Re: Uszczelki Marzocchi 26mm (XC 600/700/R DH3)

#62
Panowie, przeczytałem cały wątek, ale tak jakby streścić, mnie interesuje DH3, bo chcę się za niego zabrać:

- jakie uszczelki z tych zamienników wreszcie działają bezproblemowo po czasie? Czy te dorabiane najlepsze?
- jakim olejem go zalać?

link do manualna jest, klucz imbus 6mm jak pisaliście.
A powiedzcie mi co może mnie jeszcze zaskoczyć? Bo mój oprócz tego, że wylewa olej to schodzi powietrze w 2 dni :/
I jeszcze jedno - mam go w kolorze czerwonym, stan łądny, ale ma kilka odprysków zewnętrznego lakieru, a pod nim jest ten obłędny zielony,
jak były one też malowane.. się zastanawiam czy może dałoby radę zedrzeć czerwony żeby został zielony? Wątpię, ale może ktoś coś..
Są: Cannon Raven V2000; Super V2000; Super V1000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; .. i parę jeszcze gratów.

Re: Uszczelki Marzocchi 26mm (XC 600/700/R DH3)

#63
Jeśli amor puszcza olej to jednocześnie traci trochę ciśnienia - bo powietrze jest "wymieszane" z olejem w jednej komorze. To normalne. Jeśli jednak tracisz całe ciśnienie, to musisz wymienić zaworek/oringi w korku. Możesz sprawdzić ich szczelność wlewając od góry na korek wodę na korek. Jeśli pojawią się bąbelki, to masz sprawę jasną.

Zielony kolor to anoda. Czerwony kolor to była farba. Możesz więc się pozbyć farby jakimś niezbyt żrącym środkiem (zacząłbym od acetonu) - anoda zostanie. Ja bym jedynak tego nie robił, bo czerwonych wersji było znacznie mniej niż zielonych. Jakbyś chciał tak zrobić to w sumie chętnie bym się zamienił.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Uszczelki Marzocchi 26mm (XC 600/700/R DH3)

#72
focker.. czyli napompować go i sprawdzić bombelki, jak będzie git, to mam mniej roboty, ale dalej nie wiem jakie kupić te uszczelki .. Cezary pisze, że corteco 25x35x7 DUO
są ok, ale nie testował ich w DH3 zdaje się. Kupić je? Jakim olejem go zalać? Mam nadmiar 5w30 ;p..
Są: Cannon Raven V2000; Super V2000; Super V1000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; .. i parę jeszcze gratów.

Re: Uszczelki Marzocchi 26mm (XC 600/700/R DH3)

#73
Nie używałem tych zamienników, więc się nie wypowiem.
Olej musi być specjalny do amortyzatorów. Najlepiej u mnie w starych Marcochach sprawował się 7,5 WT, choć instrukcja mówi o 20 WT (wg mnie przy 20WT jest zbyt mocne tłumienie).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Uszczelki Marzocchi 26mm (XC 600/700/R DH3)

#77
Trafił do mnie do serwisu DH3 którego w 1999 roku zrobiłem na uszczelkach od Maga + sprężyny od jakiegoś Simsona. Amor ciągle śmiga, uszczelki trzymają. Jedyne co się stało to poszły dolne oringi od pokręteł. Także tego... ja bym raczej szukał uszczelek od Maga 🙂
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron