Mój kolega ma Alpinestars z 1993, do którego założył Maviki CrossRide z bliżej mi nieznanego roku (ponieważ się nie znam na tych gotowych kołach) i okazało się, żę bębenek przepuszcza. To są Maviki z żółtymi piastami (pod V-ki) - nie ma na niż żadnych oznaczeń poza materiałem obręczy (6061).
I teraz rodzi się pytanie, jak odkręcić bębenek?
Wewnątrz ośki nie ma gniazda na imbus, które są chyba w późniejszych piastach.
Ma ktoś pomysł?
#2
Starsze CrossMaxy nie miały przykręcanego bębenka.
Po zdjęciu osi schodził on po przemolestowaniu (pociągnięciu) go rękoma - ale lubił się czasem zapiekać i stwarzać problemy.
Przypuszczam, że tu może być podobnie.
Po zdjęciu osi schodził on po przemolestowaniu (pociągnięciu) go rękoma - ale lubił się czasem zapiekać i stwarzać problemy.
Przypuszczam, że tu może być podobnie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#3
bardzo powoli zciągaj bębenek w Mavicach , bo jeśli to bębenek fts czyli z tuleją ślizgową to zapadki są na małych spreżynkach i najczęstszym błędem jest właśnie zgubienie tych cześći jak sie szarpnie.
#4
Póki co zdjęta jest ośka i jeszcze czeka mnie zdejmowanie tego bębenka. Może dziś zrobię zdjęcie i wrzucę, jak to wygląda. Póki co Paweł śmiga na innym kole.