczęście w nieszczęściu że stalo się to "na mieście" przy okazji takich pseudo-trialowych trików, przy zerowej prędkości.adek pisze:Widzę, że rura sterowa jest za krótka. Rozumiem, że odkręcając te dwie śruby w koronie jestem w stanie wyciągnąć tą rurę i zamienić ją na taką o właściwej długości. No i właśnie tu mam pytanie. Czy to musi być specjalna rura, czy można ją dorobić. Mam kumpla z nieograniczonym w zasadzie warsztatem (łącznie z tokarkami, frezarkami i maszynami CNC). Powiedział, że dorobi. Dorabiać, szukać?
#36
ostatnio byly oryginalne rury do bomberów za 60-65zł na allegro, pamiętaj że inne nie podejdą, bombery <2000roku mają dość dużą wysokość utwierdzenia w koronie i może sie okazać że przy niededykowanej rurze nie bedziesz miał na co nasadzić miski sterów bo zgrubienie schowa sie w koronie
3mam kciuki a dalsze prace
3mam kciuki a dalsze prace

#37
Jakiej kierownicy szukać? Giętej czy prostej?
Co krok to kolejne pytanie?
Co krok to kolejne pytanie?
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#40
Oryginalnie w katalogu była kierownica gięta. Wszystkie rurki w katalogu to Syncros.Piotr pisze:Pierwszy krok to poszukaj katalogu jak stał oryginalnie
Zdjęcie z katalogu z moją lekką poprawką kolorystyczną (zastanawiam się czy nie przemalować sprężyny).
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#42
Sprężynę i widelec. W oryginale jest pomarańczowy kolor na amortyzatorze.tiomek pisze:A co poprawiłeś na tym zdjęciu, tą sprężynę?
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#44
Wydaje mi się, że 27,2 mm. Wczoraj taka sztyca Syncrosa NOS jak z katalogu poszła na e-bayu za około 200 zł. plus przesyłka 

89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#45
Shogun robił proste kiery 600mm (wiem że to może nie koniecznie ten kierunek bo sama marka raczej nie tak kultowa jak Juhem a i raczej celowała w komponenty lekkie i "kolorowe") ale jest to jakaś opcja
#46
jak na razie dobry kierunek, sprężyna pod kolor bombera będzie super, tanim kosztem zrobisz dobrany kolorystycznie set , reszta już polecia sama dalej
#47
Minął już prawie rok od momentu jak kupiłem ramę.
Wiosną tego roku straciłem mój stary rower którego używałem na co dzień.
Postanowiłem sprawdzić jak sprawdza się Juchem i złożyłem go z tego co mi zalegało w szufladach.
Wiem, że dostanę zjeby ale jeszcze raz powtarzam, że rower ma na razie cieszyć mnie i nie jest stadium docelowym.
Rower po wymianie dampera na nowy śmiga niesamowicie. Jestem bardzo mile zaskoczony.
Stopniowo będę podmieniał poszczególne elementy i prawdopodobnie powoli przesiadał się na inny rower. Chociaż ten na razie jest mega wygodny i nie bardzo mam na to chęć.
Wiosną tego roku straciłem mój stary rower którego używałem na co dzień.
Postanowiłem sprawdzić jak sprawdza się Juchem i złożyłem go z tego co mi zalegało w szufladach.
Wiem, że dostanę zjeby ale jeszcze raz powtarzam, że rower ma na razie cieszyć mnie i nie jest stadium docelowym.
Rower po wymianie dampera na nowy śmiga niesamowicie. Jestem bardzo mile zaskoczony.
Stopniowo będę podmieniał poszczególne elementy i prawdopodobnie powoli przesiadał się na inny rower. Chociaż ten na razie jest mega wygodny i nie bardzo mam na to chęć.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#48
Jaki kierunek obierasz na przyszłość? Myślałeś aby uzbroić co nie co w Race Face-a? Czy bardziej w stronę katalogu?
Fajnie by tutaj mogły wyglądać graty Race-a.
Fajnie by tutaj mogły wyglądać graty Race-a.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#50
Ty masz więcej w kieszeniachcorrado1111 pisze:Chciałbym mieć tyle w szufladach.

'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#51
Skeevo pisze:Ty masz więcej w kieszeniachcorrado1111 pisze:Chciałbym mieć tyle w szufladach.
Ja nic nie zbieram, zero gratów.
Lodzermensch
#52
Jakiś taki krótki jest, czy mi się wydaje?
#53
Klasyka jak w katalogu Rowery Świata.snack pisze:Jakiś taki krótki jest, czy mi się wydaje?
Lodzermensch
#54
W najbliższej przyszłości mam zamiar:Skeevo pisze:Jaki kierunek obierasz na przyszłość? Myślałeś aby uzbroić co nie co w Race Face-a? Czy bardziej w stronę katalogu?
Fajnie by tutaj mogły wyglądać graty Race-a.
- zmienić sztycę na czarnego Roox-a 27.2 ( może ktoś ma na zbyciu

- wymiana korby (już w zasadzie jest ale na razie cicho sza). Nie jest to Race Face
- szary XTR na tył już jest ale słabo działa z Dual Control więc na razie czeka w szufladzie

Ciut więcej zdjęć tu, bo boję się publikować na forum, żeby ktoś zawału nie dostał przez te heretyckie szpeja :D
https://www.dropbox.com/sh/207xeoczw5t8 ... c47xa?dl=0
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#55
niezależnie od mieszania epok, stylów itp to jak dla mnie jeden z ciekawszych projektów na forum i każdy postęp jest miły dla oka - bo po prostu jest
#56
kółka na bogato widzę 
korba do kompletu będzie? - jeśli tak to ciekawe jak zagra taka filigranowa konstrukcja z fullem
Ogólnie wrażenia - pomimo miksu - bardzo pozytywne!

korba do kompletu będzie? - jeśli tak to ciekawe jak zagra taka filigranowa konstrukcja z fullem
Ogólnie wrażenia - pomimo miksu - bardzo pozytywne!
#57
frameset oczywiście bardzo ładny, a reszta to już sam napisałeś

adek pisze:Wiem, że dostanę zjeby


#58
A ode mnie dostaniesz pochwałę bo mi się podoba i lubię m960.
Laczki to 2.4 czy 2.5? Full z takimi oponami to pewnie płynie.
Laczki to 2.4 czy 2.5? Full z takimi oponami to pewnie płynie.
#60
pare zjazdow na kamieniachPiotr pisze:poszedł na bogato , tylko całosć psuje jeden piperzony pancerzyk , który jest za krótki !!!


--------------------------------------------------------------------------------
a tak na serio


Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie