#10
no to jak to jest, w 1998 były dwa modele z1 ?

ja mam takiego z mocowaniem IS z 1998r. wg katalogu (golenie i podkowa z dat 1997)
Obrazek


a tu w wątku jest mowa o takim gdzie golenie dolne mają zupenie inne haki i sa inne mocowania tarcz pod formułę
Obrazek


WTF ?? :roll: mowie wam coś tu jest nie tak... to jakiś mix jest

bomber z1 1998 miał niebieskie pokrętła i IS2000 mocowanie
bomber z1 1997 miał czerwone pokrętła i mocowanieformula x1 lub x2

#13
mam 100 i 130, oba są z 1998r i mają IS 2000 pojedyńcze, sugerowanie sie datą stempla na lagach nie daje 100% pewności, bo mógłbyć to wypust z początku 1997 włąsnie na rok 1997, dziwią mnie te korki niebieskie jedynie, masz ten wideł od nowości taki ?

#16
Wszystko się zgadza. Naklejka z tyłu i korki potwierdzają, że to oryginalny Z1 Alloy 1998.
W 1997r. była tylko jednak wersja - z mocowaniem od Formulę.
W 1998 była wersja Alloy, która miała dolne golenie dokładnie takie same jak 1997.
Wersja BAM miała zupełnie nowy materiał dolnych goleni - lepsze alu, które było do tego bardziej wyfrezowane. Golenie były znacznie lżejsze. Dodatkowo zmieniono standard tarczy na IS2000.
Tak więc Alloy dół miał taki sam jak 97 z mocowaniem Formula, a BAM miał nowe dolne golenie z mocowaniem IS2000. To nawet dać w instrukcji:
http://www.marzocchi.com/system2/18151/ ... 900453.pdf
Zresztą Z2 miał dokładnie tak samo.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .