![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
#31
ojtam... przed zmianą napędu trzeba założyć slicki i nabić trochę w koła, żeby zobaczyć do ilu da się to bujnąć... może 60 by się osiągnęło ![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ale to dodatkowe 2cm skoku plus dwie półki, poza tym strasznie miętki jest. Wiem bo mam identycznego, też granatowego przy STS-sie. Moim zdaniem odpada.kosci26 pisze:Z uchwytem pod tarczę wymienić by można na Judy XLMam takiego NOSa granatowego i świetnie by tu pasował i wyglądał ale nie jest na sprzedaż :)
albo taki skid control jaki Ruda ma w swoim rowerze.aldek pisze:"If you have a mountain bike, use a brake that was designed for a mountain bike. If you ride a tandem, use a brake that is designed for a tandem!"
http://www.rodcycle.com/articles/bigsqueeze.html
Tak przy okazji, to zobaczcie chytrą linkę ustawiającą kąt rozwarcia szczęk w zależności od nacisku na klamkę.