Wycofałem się z tego szybko bo przypomniało mi się że może faktycznie było coś na alu. Późniejszy okres Peugeota nie stanowi przedmiotu mojego zainteresowania stąd moja wiedza jest raczej uboga w tym temacie.focker pisze:Z tego co pamiętam, to w okolicach 1998r. były też aluminiowe Energy - i to na podobnej ramie jak Origin.
#32
dzis dostalem odpowiedz od greogorio w sprawie adapterow do marcoka, i niestety gregorio jest przedstawicielem od 2000 roku, i takowych czesci nie posiadaja, ale za to jak ktos zanteresowany, posiadaja adaptery do tarczowek do ery bombowcow na golenie 30mm, czyli tu jesli ktos chce smialo do gregorio pisac, ja musze gdzies szukac i szukac az sie sie adapter do xc700 znajdzie oze na allegro, moze ktos bedzie mial, chcetnie przytule.... a do skoliozy pytanie, czy masz ten adapter do tylu co z tandemu zdjales?? bo mam chyry plan coby do peugeota zamontowac 2 tarcze ;)
#33
w latach 90 marcoka miał Radek Woźniak (nie pamiętam pod jaką nazwą prowadził działalność)
adapter natomiast nie jest na tę chwilę na wydaniu
adapter natomiast nie jest na tę chwilę na wydaniu
#34
a to potrzeba dystrybutora formuli z tamtych , nie marcoka :), adaptery formula robila, szkoda bo jak pamietam na poprzednia chwile byl na wydaniu ;)
#35
Wiem, nieprecyzyjnie się wyraziłem
Tak jak Ci pisałem - te marki trzymały się razem, także jak o dystrybucję idzie
Radek miał więc w ofercie i Marcoka, i Formulę i Sintesi
co do adaptera - roważałem wydanie całego kompletu z piasta ,z aciskiem tarczą etc - ale chyba ten zestaw dostanie jeszcze szansę
Tak jak Ci pisałem - te marki trzymały się razem, także jak o dystrybucję idzie
Radek miał więc w ofercie i Marcoka, i Formulę i Sintesi
co do adaptera - roważałem wydanie całego kompletu z piasta ,z aciskiem tarczą etc - ale chyba ten zestaw dostanie jeszcze szansę
#36
aaaa to sprobuje, masz jakies namiary? gregorio mi poradzili do formuli we wloszech napisac, generalnie to nie jest jakies super skomplikowane ustrojstwo, majac na wzor mozna wyprodukowac ile kto chce, zaluje ze nie kupilem tego xc500 z adapterem byl na alle chyba za 150pln poszedl
#39
pytanie Panowie, jakie komponenty zastosowac??? generalnie zamysl byl aby smontowac ten rower wedlug idei made in france, ale..... jak zawsze sa ale, z francuskich komponentow, to tylko ringle przychodzi mi do glowy, zefal, mavic, sachs i tyle... przejrzalem wszelakie materialy i sie okazuje ze ringle nie produkowalo sztyc w rozmiarze 30,9, a taka tu jest (redukcja nie wchodzi w gre ze wzgledu na konstrukcje ramy), z widelcem takze jest problem, ale napewno wczesniej czy pozniej trafi tu sunn obsys, lub jakis model look, ale wiadomo jak z dostepnoscia, wiec narazie jest marcok ktory moim zdanie optycznie pasuje do tego peugeota idealnie... pytanie wiec dotyczy jakie uzyc komponenty (sztyca, mostek,kiera) i jakie hamulce oraz stery,a takze ktory model opon michelin, napewno cale czarne, lub skin/czarne i rozmiar 2.10, reszta juz jest wiec problem tyle mniejszy, chcialbym aby bylo mozliwie 100 procent made in france, ale jak widac chyba to nie wyjdzie , wiec opcja france/italy tez biore pod uwage,nie chc natomiast nic japonia/USA, nic spoza europy
Ostatnio zmieniony 2012-11-25, 15:05 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#40
wildgrippery skinwall 
a sztyca - z tego co widziałem to ringle to w większości 25,0 + redukcje...
jeśli wchodzisz w włochy (marcok, tarcze) to może sztyca i mostek Sintesi? z tym że to Kalloy z naklejkami - designem by jednak pod marcoka mogły zagrać

a sztyca - z tego co widziałem to ringle to w większości 25,0 + redukcje...
jeśli wchodzisz w włochy (marcok, tarcze) to może sztyca i mostek Sintesi? z tym że to Kalloy z naklejkami - designem by jednak pod marcoka mogły zagrać
#41
ringle robilo prawie wszystkie wymiary, tyle ze te najwieksze to 28,6, a pozniej juz 31,6 , pomiedzy nimi nic, a redukcj w tym typie ramy odpada niestety, sintesi zacna marka ale pasuje pod sintesi ;), fabrycznie peugeot dawal w modelach do energy wlacznie komponenty NL, czyli jak sie nie myle kalin, a w teamach byly control tech, ale to juz usa , no mam dylemat... opony takowe jak powiadasz chyba najlepiej tylko nie wiem czy do tej ilosci srebra nie lepiej cale czarne..... z tymi wlochami to tak juz ostatecznie, bo jednak kiedys napewno widelec francuski tu trafi (z nim najwiekszy problem) wiec i wsporniki fajnie by bylo jakies zabojadzkie, ale wybor niemal zaden, to samo hamulce, brak adaptera robi juz klopot i pewnie hs33 tu beda, a te jak wiadomo ani francja , ani wloche heh
#42
W sprawie kierownicy i wsporników to we włoszczyźnie trochę można poprzebierać - w górskiej Biance mam kierownicę i mostek ITM, sztyca Selcof Italy, chodzą też kierownice i mostki od Modolo, są też mostki z logiem Vitusa, ale czy o tego francuskiego chodzi to już nie wiem. Niemiecki Humpert też klepał kierownice i wsporniki u siebie a nie na Tajwanie czy Chinach.
