#871
nie, to węższa oś z dedykowaną piastą Ringle i oczywiście nie pod tarczę (piastę też mam)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#874
cardamon pisze:
siedem3 pisze:piastę też mam
fiu fiu 8-)
trafiło się ślepej kurze ;-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#876
cardamon pisze:ja ostatnio stwierdziłem że lepiej nie przeglądać allegro "wstecz" bo czasem można się popłakać jakie cuda wpadają w niepowołane ręce :-P :roll:
oj prawda, prawda...
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#877
Rzeczona piasta Ringle dedykowana do EFC:
Obrazek
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#879
Obrazek


Obrazek


wpadł mi w łapy nowy supo TUNE AC 38 o długości osi 117mm, a do tego drążona na wylot.
dziadostwo jest lekkie, tytanowa oś, alu puszka ciasno wciśnięta, 2 łożyska po prawej i jedno po lewej.
do tego uszczelki i mega ciasne alu miski, wygląda dość szczelnie.
do tego dłuugie tytanowe osie i stalowe podkładki.
te długie śruby spoko, przez to wewnątrz oś jest sztywniejsza. ciekawe skąd taki patent? czyżby założenie było takie, że gwint na końcach osi osłabia konstrukcję dlatego jest tak głęboko prawie na środku, żeby odciążyć kwadraty.
waga takiego setu:

Obrazek


Obrazek


miski wymagające nietypowego klucza, oczywiście do kupienia u niemców za spore pieniądze od producenta

ale sobie przymierzam miski od suportu KSS i o dziwo wchodzą też dość ciasno i jeszcze lepiej uszczelniają okolice osi, a do tego ta waga.

Obrazek


wygląda całkiem nieźle teraz i mam do tego klucz :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


jest jedno ale, miski KSS są plastykowe. jednak pokuszę się o założenie takiego zestawienie do szosy, może wytrzymają

#882
ścinane pod kątem? tylko ranty misek od strony łożysk są pod kątem, żeby łatwiej się wciskało.
znalazłem na alle za 130 z wys (sprzedajązy nie wiedział że to tune), a u niemców za 150€

#884
Krótkich śrub nie założysz - nie ma w osi gwintu na końcu. Tak więc kupowanie tych suportu bez śrub wiąże się koniecznością wizyty u ślusarza i dorobienia śrub. Podobno takie rozwiązanie zwiększać wytrzymałość osi. Takie przynajmniej było tłumaczenie producenta.

Jakby Ci się kiedyś Ives znudził ten wkład - to się chętnie poczęstuję. Akurat szukam takiego dłuższego. Jakby cóś - mam na zamiankę tytanowego Ultimaxa 110mm.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#885
Nie da się innych śrub do tego zamontować. Raz że sa tak dlugie że żaden zamiennik nie sięgnie a 2 to z tego co pamiętam mają inny skok gwintu.
Tune zasosowało te długie śruby bo to niby miało potęgować sztywność zestawu.
Miałem ten suporcik z 10 lat temu, ale w zdecydowanie gorszym stanie.
Upierdliwe były te miski i specjalny klucz. Używałem początkowo z Turbiną ale zamówiłem nówkę korbę Tune i tu się okazał zonk-bo ta nowa była na Sixpack, a sprzedawca miał źle opisane. Dokupiłem odpowiednią ośkę i
wciągnąłem się w ten system.
Chyba najgorszy set jakiego używałem. To jest coś jak isis - niby sztywniejsze ale łożyska tak małe że padały po miesiącu. Korba mocowana do osi na aluminiowe śruby rzymskie. Jedna się zapiekła, gwint się objechał i tak secik zakończył swój żywot.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#887
- stożek jak w shimano, identyczne kwadraty
- śruby mają gwint jak wszystkie, wkręciłem te długie do shimano i pasują, ale w tune nie nagwintujesz nawet
początku bo jak sie przyjrzycie na foto pod łebkiem jest gładki spadek i dziura w osi suportu jest na poczatku szersza i zwęża się ko środkowi aby się ładnie skleiło śruba-dziura, więc musiały by być śruby z większym gwintem.
- sam suport waży 161g. przy 117mm długości plus ZWYKŁE alu śruby np SRP to 10g więc = 171g. super waga więc ultimax i syncros mogą cmoknąć AC38
- chętnie zamienię na 115mm

#890
A mnie dziś taki komplecik wpadł w rączki ;]

Niestety za szeroki do Breezera (2,35; taki traktor źle będzie wyglądał przy cienkich rurach), prędzej już chyba Alpinestarsa bo tam są rurki OS, tylko musiałbym resztę wtedy do poziomu doprowadzić ;D


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#891
eeeeeech te wasze starocie ;-)

patrzcie na to ........ wygrzebane przy okazji montazu kolek do peugeota :shock: :shock:

ULTRA RARE VINTAGE RETRO NOS made in POLAND (data na sloiku 1979) czyzby najstarsza SZPEJA na forum ??? :lol:

Obrazek
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#893
elziomallo pisze:A mnie dziś taki komplecik wpadł w rączki ;]

Niestety za szeroki do Breezera (2,35; taki traktor źle będzie wyglądał przy cienkich rurach), prędzej już chyba Alpinestarsa bo tam są rurki OS, tylko musiałbym resztę wtedy do poziomu doprowadzić ;D


Obrazek

Obrazek

Obrazek

A wczoraj pogonilem przepiekne fele d321...siadly by jak zloto!

#894
z za wielkiej wody trafił do mnie ciekawy mostek, serdeczne podziekowania dla Cypisa za dobry cynk 8-) ciekawostka że w pudełeczku uchował sie stary zjełczały smar FL :lol:

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


no i najładniejszy wspornik CNC pod 25,4mm EVER :!: :mrgreen:

Obrazek

#896
z za wielkiej wody trafił do mnie ciekawy mostek
fajny ten zoltek :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie