Mam całkiem fajną ramę Orłowskiego na rurkach Dedy SAT 14,5.
Przez pewne wydarzenia, o którym nawet nie chce mi się pisać, rama została dość poważnie pokiereszowana. Drobne wgniecenia można przeżyć, ale górna rurka woła o naprawę.
http://pokazywarka.pl/p9szxl/
Rozmawiałem z kilkoma osobami na forum osobiście, ale może szersza burza mózgów pozwoli mi mieć nadzieję na naprawę.
Opcja wysłania do p. Orłowskiego nie wchodzi w rachubę. Rozmawiałem z nim osobiście i cena wymiany rurki jest dla mnie zwyczajnie za wysoka.
Minus jest też taki, że ani w rurze podsiodłowej ani w główce nie ma żadnych otworów, przez które można się dostać do górnej rury.
Pomyślałem, że zanim powezmę mój własny, dość drastyczny pomysł, popytam się czy nie macie jakichś doświadczeń.
Rama lutowana, grubość ścianek 0,9mm, więc spawanie raczej niewskazane.
Szkoda fajnej stalowej ramy ważącej mniej niż 1,9kg.
Prostowanie rurki ramy
#1OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .