#245
Twój jest poza konkurencją bo jest miks części, u mnie poza sztycą jest pure retro:)
A mam nadzieję że i sztyca się łapie w tej kategorii.
A mam nadzieję że i sztyca się łapie w tej kategorii.
Lodzermensch
#250
Byłbym pod wrażeniem gdybyś na przeciętnej M-ce poniżej 10kg zjechał na retro częściachjacob pisze:te wagi mnie zdecydowanie zachęcają by też sobie jakąś Mkę upolować
#251
specyfikacja:
rama 19" cannondale M500 - 1575g.
wideł american eagle - 670g.
koła dt 240 sunrims CR18 dt 1,5/1,8 - 733g / 920g. = 1654g.
siodło WTB Trilite - 207g.
suport dura-ace octalink V1 109,5mm - 175g.
korba CODA tarantula octa microdive - same ramiona 446g
- z tarczami i śrubami 564g.
sztyca thomson masterpiece tytanowe srubki 27,2 - 182g.
zacisk sztycy - 9g.
stery chris king z alu bieżnią - grubo poniżej 99g.
zaciski kół soul kozak Ti
hamulce avid SL z nowymi okładzinami kool-stop
klamki extralite
manetki X-ray 800 3x8
kiera syntace 580mm
mostek syntace 120mm
rd & fd m950 i przód już klekocze jak bocian :/
rogi soul kozak
...wagi można poszukać w moich galeriach - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... redirect=1
//
https://picasaweb.google.com/115035371491754621685
no i co tam się pozmieniało jeszcze od ostatniego to przerzutkę dałem jeszcze w lepszym stanie, tak wizualnie
tutaj kilka foto rowerka na ten rok - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... /M500_2014
rama 19" cannondale M500 - 1575g.
wideł american eagle - 670g.
koła dt 240 sunrims CR18 dt 1,5/1,8 - 733g / 920g. = 1654g.
siodło WTB Trilite - 207g.
suport dura-ace octalink V1 109,5mm - 175g.
korba CODA tarantula octa microdive - same ramiona 446g
- z tarczami i śrubami 564g.
sztyca thomson masterpiece tytanowe srubki 27,2 - 182g.
zacisk sztycy - 9g.
stery chris king z alu bieżnią - grubo poniżej 99g.
zaciski kół soul kozak Ti
hamulce avid SL z nowymi okładzinami kool-stop
klamki extralite
manetki X-ray 800 3x8
kiera syntace 580mm
mostek syntace 120mm
rd & fd m950 i przód już klekocze jak bocian :/
rogi soul kozak
...wagi można poszukać w moich galeriach - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... redirect=1
//
https://picasaweb.google.com/115035371491754621685
no i co tam się pozmieniało jeszcze od ostatniego to przerzutkę dałem jeszcze w lepszym stanie, tak wizualnie
tutaj kilka foto rowerka na ten rok - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... /M500_2014
#252
Super waga
no Mki bym nie obwieszał tym czym Cilo czy Kuwy. Z resztą jaby mi wyszło koło 10.5-11 kg gotowy do jazdy (z zapasową dętką, rogami z narzędziami to było by okej.Adamello pisze:Byłbym pod wrażeniem gdybyś na przeciętnej M-ce poniżej 10kg zjechał na retro częściachjacob pisze:te wagi mnie zdecydowanie zachęcają by też sobie jakąś Mkę upolować
#253
Yves na przód daj jakąś szosową zmieniarkę. Działają nieporównywalnie lepiej niż ten gów...ny XTR z alu płytkami. Sztywność i precyzja niesamowita i waga przynajmniej 20g lepsza.
#254
Rower powala wagą choć wizualnie nie już nie... Ot taki czarny rower z pomarańczowym widelcem
Mam dwa pytania... Masz dętki czy mleko? No i ile Twoim zdaniem (bez świrowania) jesteś w stanie zejść jeszcze z wagą i czy coś jeszcze planujesz?
pozdrawiam
xMekpx
Mam dwa pytania... Masz dętki czy mleko? No i ile Twoim zdaniem (bez świrowania) jesteś w stanie zejść jeszcze z wagą i czy coś jeszcze planujesz?
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#255
tam są dętki. myślę jeszcze aby zejść na korbie:
obecnie ramiona 446 plus suport 175 = 621
ramiona tune 393 plus suport ritchey 136/150g. = 543max
to jedyne na co mogę się odważyć, reszta musi zostać
obecnie ramiona 446 plus suport 175 = 621
ramiona tune 393 plus suport ritchey 136/150g. = 543max
to jedyne na co mogę się odważyć, reszta musi zostać
#256
te linki pod ramą celowe skrzyzowane ?
ogólnie wypas w skromnej szacie graficznej jak na Ciebie
ogólnie wypas w skromnej szacie graficznej jak na Ciebie
#257
przynajmniej pancerze od manetek normalnie idą, każda na przeciwległą stronę ramy. zawsze tak robię jak jest dolny ciąg.cardamon pisze:te linki pod ramą celowe skrzyzowane ? ,,,
#258
Ja tez sobie nie wyobrażam innego puszczania linek - przecież wtedy pancerze idą po łagodniejszym łuku.
