#61
Adamello pisze:To ja już wole rowery Jacoba :mrgreen:
dziękuję za uznanie :-)

#62
Hit00r ja o rowery kolorystycznie dbam bardzo spec czy centurion są ekstra dobrane kolorem ten jest taki wybryk, nawet mieszczucha mam pod kolor. Co do aut to tylko oryginał ekstra stan na tip top a jak jakieś alusy czy coś to tylko do auta pasujące, radio tez pod kolor reszty musi być.

Skeevo teraz priorytetem jest jazda bo ile to może trwać a trwa od listopada 2013. Opony zwijane na 90% bedzie tubeless. Szukam zwijanych max 2.1 hutchinson, raceking, racing ralph albo coś innego w okolicy 500g i lżej.
Dalsze czasy to zmiana ramy i zrobienie roweru po bożemu czyli na tarczach jako komplet, wideł pomaluje pod rame, więcej xtr, rama pod 80mm i lżejsza albo fs ale tutaj to się zastanawiam. Jak na razie kandydatem nr1 jest giant xtc nrs team.
Pozostanie wtedy rama i retro smaczki a wtedy chce coś ciekawszego i zgodnego z rocznikiem i wyglądem w rejsingowym stylu z ciekawymi kołami (CK, dt240, crossmax, czy inne nietuzinkowe)

Corrado się zaśmiał z opon a wchodzi tu max 2.4 ale obręcze za wąskie a ja nie potrzebuje takiego traktorka. 2.1 optymalne dla mnie

#63
Skeevo chce zachować merytorycznosc :-)

Otóż hubercie nie takie kwiatki widziałem i nie takie to topy były ;-)
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#64
Otóż hubercie nie takie kwiatki widziałem
A tu na forum jest taki kenboo ciekawy. Jak chcesz zobaczyć kwiatek.

#65
mekp pisze:Skeevo chce zachować merytorycznosc
Tak na serio... powiedz że na tej ramie nie szłoby postawić czegoś fajnego? :-) Rama sama w sobie nie jest zła.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#66
Rama jest gitez. Waga 1800 g troche cieżko ale sztywna, 7005 t4 alcoa amerykańskie alu w kaliforni spawane. Cieniowana. Najwyższy model al-750 prócz tego że na xt to niczym się nie rożnił nawet kolor ten sam. Nie żaden tam tajwan. Kolor bardzo ładny ale niewiem jaki to jest ani jak dobrać taki na zaprawki.
425mm baza kół, przy foxie 80mm kat główki to 69,5 czyli jak większość nowych rowerów.
W tym watku albo w powitalnym jest rysunek z geo rozpisanym.
Kiedyś jak będzie hajs to rd i fd m900 korba turbina, judy sl albo mag niewiem, (CK, dt240, crossmax, czy inne nietuzinkowe), roox, stery, i trochę rzeczy co już tu są.
Rama to 95r z katalogu. ale numeru ramy nie mogę rozszyfrować dwie ostatnie cyfry oznaczają zawsze rok?

To tak przejściowo jest będzie lepiej bo to nietuzinkowa rama.

#67
Baza w miarę ale bez ekscesow... znam takich co na lepszych ramach jeżdżą po mieście :-) i się tym nie chwalą :-)

Ale... tak czy inaczej... baza ale reszta to już masakra
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#68
Hubert ta rama wcale nie musi być ubrana od stóp do głów w najlepsze komponenty aby powstał fajny rower. Składając z drogich części też można przedobrzyć a tutaj wystarczyłoby np. pokusić się o pospolitego STX-a lub STX RC + trochę purpurowych dodatków i masz miód rower z epoki. Tylko poszukać części w ładnym stanie bo i rama nie wygląda na zatyraną... Na prawdę nie trzeba wiele aby wyszło coś fajnego.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#69
Hubert pisze:Rama jest gitez. Waga 1800 g troche cieżko ale sztywna, 7005 t4 alcoa amerykańskie alu w kaliforni spawane. Cieniowana. Najwyższy model al-750 prócz tego że na xt to niczym się nie rożnił nawet kolor ten sam. Nie żaden tam tajwan. Kolor bardzo ładny ale niewiem jaki to jest ani jak dobrać taki na zaprawki.
425mm baza kół, przy foxie 80mm kat główki to 69,5 czyli jak większość nowych rowerów.
W tym watku albo w powitalnym jest rysunek z geo rozpisanym.
Kiedyś jak będzie hajs to rd i fd m900 korba turbina, judy sl albo mag niewiem, (CK, dt240, crossmax, czy inne nietuzinkowe), roox, stery, i trochę rzeczy co już tu są.
Rama to 95r z katalogu. ale numeru ramy nie mogę rozszyfrować dwie ostatnie cyfry oznaczają zawsze rok?

