#32
Bombowca do tej ramy? Mocno Ci wypiętrzy główkę ramy. To jedne z najwyższych amorów w swojej klasie skoku. Albo zmniejszysz skok, albo skrócisz górne golenie, albo spiłujesz zabezpieczenie w koronie (z tymi dwiema opcjami to bardzo ostrożnie), albo przyzwyczajaj się do bardziej harleyowego prowadzenia roweru.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#35
Coś oprócz "long travela" i większych otworków w tłumieniu można tam coś jeszcze zrobić domowymi sposobami? :roll:

Zależy mi przede wszystkim na poprawie czułości i szybkości, bo mój mag jest trochę ospały... zastanawiałem się nad zmianą oleju na coś mniej gęsty :mrgreen: ...

Wiem, że gdzieś był na forum jakiś post na tema tunningu Maga, ale ja nie mogę go znaleźć... można by pokusić się o zebranie wszystkich wiadomości do jednego zbiorczego tematu w dziale warsztat :-/

#38
Prosiłem już o to kiedyś ojca dyrektora.
Może Twój apel zmiękczy jego serce :)
ja tam chętny jestem na wszystko, ale z doświadczenia wiem, że sensowne dzielenie tematu to jest problem - posty wszak wynikają z siebie i zatraca się sens dyskusji
Grześ - jeśli masz koncepcję jak sensownie podzielić ten topic, tak żeby cząstki które z niego powstaną były spójne i zrozumiałe, to ja jestem za! Masz od zaraz uprawnienia moda w dziale warsztat, spróbuj pokminić po swojemu
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#43
W tym tygodniu muszę dokonać odnowy/wskrzeszenia mojego roweru... Co jest do roboty:
-Instalacja Judy SL
-dokładna diagnoza miejsca wycieku powietrza z Maga (ewentualna naprawa)
-Wymiana wkładu supportu
-Naprawa łańcucha
-Montaż zastępczego FD (Sram 3.0 :mrgreen: )
-Wymiana klocków
-Centrowanie koła

Ogólnie mówiąc zapowiada się ciekawy tydzień. Mam nadzieję, że uda się wszystko dopracować przed weekendem.

#48
wiem, przyglądałem się jednak jest parę różnic w porównaniu z każdym cadexem ... główka (w uni jest profilowana), opór do tylnego canti, i hak z lewej nie odkręcany... szczerze NIE WIEM. Chyba napiszę do nich i się spytam gdzie oni to robil :mrgreen:

#51
Ucz się a nie zdjęcia robisz ! :)

Rowerek piękny, chciałbym spróbować jak jeździ. Swoją droga mam wrażenie jakbyś ustawił pozycje na mniej ścigancka a bardziej wygodna...prawda?

Pozdrawiam
XMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#57
Jednak judy nie jest taka dobra (dla niewtajemniczonych zatarła się, a właściwie zalała i zatarła).. może jeszcze dostanie szansę, ale nieprędko (teraz trochę napięty tydzień mam i nie chce mi się zaglądać.

Stan chwilowy (obala yvesową teorię o opadającej górnej rurce.. z magiem jest płasko, jedynie ze sztywnym się kładzie nieco)
Obrazek


Mag (szczęśliwie ocalały a raczej poklejony) idzie do treningówki (o tym prawdopodobnie we wtorek) , w univedze będzie.... sztywniak (też chwilowe rozwiązanie).

Generalnie jest wakat na amorek... jakieś pomysły?

#58
Może Z2 Super Fly? tylko czy geo to zniesie :)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#60
Tyle że wtedy bym musiał ją pomalować, bo w tych kąpielowych malowania są średnie wg. mnie :lol:
Możliwe że Univega doczeka się w przyszłym sez, czy tam za 2 godnego następcy do ciśnięcia i będzie się wytaczała raz na ruski rok w celach zlotowych jedynie.. może przejściowo będzie singlem :roll: Na pewno zniknie ta korba (chciałbym zainstalować tu coś ciekawszego, bardziej klasycznego, raczej stalowego), i moste, raczej oponki też ulegną zmianie na jakieś ładniejsze, niekoniecznie lepiej sprawdzające się w terenie, ale na to musi sobie poczekać, bo na razie szosa i trening na pierwszy plan wchodzą, uni będzie wisiała za przednie koło od przyszłego tyg czekając na lepsze czasy :lol: