#34
każdą przesyłkę rejestrowaną można zareklamować (oczywiście wg zasad instytucji w której się ją nadało, a te raczej standardami są podobne) Paczka międzynarodowa także podlega reklamacji na tych samych zasadach - z tym że po sprawdzeniu jej drogi w kraju nadania i stwierdzeniu że została przesłana do kraju docelowego przewoźnik zwraca się o sprawdzenie losów przesyłki od miejsca przyjęcia w ich kraju
Także tu trzeba cisnąć sprzedawcę żeby złożył reklamację- jedyna sytuacja nie rokująca nadziei to jeśli świadomie wybierasz przesyłkę nierejestrowaną (zwykły list) - wtedy ani go nie zareklamujesz, ani nie możesz żądać rekompensaty od sprzedawcy...
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#37
Skoro tak mówisz to wsadzę tu pakiecik od RF.

Jak już pewnie pisałem wylądują tutaj pedały od Tom'a z Tytanowym korpusem. Waga... 252g

No i ze względu na chętnego na kasetę m900 wyląduje tutaj inna m900 tyle że nowsza i trochę mniejsza.
Waga ok 250g.


pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#39
Ta co była to ważyła 314g. Wagę tej lżejszej trochę z głowy dawałem ale taki wartości wychodzą 254 coś mi świta... sprawdzę przy montażu.

W każdym razie 737 była w lepszej wadze niż m900...

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#41
Witam.

Ja dzisiaj pchnąłem Marina do przodu.

Wsadziłem gripy KCNC, pianka, niby pod kolor ale nie dokońca... Niestety masakrycznie się brudzą...
Obrazek


Zgodnie z obietnicą wrzuciłem taki o to suporcik:
Obrazek

170g :-D

Dopełniły dzieła stare-nowe koła... Z Fujiego. Tam wrzucam sporo modyfikacji a kół które dostałem na urodziny nie chce sprzedawać Piasty Ritchey'a Pro, Szprychy DT Champion/Competition Obręcze Mavic 517. Lekko dostają z epoki ale spokojnie dają radę.
Co do wagi szału nie ma. Jak wpadnie kasa to może przelotę je na pełne DT Revo i słonko z przodu.
Obrazek

Obrazek

Fotki jeszcze z Fuji'ego. Zważę dziś stary set i zobaczę ile gramów ubyło.
Ten secik waży: 802g przód i 984g tył. Razem: 1786g :-/

Zmieniłem tez pedły XTR'a na pedały do Tom'a:
Obrazek

254g :-D

Ze względu na to że poprzedniej kasety zapragnął Marcin wsadziłem tutaj innego XTR'a. Zestopniowany dużo ciaśniej (12-28) i w lepszej kondycji.
Obrazek

254g :-D (plus pare gram na zakrętke alu)

Z drobniejszych to wsadziłem siodło od Corrada oraz rogi Onzy... Na całe szczęcie zamówione mam już inne bo te to jakaś porażka...

Foty całości:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Korba Race Face włożona w ramach eksperymantu... Okazało sie że suport RF jest dla mniej za krótki i przy 2 biegu z przodu i mały trybie z tyłu łańcuch trze o dużą taczę... Ehh... Chyba zostanie w Fujim bo wizualnie tez jest troszeczkę zbyt wielka i brutalna.
Kendy były na kołach a już nie miałem czasu ich zmieniać...

Na sam koniec żeby nie było tak pięknie powiem że wsiadłem na niego po dłuższej przerwie... Zrobiłem 25km i w lesie Pilczyckim urwał się łańcuch... Eh...

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#42
W całości wiadomo KOT ale te gripy moim skromnym zdaniem nie pasują ze względu na to, że nie są pod tego typu manetki i mają te zakończenia po obu stronach. Wiem, że pewno Ci to nie przeszkadza bo to drobiazg ale mi się to rzuciło jakoś w oczy w 1-szej kolejności.
Korba miodzio 8-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#43
Wiem... Nie wiem... gripy nowe praktycznie nie powiem jak wyglądają po dzisiajszym wiec chyba je wywale. Pozatym pod gołą dłonią są nie przyjemne. Pewnie pójda do zmiany jak tylko coś znajdę...

Do tego jak patrzę to czarne były wizulanie lepsze.

Napewno je przytnę..

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#44
taki ładny rower a kokpit paskudny aż oczy pieka ;-) chwyty + gripy + te zielone korki za rogami = wtf ? :-P

ten suport to masz 110 czy 107mm ?
Ostatnio zmieniony 2013-02-02, 21:11 przez cardamon, łącznie zmieniany 1 raz.

#46
cardamon, Wiem. Klamki miały dojśc inne ale cóż... Nie ma. Może w następnym tyogdniu wezmę się za jakiś tuning bo nie szkoda :D
Rogi... Nic już o nich nie powiem... Poprostu ich tu nie będzie.
A co do korków, jak nie było rogów to dały rade. Teraz w kierownicy został mi klin od nich i muszą byc przez chwilę bo inaczej ten klin klekocze..eh...

Z tego co pamiętam to suport 113 ale... Miałem 113 wcześniej i było z tą korbą ok. Gdyby był 110 rożnica byłaby minimalna więc wychodzi na to że 107.