#43
sztyca bedzie jak w team line czyli controltech, juz do mnie leeeci, no francuskie to w zaden spozob, ale najlepiej pasuje i stylistycznie i ma offset, a kiere i mostek jednak bede celowal w made in france, ostatecznie jak piszesz polonez wyladuje wloszczyzna , najpredzej itm, choc .... na razie sa oryginalne NL, wiec sie nie pali, z czasem zanabede pewnie ringle...pozyjemy zobaczymy
#45
Pewnie masz na myśli USE, też kolorowe sztyce. Które to tak na marginesie jest brytyjskie chociaż literki mogą kojarzyć się z innym krajem.skolioza pisze: a sztyca - z tego co widziałem to ringle to w większości 25,0 + redukcje...
#47
radziej cale zycie bylem pewien ze ringle to francja, a ze usa to tylko sun ringle, ale masz racje absolutna, sprawdzilem w katalogu na 93 rok, i adres rngle inc, jak byk z usa w NJ, to tymbardzej koncepcja zlozenia roweru w pelni francuskiego padla na amen, bo nie znam zadnej innej francuskiej firmy produkujacej wsporniki, ale sztyca controltech juz dotarla i jest zamontowana, mostek od wojtasa tez juz na rowerze ( nie mam pojecia co to jest , zadnych napisow ani oznaczej, ale swietnie wykonany z cnc i gdzies juz ten patent zakrecania na sterowce widzilalem,w kazdym razie robi genialne wrazenie, wiec jakis NN to raczej nie jest) , wiec mysle ze pojde dalej tym tropem i kierownica controltech bedzie ladnym uzupelnieniem calosci, jedyny dylemat na ta chwile to hamulce, oczywiscie kanty odpadaja, slizg od tej ramy do linek udalo sie orygunalny zalatwic ( jakis dziwny patent z kolkiem rozporowym ) , wiec do konca brak tylko opon michelin, jak ktos ma do sprzedania wildgripery w kolorze czarnym , lub skin/czarne to prosze o cynk
#48
Szczerze powiem że z francuzczyzny też nic mi do głowy nie przychodzi. Była grupa MTB Mavica, która jest absulutnym rarytasem. Chyba jeszcze trudniejsza do znalezienia niż Campa i lepiej działająca ale to nie ta epoka i zadanie niezwykle ambitne co prawie niewykonalne.
#49
dokladnie, bedzie w takim razie w 90 procentach francuski, nie da sie stworzyc rzeczy ktorych nikt nie produkowal ;), a controltech wyglada super w tym rowerze , wiec tak zostanie, ciekawe ze specowa srednica 30,9 :), wiec poszukiwana tylko kierownica controltech i opony miski, i bedzie gotowy, zastanawiam sie jeszcze nad wymiana rd z new success na plasme, bo NS na tym srebrze calkiem ginie, a czarna plasma fajnie uzupelni calosc, ale to pozniejsza sprawa
#50
Z amorów to francuski Sunn Obsys. Rocznikowo by styknął ale to konkurencyjna firma, nigdy w Pugach nie montowany więc bez sensu. Już lepszy ten Marcok.
#51
no wlasnie myslalem na obsysyem, juz to gdzies tam pisalem, generalnie i rocznikowo pasuje i francuski i naprawde kawal fajnego sprzetu, ale jak piszesz w pugach nigdy nie bylo, a i zdobyc do greaniczy z cudem, choc cuda sie zdarzaja ;)
#52
dzis zrobione jazdy testowe peugeota , ponad 50km po lasach itp, no jestem pod wrazeniem pracy widelca, raptem 50mm a dziala o niebo lepiej niz judy z 80mm, rama pieronsko sztywna, jakby nie siodelko z karbonowymi pretami i wkladkami z elastomeru to kregoslup wyszedl by mi spod kasku;), zasadniczo rower skonczony, do jazdy jest juz gotowy, ale napewno beda inne hamulce (nie mam pojecia jeszcze jakie ale pewnie czarne hs33), RD zmienie na plasme, i kierownice, mysle ze pod ta geo ramy jednak lepiej bedzie riser, wiec poszukuje takowego z firmy controltech na 25,4 :), przy okazji przedniej oponie sie peklo,( to irc v-clav zakupione do kuwahary), przednia widocznie juz ze starosci miala dosc;), ale juz zakupilem opony hutchinson wiec takie docelowo tu trafia...
#53
Sunn sygnował swoim logo kierownice, mostki i sztyce.
Sam mam w swoim Crossie. Bardzo fajne, fristajlowe logo.
No ale jakby nie potrzeć to konkurencja dla Peugeota.
Sam mam w swoim Crossie. Bardzo fajne, fristajlowe logo.
No ale jakby nie potrzeć to konkurencja dla Peugeota.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .