Manitou Mach 5 SX

#1
Rozebralem widelec kupiony w zeszlym roku na Allegro. Po rozebraniu, a wlasciwie jeszcze przed, po odsunieciu oslon goleni okazalo sie, ze lewa golen ma rysy. Nie wiem, czy da sie to jeszcze naprawic - najlepiej oczywiscie byloby wymienic golen oraz tuleje slizgowe.Te wygladaja na bialy teflon, moze daloby sie dorobic nowe? Nie jestem przygotowany na jakies duze inwestycje typu golen NOS za kupe szmalu, raczej cos uzywanego w lepszym stanie, albo wyczyscic, nasmarowac, zlozyc i jezdzic?
Mam problemy z dodawaniem zdjec, podaje linka do galerii: http://imageshack.us/g/72/p5210342.jpg/

#2
Pewnie sami wzrokowcy na forum, wiec wrzucam fotki.Wypowiedzcie sie, nie bardzo mam ochote czekac nie wiadomo ile, az znajde lewa lage w dobrym stanie, wiec pewnie to wyczyszcze, nasmaruje i zloze.Rozebrac zawsze mozna a w tym stadium juz gorzej nie bedzie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

#3
Zakładaj tak jak jest - już na to za wiele nie poradzisz. Możesz popróbować z jakiś żywicznymi wypełniaczami, ale przy takim wytarciu to raczej wiele nie da. Złóż najpierw i zobacz jak to hula - może nie będzie tak źle ;)
Ja w zeszłym roku takiego amora (Pro Cartridge) kupiłem za 30zł z goleniami w idealnym stanie - może i Tobie się uda. Na nowe nie ma co liczyć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#4
w SX-R miałem przytartą podobnie goleń
po nasmarowaniu dobrym smarem amor działał w ok (ja mam widelce ustawione raczej dość twardo i mało czuło, więc ciężko stwierdzić jak zachowywałby się przy normalnie preferowanych ustawieniach), zauważalna było jednak znacznie szybsze pogorszenie płynności pracy - amor po prostu częściej trzeba było rozebrać i przesmarować

Obawiam się że przy dłuższym użytkowaniu ucierpieć moga także uszczelki lub ślizgi
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#5
No niestety - na uszczelki już się nic nie poradzi. No chyba, że zmniejszysz skok tak, że wytarcie się schowa (do 30mm?;). Jedyny plus, że ten amor jest stałym smarem smarowany - nie będzie ciekło. Natomiast brud będzie się łatwiej do środka dostawał - dlatego zastosuj harmonijki.
Ze ślizgami jest jakaś połowiczna rada - ustaw wytarcie z boku goleni, a nie z przodu. W ten sposób największe siły nie będą działać na wytarte miejsce.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#6
focker, skolioza, dzieki za rady.Wyczyszcze calosc, obroce te lewa golen w koronie, zeby wytarcia byly z boku, dobrze przesmaruje i zloze.Harmonijki zostaja obowiazkowo za czadowy, zolty kolor ;-) Generalnie to bedzie sprzet do sporadycznego smigania w lekkim terenie - druga polowa sie wygraza, ze zacznie jezdzic :-)