Tutaj to narazie rzeźba a nie dopieszczanie... :D

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#50
...... te gripy do kosza ;-) na zdjeciach zamiast Marina widac tylko te zoltki
mysle ,ze tej ladnej rameczce zadne orgie kolorystyczne nie sluza.......a moze pojsc sladem Adamello i dac troche blekitnej anody??? Chrzankowe korby tez lepiej wygladaly w mongoose :roll: tu trzeba czegos bardziej filigranowego :roll:
........i koniecznie koszulka bikershop
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#51
Będzie purpura :D Jakieś tam pierdoły juz od Skoliozy przyszły.

Trochę purpury ale tylko detale do tego zółty/złoty.

Spokojnie... Detale przyjdą z czasem. Narazie chciałbym zająć się głównymi elementami albo przykręcaniem tego co mam w szafach pochowane :D

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#52
Nie masz czasem tendencji do zbytniej pracy bioder podczas pedałowania? Tak ustawione siodło jest na gościa prawie 2-metrowego.
W ciągu ostatnich 2-3 lat obniżyłem stopniowo ustawienie własnego siodła o jakieś 2-2.5cm. W tej chwili przy wzroście 189 mam 76cm od osi korby do jarzma siodla (krzesla dość standardowe, nie jakieś tam wysokie fizyki). Wcześniej miewałem blisko 80cm w tym wymiarze.
Początki były ciężkie i jeździło się niekomfortowo ale z czasem można się przestawić.
Proces zacząłem pewnej zimy. Jeździłem w tedy głównie na góralu i przełaju. Gdy wiosną wsiadłem na szosę (zapomniałem w niej obniżyć sztycę) nie moglem się nadziwić jak ja moglem jeździć z tak źle ustawionym siodłem. Nie bylo mocy by depnąć i miałem wrażenie że ledwo sięgam do pedałów.

Sporo osób nieświadomie jeździ na zbyt wysoko wyciągniętych sztycach.

Przyjrzyjcie się w zawodowym peletonie jak to teraz wygląda. Małe ramy, długie mostki i nisko siodła. Kiedyś jeździli na kozach ale widać coś w tym było nie tak.

Pracowałem kilka lat w rowerowym, sprzedałem lekko z 500 rowerów i klienci mięli zaskakujące wyobrażenie na temat prawidlowej wysokości siodła. Wielu z nich posłuchało i byli potem wdzięczni.

Aha no i tak długie chwyty przy gripach głupio wyglądają (już o odmiennym odcieniu nie wspominam). Trzeba zanabyc wersję skracalną, najlepiej czarną.
Żeby ten żółty jakoś pasił przydałby się jeszcze amor w tym kolorze i jakieś elementy siodła. No i złota anoda do żółtego nijak się ma. Już cekawiej z takim electric-blue zwanym też "turquise".
https://www.facebook.com/evobikesycow

#53
No właśnie na trasie już poszło 1-1,5cm w dół ale i tak jest wysoko. Zmierzę jutro ile tam jest dokładnie.

Powiem szczerze że ja w Fujim obniżyłem siodło przy zmianie sztycy tutaj mam problemy bo wydaje mi się że siedzę za nisko jeśli obniżę jeszcze 2cm a jednocześnie 1cm wyżej jest już za wysoko...

Imo dużo zależy od siodła. Sztyca z foto Była ustawiona pod Ritchey'a i tam było ok przy tym siodle było za wysoko...

Inna sprawa że pozycja na rowerze to wciąż trochę porażka... Czekam na zmianę mostka bo 150 to dla mnie wybitnie za dużo. Wtedy zacznę bawić się z pozycją dokładnie...

A... żółty amor... ze trzech takich pisało do mnie o Judy SL... Żaden nie wysłał zdjęć :-P :-x :evil:

A co gripów... Kuba napisz PW jak chcesz je dalej.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#54
Adamello pisze:Nie masz czasem tendencji do zbytniej pracy bioder podczas pedałowania? Tak ustawione siodło jest na gościa prawie 2-metrowego.
Sporo osób nieświadomie jeździ na zbyt wysoko wyciągniętych sztycach.
Przyjrzyjcie się w zawodowym peletonie jak to teraz wygląda. Małe ramy, długie mostki i nisko siodła. Kiedyś jeździli na kozach ale widać coś w tym było nie tak.
Pracowałem kilka lat w rowerowym, sprzedałem lekko z 500 rowerów i klienci mięli zaskakujące wyobrażenie na temat prawidlowej wysokości siodła. Wielu z nich posłuchało i byli potem wdzięczni.
Adamello ja bym najpierw delikwenta ;-) wsadzil na rower ....z samych zdjec roweru trudno wywnioskowac czy jest dobrze czy nie...z tego co sie orientuje to mekp faktycznie do niskich nie nalezy :roll: ...nie ma co wrozyc z fusow....mieszkacie blisko siebie trza sie spotkac i temat z bliska namacac :lol: :lol:
............swoja droga 189 cm........... tez maly nie jestes :shock:

spojrzalem jeszcze raz na Marina i jedyne co mi przychodzi do glowy .......to zmiana rozmiaru ramy o jedno oczko w gore(ale jak to zrobic :lol: :lol: )
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
cron