#3
Tak, linka + hydraulika w zacisku;
nie jeździłem (jeszcze).

Do zestawu mam takie klamki:

Obrazek


macie może pomysł kto je wyrzeźbił? (nie mają żadnych oznaczeń, baryłki są najprawdopodobniej nieoryginalne, waga c.a. 130 gramów)

edit: podmieniłem ww. zdjęcie na inne, ale takie same klamki, i owszem to jest Tektro
Ostatnio zmieniony 2013-05-17, 17:48 przez Cypis, łącznie zmieniany 1 raz.
--
Cypis

#7
focker pisze:A masz do tych hebli oryginalne tarcze na trzy śruby z piastami?
To był patent kupiony od AMP, a pan Horst różne dziwne rzeczy w czeluściach swojej pojemnej głowy wymyślał.
Aż tak dobrze to nie - poza tym - gdzie ja bym toto przykręcił? ;-)

Na razie nieśmiały plan to założenie tego w zestawie z piastami Coda 901 - tarcze na cztery śruby.
--
Cypis

#8
skolioza pisze:to to ustrojstwo sterowane linką z hydraulicznymi bebechami?
jeździłeś? pytam bo na opinie różne się natykałem, tu miałbym info z I ręki
Pozwolę sobie wrócić do tematu Rock Shox Disc - jeszcze nie jeżdżone,
na razie zamontowałem na widelcu w treku, klamkę na kierownicy, i... działa :D
Standardowe mocowanie IS pasuje na przodzie do tarczy 160mm beż żadnego adaptera.

Czekam wciąż na instrukcję od sprzedawcy,
poza tym się okazuje się że powinienem mieć tam jednak standardowe sprężynki na okładzinach - ale ich nie ma.
Macie może jakieś stare?

ps. w sumie to można by wydzielić toto do tematu w Sprzęt chyba?
--
Cypis

#10
smolar, adaptora nie wiedzę, widzę za to te dwie piasty pod oryginalne tarcze,
nie wiem co człek ma na myśli pisząc:
"Es handelt sich um eine 32 Loch- Nabe mit entsprechendem Adapter mit der Aufnahme für die Bremsscheibe."

jaki rozstaw miały te tarcze AMP'a?
Da się do tych piast założyć standardowe IS i zakręcić 3 śrubami po prostu?
--
Cypis
cron