To tak przejściowo jest będzie lepiej bo to nietuzinkowa rama.
Dwie ostatnie cyfry w numerze oznaczają rocznik właściciela ramy.
Lodzermensch

#70
Dwie ostatnie cyfry w numerze oznaczają rocznik właściciela ramy.
To nie było śmieszne i nie rób tutaj kibla.

#71
Hubert
Ty się weź w końcu za rower i go skończ, i pokaż jak jeździsz.
Skup się
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#72
Dziś ide do spożywczaka i wstępuje do rowerowego nieopodal i trafiam takie coś. 650g sztuka ale cena na poziomie używanej opony i to że to nowe i na dodatek ust wzięły góre. N.O.S. wildgrippery:
Ostatnio zmieniony 2015-02-27, 07:52 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.

#73
Jakie to są lata? Wczesne 00s? Ktoś używał opon ust?
Co sądzicie o nich do tego roweru?

Jakby co to mam jeszcze inne, geax barro race+raceking supersonic, albo i komplet a w sumie 3 zielone miśki.

#74
Foto na kołach:

Opony są jakimś pudrem fabrycznie wysmarowane i od wody to schodzi. W realu są czarne.

Lajkujcie, hejtujcie, komentujcie.
Stalowe blaty na foto idą precz i dlatego szukam korby xt m751
Do kompletu mam jeszcze rogi WCS ale jeszcze muszę nad nimi popracować.
Ostatnio zmieniony 2015-02-27, 07:52 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.

#75
jesli ta pozycja pod ciebie ;-) to rama ciut za duza :idea:

reszty nie komentuje bo....bo nie
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#77
marcin74 pisze:jesli ta pozycja pod ciebie ;-) to rama ciut za duza :idea:

reszty nie komentuje bo....bo nie
Bo się nie znasz, a to fajny rower jest.
Lodzermensch

#78
jesli ta pozycja pod ciebie ;-) to rama ciut za duza :idea:
To nie moja pozycja, na foto sztyca jest wsunieta i specjalnie kupiłem dłuższa.
Rama to 17,5 a ja mam 180 i obecny rower to 19" więc mogła by nawet być większa.
zwariowany chopper
Chopper bo jest Fox a jakbym dla sida 80mm to już by nie było komentarzy. Rower dobrze się prowadzi ale 80mm to absolutny max. Myślałem o obniżeniu do 60mm ale jednak ten sezon na 80 przejadę.
Bo się nie znasz, a to fajny rower jest.
No jest fajny tylko kompozycja nie taka.

#79
6 stron wątku o niczym. Rowerek kojarzy mi sie z rometowską motorynką, nie obrażając tej ostatniej. Jak rozumiem, w tym sprzecie zawarta jest przeogromna wiedza właściciela, m.in. słynne juz obliczenia i równania matematyczne dotyczące prawidlowej pozycji jeźdźca, dlugosci mostka, dźwigni itp.
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91

#80
Hubert pisze: Chopper bo jest Fox a jakbym dla sida 80mm to już by nie było komentarzy. Rower dobrze się prowadzi ale 80mm to absolutny max. Myślałem o obniżeniu do 60mm ale jednak ten sezon na 80 przejadę.
co by było gdyby.... nic tutaj do siebie nie pasuje.

#81
6 stron wątku o niczym. Rowerek kojarzy mi sie z rometowską motorynką, nie obrażając tej ostatniej. Jak rozumiem, w tym sprzecie zawarta jest przeogromna wiedza właściciela, m.in. słynne juz obliczenia i równania matematyczne dotyczące prawidlowej pozycji jeźdźca, dlugosci mostka, dźwigni itp.
Kąt główki to 69,5° więc tyle co nowe rowery więcej nie ma co liczyć ale zapewniam że absolutnie wszystko prócz kolorystyki jest przeserwisowane i działające perfekcyjnie.

I jak nowe laczki? Nie są za wąskie? Jak według was?

