Witam,
z racji, że udało mi się dojechać do miejsca gdzie obecnie znajdują się Longus i Wheeler to zrobiłem zdjęcia i przedstawię oba zestawy aby zastanowić się nad kolejnymi działaniami. W każdym z nich doszukałem się detali, które gdzieś wg mnie dyskwalifikują mnie aby wkładać w nie spore nakłady finansowe.
Może na początek Longus jako jego pierwszego posiadałem.
Na zdjęciach możecie zobaczyć otarcia lakieru i wgniecenia.
Co do obecnego osprzętu to jest on następujący:
-rama na bazie rurek Tange podwójnie cieniowanych 1,2-0,9-1,2 lub 1,0 - 0,7 - 1,0 (jeżeli ktoś może podpowiedzieć jakie wersje mogą być zamontowane to będę wdzięczny)
-mostek i kierownica NITTO
-sztyca STRONG
-stery nie mają oznaczeń, ale z tego co mi wiadomo to od nowości są w tym zestawie
-zestaw kół na piastach HB-M730 i FH-M732, obręczach Galli
-przerzutki FD-M735 + RD-M735 SS
-klamkomanetki ST-M095, pierwotnie były thumbshiftery XT + klamki XT do cantilever i U-Brake
-hamulce front Canti XT, tył U-Brake XT
-korba XT M730 Biopace i pedały M730
#2
nitto, rd z krótkim wózkiem - rewelacja.
ta ramka chyba spora nie? 22"?
ten lakier jest bardzo ciężko naprawiać. Rama była najpier malowana na biało a później czerwonym.
Przywróciłbym pionowy napis na podsiodłowej.
Mam troche sentyment do tych rowerów:) - mój pierwszy retro góral:)
ta ramka chyba spora nie? 22"?
ten lakier jest bardzo ciężko naprawiać. Rama była najpier malowana na biało a później czerwonym.
Przywróciłbym pionowy napis na podsiodłowej.
Mam troche sentyment do tych rowerów:) - mój pierwszy retro góral:)
#3
Kapelusznik Ty masz dobrą rękę do tych rowerków!Podoba mi się ten Longus !!kapelusznik pisze:nitto, rd z krótkim wózkiem - rewelacja.
ta ramka chyba spora nie? 22"?
ten lakier jest bardzo ciężko naprawiać. Rama była najpier malowana na biało a później czerwonym.
Przywróciłbym pionowy napis na podsiodłowej.
Mam troche sentyment do tych rowerów:) - mój pierwszy retro góral:)
Mi ze słowem Kolor,Malowanie,Wskrzeszanie kojarzy się tylko jedna osoba zdolna do tego-HIMAYER :)
#4
Rower ciekawy i wart zachodu moim zdaniem
A że nie błyszczy się jak ten w sklepie - ma w końcu pod 30tkę, więc ma prawo
A że nie błyszczy się jak ten w sklepie - ma w końcu pod 30tkę, więc ma prawo
#5
Pasta polerska do lakierów i zabłyśnie:)
Warto poświęcić mu trochę cierpliwości. Marka nieczęsta a rama wykonana naprawdę ładnie.
Warto poświęcić mu trochę cierpliwości. Marka nieczęsta a rama wykonana naprawdę ładnie.
#6
Absolutnie. Trochę patyny nie zaszkodzi. Jest bardziej prawdziwy.skolioza pisze:Rower ciekawy i wart zachodu moim zdaniem
A że nie błyszczy się jak ten w sklepie - ma w końcu pod 30tkę, więc ma prawo
Kolega miał identycznego. Tylko niebiesko-białego. W połowie lat 90 robił na nim tricki tralowe, wyobraź sobie i nawet nieźle mu to wychodziło. A rama też takich rozmiarów. Piekny rower, śliniłem się wtedy na jego widok.
#7
Rama wydaje się spora ale to klasyczna geometria, jak stary Stumpy, góra będzie dosyć krótka.kapelusznik pisze: ta ramka chyba spora nie? 22"?
#8
tak będzie. Na pewno jezdny i wysokością nie ma co się przejmować:)Radziej pisze:
Rama wydaje się spora ale to klasyczna geometria, jak stary Stumpy, góra będzie dosyć krótka.
#9
Wymiarów ramy nie pamiętam, ale na moje 180cm wzrostu jest po prostu wygodna.
Najgorsza oczywiście w wyglądzie rura podsiodłowa, tutaj trzeba te naklejki zdjąć i biały kolor przeczyścić.
Wiśniowy metalik gdy go się solidnie przetrze to ładnie błyszczy.
Kilka rzeczy jakie bym obecnie zmienił poza poprawieniem ramy to:
-thumbshiftery+klamki do canti, a z tego mam obecnie manetke na 7 biegów + lewą klamkę hamulca na 4 palce
-zaplot na nowych szprychach i czyszczenie obręczy, piasty niestety mają już starte oznaczenia modeli, ale ładnie błyszczą
- zakup siodełka
- zakup opon
Najgorsza oczywiście w wyglądzie rura podsiodłowa, tutaj trzeba te naklejki zdjąć i biały kolor przeczyścić.
Wiśniowy metalik gdy go się solidnie przetrze to ładnie błyszczy.
Kilka rzeczy jakie bym obecnie zmienił poza poprawieniem ramy to:
-thumbshiftery+klamki do canti, a z tego mam obecnie manetke na 7 biegów + lewą klamkę hamulca na 4 palce
-zaplot na nowych szprychach i czyszczenie obręczy, piasty niestety mają już starte oznaczenia modeli, ale ładnie błyszczą
- zakup siodełka
- zakup opon