Złożyłem ten rower już jakiś czas temu. Jest kilka nowych części w postaci sztycy, suportu, kasety i łańcucha, chwyty, linki i pancerze. Reszta sprzętu leżała gdzieś po pudełkach czyli zbieractwo
Koła z odzysku czyli obręcze i szprychy. Piasty już miałem stx rc. Zaplotłem, wycentrowałem i gra gitara. Oczywiście zapomniałem napisać że opony też są nowe. Nie będę się rozwodził że to nie skinwalle. Ważne że szlag ich nie trafi po jakimś czasie. Temat kasety i łańcucha też mnie nie interesuje. Chyba już przestałem się martwić żeby wszystko pasowało i było retro
Myślę że to nie koniec przeróbek. U mnie części wędrują co jakiś czas między projektami
Kilka zdjęć w galerii https://photos.app.goo.gl/xLL5QLZ1Yp1ismw17
Re: MARIN PINE MOUNTAIN
#2Fajski :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: MARIN PINE MOUNTAIN
#3Fajny rower!
Piasty STXa średnio mu pasują ale wybroniles się Vkami
Jak hamuja? Kiedyś bardzo chciałem takie zdobyć i sprawdzić...
Piasty STXa średnio mu pasują ale wybroniles się Vkami
Jak hamuja? Kiedyś bardzo chciałem takie zdobyć i sprawdzić...
Re: MARIN PINE MOUNTAIN
#4Budowa jest podobna do XT. i tak samo jak XT mają luzy na tych pantografach, wspornikach czy jak się to tam zwie. Plusem jest że można je inaczej regulować bo jest śruba z nakrętką. Jak będę przy rowerze to zdobię zdjęcia. Siła hamowania jest duża rozgina widelec. I co mnie zaskoczyło jak już poradziłem sobie z tymi luzami to chodzą dość lekko i płynnie