A rower fajny - strasznie mi się podoba. A o coś lepszego do ścigania niż Cannon trudno - coś o tym wiem :)
A rower fajny - strasznie mi się podoba. A o coś lepszego do ścigania niż Cannon trudno - coś o tym wiem :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#259
co byś polecił? xtr chyba waży 119g. nie chcę nic nawet o grama cięższego. tutaj nie powinno robić czy sram, shimano czy kampa? może być egzotycznie :DAdamello pisze:Yves na przód daj jakąś szosową zmieniarkę. Działają nieporównywalnie lepiej niż ten gów...ny XTR z alu płytkami. Sztywność i precyzja niesamowita i waga przynajmniej 20g lepsza.
#260
Masz 2 blaty z przodu co nie? Sprzęt epokowo i tak mocno pomieszany więc daj Dura Ace 7800 z obejmą 31.8. Powinna ważyć coś koło 70g po wymianie śrubek.
Carbonowy Record może i byłby minimalnie lżejszy ale się nie nadaje zbytnio do MTB bo wózki pękają. Zresztą widziałeś kiedys terenowe ferrari
Carbonowy Record może i byłby minimalnie lżejszy ale się nie nadaje zbytnio do MTB bo wózki pękają. Zresztą widziałeś kiedys terenowe ferrari
#261
no dobra a teraz kompatybilnośc tych współczesnych wózków pod 10speed a tutaj, tak to się ma? nie są zbyt wąskie?
#262
A do czego są kombinerki się pytam? Tu się wygnie, tam się dognie i będzie tip-top. Żadna filozofia. Jak masz lewą manetkę z microbiegami to już w ogóle żaden problem.
Aha i lańcuch można jakiś dzurawy zapodać - KMC czy cuś.
Aha i lańcuch można jakiś dzurawy zapodać - KMC czy cuś.
#263
no na szczęście lewa ma micro więc jest to plan do zrobienia, a i mekp masz odpowiedz na czym jeszcze zrzucę conieco.
#264
No właśnie
Zaciekawił mnie ten łańcuch... Dużo jeszcze można na tym zjeść względem XT'ka?
pozdrawiam
xMekpx
Zaciekawił mnie ten łańcuch... Dużo jeszcze można na tym zjeść względem XT'ka?
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#265
Nie wiem czy z napędem 8 speed działają łańcuchy 9 speed (ja do 9 speed używam łańcuchów 10s i jest w porządku). Gdyby to zadziałało to taki KMC X9SL jest ok 40-45g lżejszy przy długości 106 od IG90.
#266
Jakiś czas temu dałem HG73 do ósemkowej kasety i działało całkiem całkiem, w zasadzie bez zarzutu.
8,45 niezły wynik :) ale wizualnie bez szału niestety, trochę za czarno.
8,45 niezły wynik :) ale wizualnie bez szału niestety, trochę za czarno.
#268
rogi mozna by zdjąć, stery Kinga też można zamienić na lżejsze (np z galerii Kuby84 https://lh5.googleusercontent.com/-ukNK ... 640/65.jpg)
ale i tak waga robi wrażenie!
ale i tak waga robi wrażenie!
#269
skolioza - moje stery kinga ważą z topcapem i bieżnią grubo poniżej 99g bo bieżnia alu
rogi musza być, ale to zaledwie 43g.
tutaj mam wagę innego koloru ze śrubą i kompletne stery
może na next rok ramka dostanie nowe malowanie na czarno plus grube kontury napisów pomarańczowe i odmalowany wideł. strasznie mi się ten kolor w głowie podoba takie zestawienie. ale obecnie jest - tego nie widać na foto - kolor ramki czarny metalik, a a z innej perspektywy jak się paczy to taki palony ciemny mega ciemny oliwkowy wpadający w gówniany. fajny efekt w słońcu, widelec też taki jest dlatego szkoda mi bo to oryginalny kolorek. w katalogu jest nazwany Green Pearl Hyper - Highlight (GPH) a wszystkie "Hyper - Highlight" są dwukolorowe, podobnie jak malował KLEIN :D
takie było założenie, że ma być ciemna bestia, a uwage ma przykuwać jeździec, który będzie propagował stylówę na pedryllo-kolorello!
rogi musza być, ale to zaledwie 43g.
tutaj mam wagę innego koloru ze śrubą i kompletne stery
może na next rok ramka dostanie nowe malowanie na czarno plus grube kontury napisów pomarańczowe i odmalowany wideł. strasznie mi się ten kolor w głowie podoba takie zestawienie. ale obecnie jest - tego nie widać na foto - kolor ramki czarny metalik, a a z innej perspektywy jak się paczy to taki palony ciemny mega ciemny oliwkowy wpadający w gówniany. fajny efekt w słońcu, widelec też taki jest dlatego szkoda mi bo to oryginalny kolorek. w katalogu jest nazwany Green Pearl Hyper - Highlight (GPH) a wszystkie "Hyper - Highlight" są dwukolorowe, podobnie jak malował KLEIN :D
takie było założenie, że ma być ciemna bestia, a uwage ma przykuwać jeździec, który będzie propagował stylówę na pedryllo-kolorello!