Mam zamiar odnowić lakier na ramie Heavy Tools Alu Pro, dokładnie jak ta: http://picclick.de/MTB-Rahmen-HEAVY-TOO ... 01594.html Czy wie ktoś czy można jakoś samemu uzyskać efekt złotego brokatu (jakiś spray?), czy trzeba oddawać do lakiernika? Może jest ktoś na forum kto by się tego podjął?
Pozdrawiam.
#3
wg mnie jest to zwykły czarny metalik
taki lakier bez problemu powinno się dobrać w każdej mieszalni lakierów
lakier brokatowy wygląda inaczej , płatki brokatu sa dużo bardziej widoczne , dużo grubsze
http://www.custom-shop.pl/hok_brokaty.html
taki lakier bez problemu powinno się dobrać w każdej mieszalni lakierów
lakier brokatowy wygląda inaczej , płatki brokatu sa dużo bardziej widoczne , dużo grubsze
http://www.custom-shop.pl/hok_brokaty.html
#4
Na żywo lepiej to widać, czwarte zdjęcie chyba najbliżej oddaje efekt. Zresztą naklejki są właśnie pod kolor brokatu.
#5
z doborem lakieru na odleglosc i jeszcze ze zdjecia to roznie bywa ;)Jarecki pisze:Na żywo lepiej to widać, czwarte zdjęcie chyba najbliżej oddaje efekt. Zresztą naklejki są właśnie pod kolor brokatu.
najlepiej zrobisz wysylajac rame do Himayera
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#6
Ramę spróbuję odnowić samemu, najwięcej uszkodzeń jest na tylnym trójkącie plus wszelkie otarcia od pancerzy. Spróbuję dobrać kolor w punkcie dorabiającym lakiery samochodowe, jak się nie uda to zostaje tylko wysyłka do forumowego speca Himayera. Do tego wypadałoby odnowić też mostek - jest w takim samym kolorze jak rama. Widelec niestety ma tyle głębokich odprysków, a z naklejek pozostały marne strzępy że raczej usunę cały lakier i go wypoleruję, będzie odwrotność takiego setu: http://www.retrobike.co.uk/forum/viewto ... 2&t=294942 Pozostaje jeszcze kwestia zrobienia naklejek na widelec, mostek i sztycę, tą z rozmiarówką raczej sobie daruję.
#7
Obawiam się, że rama po polerce bardzo szybko zmatowieje. Będziesz musiał ją polerować bardzo często, żeby błyszczała. Takie ramy jak ta ze zdjęcia są nie tylko polerowane, ale też anodowane - co zapobiega utlenianiu się aluminium.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#8
Zestaw przecież będzie odwrotnością tego z linka, aluminiowa rama pozostanie pomalowana, widelec będzie polerowany i pokryty bezbarwnym, a ten jest ze stali Cr-Mo.
#9
A - ok. coś źle przeczytałem. Jeśli będzie klar to lepiej, ale na gołym alu też nie będzie się jakoś super trzymać.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#10
Grzesiek, widelec stalowy jest:)focker pisze:A - ok. coś źle przeczytałem. Jeśli będzie klar to lepiej, ale na gołym alu też nie będzie się jakoś super trzymać.
Lodzermensch
#11
Wsio rawno - na stali też kiepsko klar się trzyma, a jeszcze korozja może się pojawić pod lakierem.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#13
Jeśli chcesz mieć to zrobione jak trzeba to doradzam Himayera, tutaj np. próbka Mistrza: http://aerografiti.pl/spec/Jarecki pisze:Czyli zostaje lakierowanie po całości
Lodzermensch
#14
Prace Himayera widziałem i jestem pod wrażeniem Gorzej z zebraniem funduszy, święta za pasem, rama ostrego czeka piaskowanie oraz proszek i pomału zbieram się do odnowienia Treka 2300 Pro, o takiego:
#19
Jeszcze odnośnie Heavy Tools-a; podejrzewam że rama jest z rocznika '92 lub '93. Czy warto się bawić i montować na nim oryginalny osprzęt (M735 lub 737), czy założyć nieco nowszy, np. M739? Nie ukrywam, że nie przepadam za cynglami shimano i hamplami canti, może pasowały by jakieś wiekowo odpowiednie v-ki i gripshifty SRAM-a, np te: http://allegro.pl/manetki-sram-srt400-3 ... 80319.html ?
#20
Wiekowo odpowiednie vki w roku 93? Żadna szerzej dostepna firma nie miala czegos takiego w ofercie wtedy
#21
Trochę szkoda, człowiek całe życie się uczy jak widać W takiej razie może mniej zgodnie historycznie założyć M739 pomieszaną z innymi produktami z tego okresu? Kol. Adamello ma na sprzedaż V-ki Dia Compe Versa Control 737, te są chyba z 98 roku a M739 to 1997. Wie ktoś może do której grupy Shimano można przypisać wymienione w poprzednim poście manetki SRT 400? Alivio?