Hej,
Rozbieram mojego Gianta i mam problem z rurą sterową. Wygląda na to, że jest tu zastosowany adapter pod mostek ahead, natomiast nie mogę tego w żaden sposób zdemontować - wygląda to jak integralna część rury sterowej. Nakrętki przez to nie przechodzą, bo ten "czop" jest szerszy niż część gwintowana. Jeśli ktoś z Was spotkał się z takim rozwiązaniem, proszę o wskazówkę jak to dalej demontować :)
#3
to jest nabite na gwint , może spróbuj podgrzać lekko tą redukcje, i kluczem żabkowym spróbuj jakbyś odkręcał w górę, może się ruszy.
#5
pisałem o podgrzaniu np suszarką bo ciul wie czy np ktoś nie dał kleju ? , co ewentualnie można by było, żeby nie stracić amora . . . np delikatnie naciąć piłką wzdłuż , nawet jak przytniemy gwint w pionie to reszta na obwodzie będzie trzymać .
!!!!!! zobacz czy rura nie ma wcięcia pod ząbek podkładki, bo jeśli ma to można ciąć wzdłuż tego przycięcia wtedy usuniesz na stałe redukcje a nie naruszy to gwintu.
Większość rur sterowych na gwint ma to nacięcie wzdłuż.
Metody do wyboru, tniesz redukcje- niszczysz ją bezpowrotnie.
!!!!!! zobacz czy rura nie ma wcięcia pod ząbek podkładki, bo jeśli ma to można ciąć wzdłuż tego przycięcia wtedy usuniesz na stałe redukcje a nie naruszy to gwintu.
Większość rur sterowych na gwint ma to nacięcie wzdłuż.
Metody do wyboru, tniesz redukcje- niszczysz ją bezpowrotnie.
#6
Czy w tej redukcji wewnątrz jest śruba? Jeśli tak, to redukcja ta działa dokładnie tak samo jak mostek wpuszczany. Odkręć śrubę o kilka obrotów (nie całą!) i uderz bardzo mocno od góry w śrubę aż się opuści. To powinno zluzować klin który siedzi na dole redukcji.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#7
Też mi się nie wydaje aby to było nabite na gwint - ścianka musiałaby być dość cienka przy tej różnicy średnic
Lepsze foto by rozwiało wątpliwości, typowe redukcje są jednak mocowane analogicznie do mostków wpuszczanych Szedłbym w tym kierunku jak Focker napisał
Lepsze foto by rozwiało wątpliwości, typowe redukcje są jednak mocowane analogicznie do mostków wpuszczanych Szedłbym w tym kierunku jak Focker napisał
#8
Stawiam, że to jest po prostu nabite ( aluminium ze stalą się zapieka ). Ktoś dotoczył odpowiedni rozmiar aby ciasno to wbić i tle. Albo jest jak wyżej piszecie - śruba i stożek rozporowy. ( i tak będzie problem wyjąć - bo stal/aluminium ).
#9
Moze w imadlo to i pokrecic troche? Albo male imadlo na to, zblokowac widelec nogami czy jakos i wtedy krecic imadlem. Ja mialem kontre tak zapieczona ze przez tydzien odrdzewiaczem polewalem i na imadlo w koncu puscilo bez niszczenia czegokoliwek.
#12
#13
Taaa to kolejny przykład że nie ma co się produkować z poradami, bo dostaliśmy niekompletne informacje wstępne.
#14
może coś źle opisałem, no ale jestem laikiem w temacie, więc proszę o rozgrzeszenie :) Tak czy owak, pomogliście mi, bo nie wpadłem na to, że to może działać jak rura sterowa.
#15
Nie ma za co. Cieszę się, że ppmogłem.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .