#2
Klocki dopadła niestety starość i raczej tylko wymiana.
A ten element da się złożyć ale to umieją tylko wybrani.Ja nie mam ośmiu rąk i zawsze wiozłem to do serwisu.
A ten element da się złożyć ale to umieją tylko wybrani.Ja nie mam ośmiu rąk i zawsze wiozłem to do serwisu.
Lodzermensch
#3
Pytałem w serwisie, to powiedzieli mi że raczej nadaję się już tylko na półkę, bo ten element już nie będzie trzymał się tak jak powinien i zawsze może wyskoczyć, a szczerze mówiąc jeszcze by mi się ta przerzutka przydała.
#4
Bez problemu się to składa, zobacz wątek hit00era ma tam dokładnie tak samo rozłożoną.Grzesiek 14 pisze:Pytałem w serwisie, to powiedzieli mi że raczej nadaję się już tylko na półkę, bo ten element już nie będzie trzymał się tak jak powinien i zawsze może wyskoczyć, a szczerze mówiąc jeszcze by mi się ta przerzutka przydała.
O tutaj: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=3039&start=30
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 15:02 przez corrado, łącznie zmieniany 1 raz.
Lodzermensch
#5
zmień serwis :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#6
Wykręć tą srubę, potem weź kombinerki. Wkładasz śrubę, sprężynę, zakładasz ten element i przekręcasz żeby napiąć sprężynę, potem wciskasz, ja będziesz miał szczęście to zblokuje Ci się na śrubie i jedną rękę będziesz mieć wolną żeby założyć zawleczkę
Ja za pierwszym razem robiłem to jakieś 2,5 godziny ale... zrobiłem. Teraz to chwila moment
Bardzo pomaga np. imadło bo masz do dyspozycji dwie ręce ewentualnie drugi człowiek do robienia za imadło.
pozdrawiam
xMekpx
Ja za pierwszym razem robiłem to jakieś 2,5 godziny ale... zrobiłem. Teraz to chwila moment
Bardzo pomaga np. imadło bo masz do dyspozycji dwie ręce ewentualnie drugi człowiek do robienia za imadło.
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#7
No dobra, załóżmy że jakoś uda mi się to złożyć, ale czy przerzutka w tedy będzie działać jak należy, i czy nie będzie ryzyka że podczas jazdy może coś się z nią stać?
#9
Jeśli złożysz jak trzeba to nie ma prawa nic się stać.
To normalna czynność serwisowa, ten element też trzeba smarować co jakiś czas.
To normalna czynność serwisowa, ten element też trzeba smarować co jakiś czas.
Lodzermensch
#10
Abstrahując od tego że nie słszałem o takim przepadku to... nawet jakby zawleczka wypadła, przerzutka nie ma możliwości rozpadnięcia się bo będzie skręcona do haka.
Ewentualnie leciutko dognij zaleczkę bo u Ciebie wygląda to tak jakby była zbyt rozgięta
pozdrawiam
xMekpx
Ewentualnie leciutko dognij zaleczkę bo u Ciebie wygląda to tak jakby była zbyt rozgięta
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#11
Jest to do zrobienia, ja w warunkach domowych za którymś podejściem poskładalem
Odrobina cierpliwosci i dasz radę.
Odrobina cierpliwosci i dasz radę.
#12
Ja nie czaję podejścia niektórych serwisów. Przecież niektóre sprawy są banalne, ale trzeba znać tylko sposób i mieć narzędzia. Taka czynność jak opisana powyżej to dla wprawnych rąk jakaś minuta pracy. Teoretycznie można za takie coś rządać ze 20 PLNów. Nie chce im się czy sami też nie potrafią? Najwyraźniej większość ogranicza się do wymiany dętek w kołach (najlepiej przednich, z zaciskami QR).
#13
Pytanie czy nie skierowali Cię po nowego XTR'a ze sklepu obok
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#14
no pogięło ich???Grzesiek 14 pisze:Pytałem w serwisie, to powiedzieli mi że raczej nadaję się już tylko na półkę, bo ten element już nie będzie trzymał się tak jak powinien i zawsze może wyskoczyć, a szczerze mówiąc jeszcze by mi się ta przerzutka przydała.
jak się nie da jak sie da?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#15
W Warszawie za dwie dychy to nawet nie podchodzą Fabryka składa tak samo więc nic z nią nie może się stac, pomału tak jak pisał Adamello i złożysz sam. Możesz imbus wkręcic w imadło na to przerzutke ze śrubą i jest łatwiej zostają dwie ręce
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31
#17
Cześć odnośnie tego XTR to masz tu bardzo ciekawy poradnik ze zdjęciami i dobrym opisem:
http://punkxtr.pl/blog/porady/wpis-na-z ... zutki-xtr/
A klocki bym wymienił na clarksy z wymiennyi okładzinami. Sam tak niedawno zrobiłem i będę musiał przetestować. (Clarks chwali się, że są klasy XTR)
http://punkxtr.pl/blog/porady/wpis-na-z ... zutki-xtr/
A klocki bym wymienił na clarksy z wymiennyi okładzinami. Sam tak niedawno zrobiłem i będę musiał przetestować. (Clarks chwali się, że są klasy XTR)
#18
w opisie jest jeden blad ktory spowoduje dostaniem sie syfu do osi obrotu wozka, jedna dziurka powinna byc zakryta poprzez obrot podkladki
#19
Dzięki za wskazanie błędu... którego nie ma. W osi obrotu wózka RD-M952 nie ma żadnej podkładki, poprzez obrót której blokowałoby się ową dziurkę. Od zewnątrz oba otwory oporowe zakrywa bowiem śruba główna. Jedyna rzecz, jaka przychodzi mi do głowy jest taka, że pomyliłeś oś obrotu wózka z osią obrotu przerzutki.
#20
no to jak zakrywa sruba to jest oki, w kazdej innej od deore do xt trzeba zostawic jedna wolna potrzebna dziurke krecac ta jakby podkladka :) ktorej faktycznie w tym modelu na fotkach nie widze :)