Zaczynam kolejny projekt, chociaż tak realnie działam w temacie od chyba już 3 lat :)
Rama AMP Research B4, ikona czterozawiasowców, jak tylko ją zobaczełem musiała byc moja:), tym bardziej że miałem już w piwnicy dedykowany amor.
Fabrycznie była czerwona, i przy tym zostałem, choć kolor jest nieco inny.
Wszystkie elementy alu zostały spolerowane mechanicznie w bębnie wibracyjnym.
Dziś wstępnie poskładałem ramę. Efekt jest super. Tym bardziej, że to mój debiut jeśli chodzi o malowanie ramy od zera, i do tego lakierem dwuwarstwomym. Głębia koloru na żywo robi wrażenie :)
Re: AMP Research B4
#2Nadszedł czas, kiedy mogę pozwolić sobie na trochę przyjemności. Skompletowałem części które chciałem widzieć w tym rowerze. Koncepcja zawiera: Rama B4+ amor F3 XC+ dedykowane hamulce tarczowe AMP D1. Największy problem był ze zdobyciem tarczy hamulcowej na przód. Bite dwa lata szukania i lipa. Tarcze miałem o właściwej średnicy, ale ze złym rozstawem śrub i na odwrót. Ostatecznie tarcz została wycięta na laserze z stali nierdzewnej jakieś tam super twardej wg info od znajomego. Jeden tel. i jeszcze tego samego dnia miałem 3 sztuki :)
Amor w wersji Disc to tez nie taka prosta sprawa, chyba, że ma się luźne 250 usd to są prawie od ręki :) Udało się złowić na ebay za 500zł, ale stan taki sobie
Kolejne założenie to komponenty które było sprzedawane w secie czyli marka Controltech.
I moją wizja, czyli części White Industries- piasty, korba.
Napęd, to wydaje mi się niedoceniona w rowerach retro grupa XT 738. B4 często występuje w tej konfiguracji, zresztą srebrne dodatki tej grupy ładnie pasują do całości, lepiej jak szarak.
Amor w wersji Disc to tez nie taka prosta sprawa, chyba, że ma się luźne 250 usd to są prawie od ręki :) Udało się złowić na ebay za 500zł, ale stan taki sobie
Kolejne założenie to komponenty które było sprzedawane w secie czyli marka Controltech.
I moją wizja, czyli części White Industries- piasty, korba.
Napęd, to wydaje mi się niedoceniona w rowerach retro grupa XT 738. B4 często występuje w tej konfiguracji, zresztą srebrne dodatki tej grupy ładnie pasują do całości, lepiej jak szarak.
Re: AMP Research B4
#4Ło panie ale z grubej rury poleciałeś !!!!!
U mnie w pracy mam wypalarki AJAN ale chyba trza bedzie z szefunciem pogadać żeby kupił laserową :D
Na plaźmie udało się zrobić boostery do magury ze stali czarnej
U mnie w pracy mam wypalarki AJAN ale chyba trza bedzie z szefunciem pogadać żeby kupił laserową :D
Na plaźmie udało się zrobić boostery do magury ze stali czarnej
Re: AMP Research B4
#6Ciężko je dostać o dużym rozstawie śrub i o tej średnicy. Szukałem namiętnie przez dwa lata. Mam 4-5 sztuk różnych nic nie pasuje. Poniżej foty, tarcze oraz piasty. Piasty nowe, ale mimo to lekka polerka była potrzebna.
Re: AMP Research B4
#7Amor po polerce odżył. Pierwotnie miał być ten sam, ale na zwykłe hamulce. Ostatecznie uparłem się na skompletowanie brakujących części do wersji disc, bo piastę tył i hamulce miałem już od paru lat.
Re: AMP Research B4
#8Ale będzie błysk, czekam na zdjęcia całości. A! Jaka korba będzie?
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
Re: AMP Research B4
#11Koła gotowe. Choć części leżały u mnie długo, dopiero jako całość przypominają o starych dobrych czasach. Mavic ceramic+ IRC Mythos XC to jest to :) Tego połączenia nie widziałem kupę lat.
Kaseta XT 737 trochę ginie przy tej "betoniarce"
Kaseta XT 737 trochę ginie przy tej "betoniarce"
Re: AMP Research B4
#13Napęd przygotowany, przy montażu zapadnie decyzja czy zostają klamko manetki czy jednak gripy 800
Bardziej skłaniam się u tym drugim.
Bardziej skłaniam się u tym drugim.
Re: AMP Research B4
#14Dziś poszły naklejki na ramę, zamontowany damper oraz stery.
Sprężyny pokryte są jakąś powłoką stosowaną w przemyśle motoryzacyjnym. Fabrycznie damper miał czarną, przód zieloną. Zieloną mam nówkę sztukę, ale czarne będzie lepiej pasować do całości.
Sprężyny pokryte są jakąś powłoką stosowaną w przemyśle motoryzacyjnym. Fabrycznie damper miał czarną, przód zieloną. Zieloną mam nówkę sztukę, ale czarne będzie lepiej pasować do całości.
Re: AMP Research B4
#16Aleś tą korbę wypolerował !!!
Mi podoba się element zawieszenia/amora?? z oczkami,uśmiechniętą buzią i rączkami do góry
Mi podoba się element zawieszenia/amora?? z oczkami,uśmiechniętą buzią i rączkami do góry
Re: AMP Research B4
#17Pierwszy prawdziwy jak dla mnie full, razem ze Specami. Pakiet rocznikowo nie pasuje, wiem że nie widać, mnie by to gryzło
PŁACĘ ZŁOTEM Tioga Psycho K Skin Wall; Mostek ahead srebrny ControlTech mocowanie kiery na jedną śrubę, 1i 1/8 cala ,120mm
Re: AMP Research B4
#18Fajny.
AMP faktycznie kojarzą się z pierwszymi porządnymi fullami.
Czekam na efekt.
AMP faktycznie kojarzą się z pierwszymi porządnymi fullami.
Czekam na efekt.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: AMP Research B4
#19No i już mam zagwozdkę na wieczór :) . UN91 leży, sprawdzę bo sumienie będzie mnie gryzło.
Re: AMP Research B4
#25Znalazłem też koszyk bidonu z retro carbonu:) Próbuję znaleźć w sieci co to, ale nie ma śladu o tej marce. Z pewnością to stare "jajo", cena jest na nim w DM/Euro czyli z czasów zmiany waluty w germanii
Pasuje formą do całości, i myślę, że fajnie wpisuje się w innowacyjność tej konstrukcji.
No i pedały PD 747
Pasuje formą do całości, i myślę, że fajnie wpisuje się w innowacyjność tej konstrukcji.
No i pedały PD 747
Re: AMP Research B4
#27Bardzo ładny Myślę że czarne rogi by nie zaszkodziły wizualnie, choć koncepcyjne fajnie byłoby aby był to Controlltech
BTW planujesz logotypy na sztycy/mostku?
BTW planujesz logotypy na sztycy/mostku?
Re: AMP Research B4
#29masakra
Są: Super V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; .. i parę jeszcze gratów.
Re: AMP Research B4
#30wow nowe.. mam koła na używanych, a powiedz jak tak ładnie je przepolerowałeś? Jeśli możesz :)
Są: Super V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; .. i parę jeszcze gratów.