Skolioza ma racje Suntour ma inny skok na indeksieDOMAN pisze:Skolioza wysunął ciekawą hipotezę. Sprawdzał ktoś czy Suntour 8 działa z shimano 8?
#151
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31
Skolioza ma racje Suntour ma inny skok na indeksieDOMAN pisze:Skolioza wysunął ciekawą hipotezę. Sprawdzał ktoś czy Suntour 8 działa z shimano 8?
Przecież tymi linkami można sobie ja** uciąć przy wywrotce.
Tak, tyle podpowiada logika. Masz rację.DOMAN pisze:Luz na kółku może spowodować jedynie wyciszenie pracy przerzutki, która za względu na różnicę w ciągu manetki nie będzie idealnie równo pod koronką kasety przy zadanym przełożeniu.
Bardzo wiele konstrukcji potwierdza, że Breeze eksperymentował.sztopi17 pisze:Jak się zastanawiasz dlaczego rowery Breezera są kultowe to powinieneś sobie zadać pytanie " Co ja k**** robię na tym forum ?"
Po pierwsze założyciel marki to pionier kolarstwa górskiego jakie znamy w dzisiejszych czasach. Po drugi :) w moim mniemaniu rowery Breezera z końca lat 90tych były naprawdę udane. Świetna waga do tego klasyczny kultowy wygląd . Dla mnie ramy Breezera są kultowe. ( a że eksperymentował z slingshotami co mu się dziwić do dziś produkują rowery na linkach
Gdyby nie on i kilku zapaleńców nikt nie wie jak wyglądałby współczesny rower górski i o ile opóźniła by się "ewolucja " w tym kierunku . I kto jest "większym pionierem" . Ten kto stworzył fundamenty kolarstwa górskiego jakie dzisiaj znamy , czy ten który stworzył rower full suspension. Skoro kasę widział w rowerach miejskich to po co miał brnąć w górale ? Możemy sobie , gdybać dla mnie jedynym wyznacznikiem "kultowości" jednej ramy nad drugą jest cena. Za najniższy model Breezera w świetnym stanie musisz zapłacić tyle co za topowy model Marina, Scotta czy Treka.Retromen pisze:Niektórzy pionierzy wprowadzali ulepszenia które stały się przełomem a niektórzy eksperymentowali z małym skutkiem użytkowym) Pan Joe zaprzestał nawet na ponad 10 lat produkcji MTB...kasę widział w rowerach miejskich)
Rozumiem, że koleś który współtworzył rower górski to eksperymentator mający na swoim koncie jedynie marne efekty? Dobre. Breeze jest wizjonerem, który dzięki brnięciu z niektórymi rozwiązaniami w ślepe zaułki kreował pewne trendy. To jest trochę jak z modą - na pokazach widzisz dziwne ubrania, które w większości nie są potem widoczne na ulicach - ale one właśnie wytyczają pewną drogę. Po latach wydają się być śmieszne - ale to właśnie dzięki nim dana dziedzina idzie do przodu. Poza tym projektując dane rozwiązanie nigdy nie wiesz razu wiesz, czy będzie to ślepym zakułem, czy przełomowym rozwiązaniem. Na tym polega ryzyko projektowania czegoś innowacyjnego.Retromen pisze:Niektórzy pionierzy wprowadzali ulepszenia które stały się przełomem a niektórzy eksperymentowali z małym skutkiem użytkowym) Pan Joe zaprzestał nawet na ponad 10 lat produkcji MTB...kasę widział w rowerach miejskich)
to nie działa zero-jedynkowo akurat... mój najpierwszy Boulder ważący 2400 ma wgniotkę na górnej rurze od niefortunnego stuknięcia kierownicy podczas położenia się na bok na wolnym technicznym zjeździe (piszę tak dokładnie aby była absolutna jasność że nie było to pier...nięcie z impetem przy niewiadomo jakiej prędkości)Retromen pisze:Ramy lekkie ale jakby była o 200g cięższa to 90s_fan, nie miał by nocy nie przespanych przez wgniotke;)
Spokojnie, sypiam bardzo dobrze.Retromen pisze:Kult jak religia jedni wierzą inni nie) Ramy lekkie ale jakby była o 200g cięższa to 90s_fan, nie miał by nocy nie przespanych przez wgniotke;)
Focker co w geo breezera jest tak wspaniałego? Skoro jest tak dobra jak rowerów xx wieku...
Ciekawy tok rozumowania. Równie dobrze możesz napisać, że jakby opony w bolidach formuły 1 były tylko o 5 kg/sztuka cięższe, to by rzadziej pękały :)Retromen pisze:Kult jak religia jedni wierzą inni nie) Ramy lekkie ale jakby była o 200g cięższa to 90s_fan, nie miał by nocy nie przespanych przez wgniotke;)
Geometria ewoluowała przez cały okres rozwoju MTB. Tłumaczenie tego osobie która nie widzi różnicy to jak opowiadanie ślepemu o kolorach. Nie bez powodu cześć ram sprzedaję, a część sobie zostawiam. Zostawiam tylko te, na których lubię jeździć - a geometria z pierwszej połowy lat 90-tych ewidentnie mi nie leży. Wyjątkiem jest Breezer, na którym jeździ się zupełnie inaczej niż na rowerach z tamtego okresu.Focker co w geo breezera jest tak wspaniałego? Skoro jest tak dobra jak rowerów xx wieku...
Ale ty jesteś złośliwy dziadRetromen pisze: Co do Twoich sprzedaży to bez komentarza. Wheeler spawanium też Ci nie leżał że sprzedałeś? W watku o nim wychwalales geo w niebogłosy. Endorfina to samo P.S dzieki za kola