#82
Hubert pisze:I jak nowe laczki? (...) Jak według was?

zajebiscie ciezkia wersja bezdetkowa + detki z zaworem schredera :oops: :oops: :oops:

.....................................................................................................

jestem pewien ze szukajac czesci do swojego pierwszego roweru w zyciu ...natrafiles na forum przypadkiem i tak juz zostalo :idea: :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#83
Hubert, daj nam odpocząć od swojej osoby tydzień albo najlepiej 2, miej litość chłopie...

#84
zajebiscie ciezkia wersja bezdetkowa + detki z zaworem schredera :oops: :oops: :oops:

.....................................................................................................

jestem pewien ze szukajac czesci do swojego pierwszego roweru w zyciu ...natrafiles na forum przypadkiem i tak juz zostalo :idea: :idea:
Opony będa zgodnie z przeznaczeniem czyli bez dętki. Foto na dętkach aby tylko pokazać. Co masz do zaworu schredera? To jest jakieś lipne czy co?

Na forum nie trafiłem z powodu handlu i jak poszukasz to bardzo sie wzbraniałem aby handlować tak.

#86
Hubert, napisz prosze, co rozumiesz pod pojęciem "retromtb". Ale tak po swojemu, bez gógla.
Macie ból d**y o to że jest w dziale retromtb to może by go przenieść do innego działu? Do mtb 2000?

Może jeszcze dziś wam kolejny rower pokaże ale niemieszany.

#88
To jest i kwestia mieszania starych części z nowymi. Ale bardziej to jest retromtb czy mtb 2000+ ?
Rama i troche rzeczy bardzo retro ale i dużo nowizny.

#89
Obrazek


Popatrz na ten rower. Dokładnie obejrzyj każdą jego część, zauważ idealne proporcje i geometrię. Zwróć uwagę na finezję, z jaką jest złożony. Mimo odważnych kolorów, które na przykład mi się nie podobają, ten rower wygląda jakby jechał, widać, że jest szybki, widać, że nie boi się terenu.

Teraz spójrz jeszcze raz na swoje, cóż, kupsko. Kupsko beznadziejnie dobranych elementów, które może i są czasem z wysokiej półki, jednak nie grają ze sobą ani trochę. Ten widok odpycha, a myśl o jeżdżeniu na czymś takim powoduje u wszystkich mdłości.
Jak widzę 'balansa' to aż chcę rozdać cały mój sprzęt, żeby nie mieć nic wspólnego z "rowerem", za który pewnie tą kupę uważasz.

Zastanów się, myśl, jeśli potrafisz, zamiast zadawać w kółko te same pytania.
Ostatnio zmieniony 2015-02-26, 15:18 przez kaczko, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#90
Pozwól mi, że posłużę się przykładem. Własnym.
Mam Malucha z przełomu lat 70-80 w pełnym oryginale. Doprowadzony do ideału. Piękne chromy, wypolerowany lakier itp. Wnętrze utrzymane w klimacie. Jestem zarejestrowany na forum fanów malucha. Jak myślisz, jaka byłaby reakcja miłośników starych samochodów, jeśli na forum umieściłbyś to:
Obrazek

Możesz sobie pisać, że jeździ super, ma silnik o mocy 100KM, zawieszenie i hamulce Brembo, komputer, turbo subwoofer i że zostawia z tyłu nie tylko wszystkie maluchy ale i każde inne auto. Dla każdego prawdziwego MIŁOŚNIKA starych samochodów to będzie zbrodnia popełniona na samochodzie - pomimo, że "rama" jest klasyczna.
Za to na forum wiejskiego tuningu znajdziesz poklepywaczy bez wątpienia.

Tu Cię nikt po ramieniu poklepywać nie będzie. Ani Ty nas nie przekonasz, ani my Ciebie (zresztą Ty i tak nie słuchasz niczego, co jest niezgodne z Twoim punktem widzenia).

Wniosek z tego taki - pomyliłeś fora. To jest forum miłośników STARYCH rowerów (przy czym to nie tylko rama) - poskładanych z duchem czasu, klasą, pomysłem, gustem. To nie jest forum wiejskiego tuningu.

I to nie jest kwestia wieku, tylko zrozumienia, czym jest pasja do starych rowerów. Popatrz na rowery Staszka, Kaczka czy Doda.

Tyle w temacie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .