#250
jacob pisze:te wagi mnie zdecydowanie zachęcają by też sobie jakąś Mkę upolować :-)
Byłbym pod wrażeniem gdybyś na przeciętnej M-ce poniżej 10kg zjechał na retro częściach :-P

#251
specyfikacja:
rama 19" cannondale M500 - 1575g.
wideł american eagle - 670g.
koła dt 240 sunrims CR18 dt 1,5/1,8 - 733g / 920g. = 1654g.
siodło WTB Trilite - 207g.
suport dura-ace octalink V1 109,5mm - 175g.
korba CODA tarantula octa microdive - same ramiona 446g
- z tarczami i śrubami 564g.
sztyca thomson masterpiece tytanowe srubki 27,2 - 182g.
zacisk sztycy - 9g.
stery chris king z alu bieżnią - grubo poniżej 99g.
zaciski kół soul kozak Ti
hamulce avid SL z nowymi okładzinami kool-stop
klamki extralite
manetki X-ray 800 3x8
kiera syntace 580mm
mostek syntace 120mm
rd & fd m950 i przód już klekocze jak bocian :/
rogi soul kozak
...wagi można poszukać w moich galeriach - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... redirect=1
//
https://picasaweb.google.com/115035371491754621685

no i co tam się pozmieniało jeszcze od ostatniego to przerzutkę dałem jeszcze w lepszym stanie, tak wizualnie

tutaj kilka foto rowerka na ten rok - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... /M500_2014

#252
Super waga :-)
Adamello pisze:
jacob pisze:te wagi mnie zdecydowanie zachęcają by też sobie jakąś Mkę upolować :-)
Byłbym pod wrażeniem gdybyś na przeciętnej M-ce poniżej 10kg zjechał na retro częściach :-P
no Mki bym nie obwieszał tym czym Cilo czy Kuwy. Z resztą jaby mi wyszło koło 10.5-11 kg gotowy do jazdy (z zapasową dętką, rogami z narzędziami to było by okej.

#254
Rower powala wagą choć wizualnie nie już nie... Ot taki czarny rower z pomarańczowym widelcem ;-)

Mam dwa pytania... Masz dętki czy mleko? No i ile Twoim zdaniem (bez świrowania) jesteś w stanie zejść jeszcze z wagą i czy coś jeszcze planujesz?

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#258
Ja tez sobie nie wyobrażam innego puszczania linek - przecież wtedy pancerze idą po łagodniejszym łuku.
A rower fajny - strasznie mi się podoba. A o coś lepszego do ścigania niż Cannon trudno - coś o tym wiem :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#259
Adamello pisze:Yves na przód daj jakąś szosową zmieniarkę. Działają nieporównywalnie lepiej niż ten gów...ny XTR z alu płytkami. Sztywność i precyzja niesamowita i waga przynajmniej 20g lepsza.
co byś polecił? xtr chyba waży 119g. nie chcę nic nawet o grama cięższego. tutaj nie powinno robić czy sram, shimano czy kampa? może być egzotycznie :D
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#269
skolioza - moje stery kinga ważą z topcapem i bieżnią grubo poniżej 99g bo bieżnia alu
rogi musza być, ale to zaledwie 43g.

tutaj mam wagę innego koloru ze śrubą i kompletne stery
Obrazek

Obrazek


może na next rok ramka dostanie nowe malowanie na czarno plus grube kontury napisów pomarańczowe i odmalowany wideł. strasznie mi się ten kolor w głowie podoba takie zestawienie. ale obecnie jest - tego nie widać na foto - kolor ramki czarny metalik, a a z innej perspektywy jak się paczy to taki palony ciemny mega ciemny oliwkowy wpadający w gówniany. fajny efekt w słońcu, widelec też taki jest dlatego szkoda mi bo to oryginalny kolorek. w katalogu jest nazwany Green Pearl Hyper - Highlight (GPH) a wszystkie "Hyper - Highlight" są dwukolorowe, podobnie jak malował KLEIN :D
takie było założenie, że ma być ciemna bestia, a uwage ma przykuwać jeździec, który będzie propagował stylówę na pedryllo-kolorello!
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<
cron